Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp. Jeg regnet nettopp ut hva det jeg har stående her inne på rommet mitt nå av elektronikk og filmer/spill var verdt og det ble over 50.000 kroner. Plutselig fikk jeg voldsomt lyst på forsikring. Neida, men det er jo faktisk massa-massa penger. Tør ikke engag å tenke på hvor mye jeg har brukt tilsammen på tidligere skjermer osv.

Lenke til kommentar
En veldig flott film. Det hele starter med at kona til hovedpersonen, Walt, dør. Walt er en gammel mann.

Etter begravelsen møter han noen japser og blir kjent med dem.

 

Lolwut? :p

 

Du leste ikke siste setning? Lolwut? :p

 

Note to self: Eleven year old aliens have working tearchannels

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Er dette en bra pris?

 

Med 8GB RAM, 1,5 GB dedikert skjermminne og 1TB lagring?

Men det var lite Ghz på den da.

 

Fy så fort teknologien utvikler seg. Så mye stæsj for bare 7k virker jo nesten for godt til å være sant for min del, men nå er ikke jeg akkurat oppdatert. I 2006 fikk jeg bygd meg en pc som hadde det beste av det beste, og siden har jeg oppgradert skjermkortet, men den kommer likevel ikke i nærheten av det der (noe som i seg selv ikker er så rart siden det er tre år siden.)

 

Men, hva skal du med en så kraftig pc? Maskinen min drar det meste på high (til og med age of conan) og den har ikke halvparten av det den har.

Lenke til kommentar

Huff ja den tiden, den tiden. Det går forferdelig fort i teknologiens verden. HUsker fremdeles at jeg satt og spilte på den gamle maskinen vår med utrolige 64 MB skjermkort :lol: , det verste er at det slett ikke er lenge siden, var vel rett før milleniumsskiftet vil jeg huske. Og før det var det gode gamle MS DOS og Winter Games som var det store. Det var tider det. :D

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...