Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff ja den tiden, den tiden. Det går forferdelig fort i teknologiens verden. HUsker fremdeles at jeg satt og spilte på den gamle maskinen vår med utrolige 64 MB skjermkort :lol: , det verste er at det slett ikke er lenge siden, var vel rett før milleniumsskiftet vil jeg huske. Og før det var det gode gamle MS DOS og Winter Games som var det store. Det var tider det. :D

 

PC'en min har 650MB RAM og 32MB grafikkminne. Men den tar 128MB også. :D

 

Noen nettbytroll her?

Evt. er jeg den eneste som bruker profilsurfing hos 'heller spesielle' profiler og personligheter som underholdning? :p

 

usveinha97. Nuff said.

Lenke til kommentar
Jeg har en bruker på nettby for å snoke rundt på profiler. Det er utrolig morsomt å se hvordan ulike mennesker tenker og kler seg.

Så det er det som er poenget, det er en stalkerside :D . Har aldri vært så nyskjerrig på hva andre gjør så da er det kanskje like greit at jeg ikke er bruker. Hadde nok bare blitt litt skremt av alle som stalket meg der. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
http://photosynth.net/view.aspx?cid=3889A1...74-06A59A8E4841

 

Lagde en med flere bilder. Likte det programmet her!

 

Edit: Legger meg nå jeg også. Dum unge over her, forresten. God natt! :)

Ja, er et artig program. Har prøvd meg på 2, selv om de ikke ble så vellykket. Har tatt bilder av et gammelt naus i sommer som jeg har planer om å prøve med det programmet. Har bare ikke kommet så langt enda :) Nice med 91% synth da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...