Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Lårfillet? Personlig er jeg en tilhenger av både indre- og ytrefillét. Indre har ofte den beste konsistensen, mens ytre er litt mer rikt på smak. Kanskje smalahove hadde vært noe? ^^

 

Selv blir jeg for det mest glad av indrefillét, er lettere å tygge samt smaker det egentlig helt kanon.

Smalahove? Tja *se for seg grillet babyhode* oO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva hvis dette mennesket var dømt til døden for pedofili og voldekt da? Pluss at det var blitt marinert i den beste marinaden du vet om. Og kanskje et glass rødvin ved siden av?

Er imot dødsstraff uansett, så det hadde ikke endret på saken. Jeg ville aldri spist et menneske som var drept for å spises. Hadde vi vært på en øde øy og en av oss døde, kan det være jeg hadde gitt opp alt som heter moral for å overleve.

 

Og angående RTS, det har alltid vært min favorittsjanger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Vaakna opp med store smerter i skuldrene. Har badet endel, og sovnet paa en saann sittemadrass i bassenget. Naa skal jeg spille Halo Wars :D

Og jeg er ikke hjemme for å spille med deg. :(

 

Jeg kan lære deg alt du trenger å vite, jeg vedder på at du kommer til å bli forelsket i spillet og kjøper det med en gang du kommer hjem.

Kjope det? De har 2 fuckings halo wars, og begge fetterne mine hater det. Jeg tar det med hjem jeg B)

Lenke til kommentar
Ok da.. Så hva hvis man bare lager mat av dem som dør av alder (ew, gammelt kjøtt gitt) eller de som dreper seg i trafikken? Må da kunne være mulig å skrape sammen noe spiselig etter en heftig kollisjon.

Her i byen har vi en slakter som titt og ofte får kjøtt fra "road-kill". Rådyr, elger og lignende. De går under det herlige salgsnavnet "E-18".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

2 fable, 2 farcry, 3 cod 4 (wtf..), 2 cod5, 2 crackdown osv osv.

 

Edit: og 4 xboxer, kan ikke gaa glipp av den.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Lårfillet? Personlig er jeg en tilhenger av både indre- og ytrefillét. Indre har ofte den beste konsistensen, mens ytre er litt mer rikt på smak. Kanskje smalahove hadde vært noe? ^^

Jeg vet ikke om du har sett et smalahove, menneskesmalahove hadde blitt et traumatisk syn... Jeg hadde nok spist et menneske om h*n døde på en øde øy og det der tullet. jeg hadde nok smakt hadde det blitt populært (bare om de ikke ble drept for og lages mat av). Hadde nok foretrekt grillspyd, kotelett, ovnsbakt eller som stek :D

Lenke til kommentar

Ta med 42" plasma (som for tiden brukes av alle i huset...) til Bergen? Bofellesskap i starten. (3-5 andre randoms)

 

Yes/No?

 

Min søster og mor har en egen tv de kan bruke om jeg tar med min, men det er 21" (ikke flatskjerm) :D

 

Kan hende jeg får dårlig samvittighet :p

Lenke til kommentar
Nå tar det av her. Laster ned Arkham Asylum demoen på PSN, synther hele rommet mitt (306 bilder! Skal prøve 480 senere) og stemmer i poller. Damn, multitasking ftw. På tide med en Prison Break episode snart?

Menneskelig multitasking er ikke reell multitasking. Den menneskelige hjernen klarer bare å fokusere på en oppgave samtidig. Om du tror du gjør flere ting samtidig er det sannsynligvis takket være andre maskiner rundt deg som fortsetter etter du har trykket på Start. Om du derimot skulle gjort alle prosessene selv ville ikke hjernen din klart å fokusere på mer enn en oppgave samtidig og du ville blitt stresset av å føle du må bytte mellom oppgaver for å multitaske ordentlig, noe som ville ført til at arbeidet ditt ville blitt beydelig forsinket og også muligens betydelig svekket enn om du tok for deg en oppgave om gangen.

 

... yaeah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...