Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen nettbytroll her? Evt. er jeg den eneste som bruker profilsurfing hos 'heller spesielle' profiler og personligheter som underholdning? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 http://photosynth.net/view.aspx?cid=5C5924...98-E8EE7BF8EB6D Er det bare meg eller var det skikkelig kult? Er TV-kroken jeg har her på rommet. Skal lage en av hele rommet imorgen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Huff ja den tiden, den tiden. Det går forferdelig fort i teknologiens verden. HUsker fremdeles at jeg satt og spilte på den gamle maskinen vår med utrolige 64 MB skjermkort , det verste er at det slett ikke er lenge siden, var vel rett før milleniumsskiftet vil jeg huske. Og før det var det gode gamle MS DOS og Winter Games som var det store. Det var tider det. PC'en min har 650MB RAM og 32MB grafikkminne. Men den tar 128MB også. Noen nettbytroll her? Evt. er jeg den eneste som bruker profilsurfing hos 'heller spesielle' profiler og personligheter som underholdning? usveinha97. Nuff said. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen nettbytroll her? Evt. er jeg den eneste som bruker profilsurfing hos 'heller spesielle' profiler og personligheter som underholdning? Er verken på nettby eller tryneboka, eller noen andre slike sider heller. Aldri helt sett poenget med det, nei da er jeg mye heller her og stalker forumet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er faktisk ikke så mye innom dem noen av dem lenger. Er en liten tur innenfor Nettby sine gjerder hver dag, uansett. Natta. B) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 God Natt Svein Erik Tror jeg skal kose meg med noen episoder Stargate Atlantis, siden det ikke er så mye aktivitet for øyeblikket. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 http://photosynth.net/view.aspx?cid=5C5924...98-E8EE7BF8EB6D Er det bare meg eller var det skikkelig kult? Er TV-kroken jeg har her på rommet. Skal lage en av hele rommet imorgen. Stilig rom du har Lenke til kommentar
Safir Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har en bruker på nettby for å snoke rundt på profiler. Det er utrolig morsomt å se hvordan ulike mennesker tenker og kler seg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den kinesiske 14-åringen hadde et ønske om å bli mer lik sin helt Optimus Prime og drakk bensin. Idi - wait for it - ot. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) http://photosynth.net/view.aspx?cid=3889A1...74-06A59A8E4841 Lagde en med flere bilder. Likte det programmet her! Edit: Legger meg nå jeg også. Dum unge over her, forresten. God natt! Endret 6. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg har en bruker på nettby for å snoke rundt på profiler. Det er utrolig morsomt å se hvordan ulike mennesker tenker og kler seg. Så det er det som er poenget, det er en stalkerside . Har aldri vært så nyskjerrig på hva andre gjør så da er det kanskje like greit at jeg ikke er bruker. Hadde nok bare blitt litt skremt av alle som stalket meg der. ^_^ Endret 6. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 http://photosynth.net/view.aspx?cid=3889A1...74-06A59A8E4841 Lagde en med flere bilder. Likte det programmet her! Edit: Legger meg nå jeg også. Dum unge over her, forresten. God natt! Ja, er et artig program. Har prøvd meg på 2, selv om de ikke ble så vellykket. Har tatt bilder av et gammelt naus i sommer som jeg har planer om å prøve med det programmet. Har bare ikke kommet så langt enda Nice med 91% synth da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Whaaat? Iphone får SSX spill?! *misunnelse* Endret 6. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 For en start på dagen, iPhonen viser bare et sølvgrå eple og vil ikke boote. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da var jeg på jobb i gjen... Er ikke kos og sykle i 1t før du skal jobbe 6t.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 God Morgen ja. Bli vekket av kattene mine er kjedlig Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gjett hva jeg skal passe fra neste tirsdag til søndag. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dont know kattunger ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg håper dere har innboforsikring, hvis ikke burde dere gå til anskaffelse av det sporenstreks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå