Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du sier noe der. Skulle ønske jeg hadde tatt med meg ps3en fra hybelen når jeg dro hjem. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sin City, drit? :o Den er genial! Uansett, jeg går og legger meg, og jeg håper at jeg klarer å sovne raskt. Jeg skal se Harry Potter i morgen, med lillesøsteren min og jeg håper at det er en god film Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du sier noe der. Skulle ønske jeg hadde tatt med meg ps3en fra hybelen når jeg dro hjem. Er ikke få gangene jeg har dratt med meg xbox, en haug spill, skjerm og headset bare for å kunne spille når jeg dra hjem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hjelp. Jeg regnet nettopp ut hva det jeg har stående her inne på rommet mitt nå av elektronikk og filmer/spill var verdt og det ble over 50.000 kroner. Plutselig fikk jeg voldsomt lyst på forsikring. Neida, men det er jo faktisk massa-massa penger. Tør ikke engag å tenke på hvor mye jeg har brukt tilsammen på tidligere skjermer osv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da var filmen ferdig. Det var en fin, morsom og samtidig trist film. Kom faktisk en liten tåre. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...st&p=173816 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 En veldig flott film. Det hele starter med at kona til hovedpersonen, Walt, dør. Walt er en gammel mann. Etter begravelsen møter han noen japser og blir kjent med dem. Lolwut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Note to self: Eleven year old aliens have working tearchannels Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 En veldig flott film. Det hele starter med at kona til hovedpersonen, Walt, dør. Walt er en gammel mann.Etter begravelsen møter han noen japser og blir kjent med dem. Lolwut? Du leste ikke siste setning? Lolwut? Note to self: Eleven year old aliens have working tearchannels :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Timmy, Temmy, timmy, TimMY, TeiMMEI, TEMMEI!! Jeg er så lei av Marlboro Light nå at jeg vurderer å hoppe over kveldsrøyken... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm... Nå skremmer du meg Lakus, kanskje jeg også burde vurdere forsikring. Skulle hybelen min brenne ned ville spil,filmer, data, tv, osv til en samlet verdi av mellom 70 og 80 tusen gå tapt. Hvem skulle trodd at jeg faktisk har brukt så mye penger. :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yay, forsikring på foreldre's vegne for the win. Kvitteringer for alt har jeg liggende på mail attpåtil, så rommet mitt hadde blitt en tanke mer high-tech skulle det faktisk skje en ulykke.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oi, stirre bort på dvd-samlingen. Burde gjort det samme. :unsure: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er dette en bra pris? Med 8GB RAM, 1,5 GB dedikert skjermminne og 1TB lagring? Men det var lite Ghz på den da. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har en del jeg og. Hoff, fæle greier. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vil si det så ut som ganske mye for pengene det der HCG. Ikke akkurat state of the art, men jeg synes det hørtes ut som en god deal for bare 7000. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er så lei av Marlboro Light nå at jeg vurderer å hoppe over kveldsrøyken... Wut? Alt av light røyk er dritt - eller - det er ihvertfall intrykket jeg har etter å ha prøvd et mindretall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gleder meg til morgendagens pakke med Prince jeg nå. Men nå skal jeg se en dokumentar før jeg hopper i loppekassa. God natt, forumtroll Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har nettopp sett Last House on The Left. Dette her var forferdeligt ekkelt Endret 6. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er dette en bra pris? Med 8GB RAM, 1,5 GB dedikert skjermminne og 1TB lagring? Men det var lite Ghz på den da. Fy så fort teknologien utvikler seg. Så mye stæsj for bare 7k virker jo nesten for godt til å være sant for min del, men nå er ikke jeg akkurat oppdatert. I 2006 fikk jeg bygd meg en pc som hadde det beste av det beste, og siden har jeg oppgradert skjermkortet, men den kommer likevel ikke i nærheten av det der (noe som i seg selv ikker er så rart siden det er tre år siden.) Men, hva skal du med en så kraftig pc? Maskinen min drar det meste på high (til og med age of conan) og den har ikke halvparten av det den har. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Huff ja den tiden, den tiden. Det går forferdelig fort i teknologiens verden. HUsker fremdeles at jeg satt og spilte på den gamle maskinen vår med utrolige 64 MB skjermkort , det verste er at det slett ikke er lenge siden, var vel rett før milleniumsskiftet vil jeg huske. Og før det var det gode gamle MS DOS og Winter Games som var det store. Det var tider det. Endret 6. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå