Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ville da tro at møbler går under innboforsikring?

 

Men X360 på 19-tommer? Og pchøytalere? Hva gjør du hvis du får kompiser over som vil game Guitar Helo elns da? :V

 

 

Det skjer ytterst sjeldent, men de gangene det skjer funker det fint. Er jo litt kjipt da at når vi spiller eks. cod4 1v1 splitscreen blir skjermen hakket for liten..

Anywho, når jeg får studiepengene mine + dugelig lønn skal jeg se meg om etter ny skjerm på rundt 24-26" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vaakna opp med store smerter i skuldrene. Har badet endel, og sovnet paa en saann sittemadrass i bassenget. Naa skal jeg spille Halo Wars :D

Og jeg er ikke hjemme for å spille med deg. :(

 

Jeg kan lære deg alt du trenger å vite, jeg vedder på at du kommer til å bli forelsket i spillet og kjøper det med en gang du kommer hjem.

Lenke til kommentar

Nytt tema: kannibalisme

 

Hvis det hadde vært lovlig, hadde dere prøvd det da? Du ville aldri fått sett personen, på samme måte som du aldri får se dyret du skal spise. Du ville bare gått på en helt vanlig restaurant i... Kenya for eksempel, og sett at de hadde indrefilét av menneske på menyen. Ja eller nei, og evt. hvorfor?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Nytt tema: kannibalisme

 

Hvis det hadde vært lovlig, hadde dere prøvd det da? Du ville aldri fått sett personen, på samme måte som du aldri får se dyret du skal spise. Du ville bare gått på en helt vanlig restaurant i... Keny for eksempel, og sett at de hadde indrefilét av menneske på menyen. Ja eller nei, og evt. hvorfor?

Nei. Jeg har ikke samme medlidenhet for et dyr som jeg har for et menneske. Et menneske er(etter min tankegang) likestilt meg, og står over dyr. Da vet jeg også at det kunne ha vært meg som skulle bli spist. Nei, et menneske er bare for mye verdt til at jeg kunne fått meg til å spise det.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Blræh @ rene strategispill.

Gi meg en angrepsrifle mellom hendene, eller overdrevne superkrefter for den saks skyld, samt masse uskyldige mennesker.

Da koser jeg meg ^^

Agreed. Om det er en spillsjanger jeg ikke takler, så er det strategi. Er helt håpløs. Det er gøy til en viss grad, for eksempel ORKS ORKS ORKS ORKS i Dawn of War, men uansett hvilket RTS jeg spiller, så er jeg dømt til å tape in the end. Jævlig irriterende egentlig-.-

Lenke til kommentar
Nytt tema: kannibalisme

 

Hvis det hadde vært lovlig, hadde dere prøvd det da? Du ville aldri fått sett personen, på samme måte som du aldri får se dyret du skal spise. Du ville bare gått på en helt vanlig restaurant i... Kenya for eksempel, og sett at de hadde indrefilét av menneske på menyen. Ja eller nei, og evt. hvorfor?

Da har jeg vært hos besteforeldrene mine og spist lunsj, og nå drar jeg til byen for å se Harry Potter. Håper den er verdt å se..

Tilfeldig at de postene var rett etter hverandre? I think not..

 

Personlig ville jeg unngått å spise mennesker så lenge jeg kan. Det er noe altfor bissart med det..

Lenke til kommentar
Hva hvis dette mennesket var dømt til døden for pedofili og voldekt da? Pluss at det var blitt marinert i den beste marinaden du vet om. Og kanskje et glass rødvin ved siden av?

 

edit: typo

Fremdeles ikke. Men da av andre grunner enn tidligere. Jeg har null utbytte av å spise et menneske, med unntak av mareritt og skam. Og rødvin liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hva hvis dette mennesket var dømt til døden for pedofili og voldekt da? Pluss at det var blitt marinert i den beste marinaden du vet om. Og kanskje et glass rødvin ved siden av?

 

edit: typo

 

hahaha! hva med uttrykket "du er hva du spiser" altså kommer noen til å påstå at man kan bli psykisk syk av å spise sånne type mennesker?

 

Det jeg aldri kunne fått meg til å prøve, tror jeg nå da, er små babyer. Det blir bare feil... Greit nok med noen sunne voksne mennesker som har vært treningsnarkomane og sånt noe.

Lenke til kommentar
@Teletubbie: Så klart ville jeg ha prøvd menneske. Den som inte prøver intet vinner. Det er også sikkert helt nydelig med marinade og saus!

Endelig:D

 

Hva ville du hatt som tilbehør? Personlig ville jeg kanskje hatt fløtegratinerte poteter og rødvinssaus, rikelig med nykvernet pepper og en dæsj havsalt. Kjøttet skulle vært grillet, litt rosa i midten, og helst fra en ikke for gammel eller feit person. Jeg kan tenke meg at 15 år og 70 kilo ville vært perfekt.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...