Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da var det seng. Natta folkens. Wut? Natta har såvidt begynt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ahhhh.. Carina. Whazzzup, guys? Anything speeecial going on tonight? Her skjer det masse. Meg og Marthe sitter her og shotter alt vi kommer over.. Goodtimes! Tatt frem absinthen enda? Ingen kveld med shots blir noensinne den samme uten når du først har prøvd det èn kveld. Det gjør deg til tulling på linje med Donald Duck med sammenbundete føtter og kneblet nebb. Absolutt noe som bør prøves. Kanskje litt vanskelig å få tak i i Norge, men go for it likevel. (Hun snakket til meg først! Sug på den, medforumister! ) hvorfor flytter du ikke ut.. du er over 20 år, vet ikke hvorfor.. men jeg hadde ikke bodd hjemme hos mamma da Jeg har akkurat blitt 20. SÅnn bare for å påpeke det. Jeg har også nettopp blitt ferdig med skolen nå og skal starte som malerlærling nå på mandagen som kommer, og med 55kr i timen de første 6 månedene er det ikke særlig med penger å leve på egenhånd med. Legg til i ligninga at min mor og stefar "nettopp" har skilt seg etter 15 år og det blir vips litt vanskeligere å flytte. Jeg kan jo ikke flytta ifra hun med en gang hun skal flytte for seg selv. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sa noen shotte? Hmmm.. jeg lagde meg da et par heftige drinker med 60% i går kveld Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel damer og herrer gutter og jenter da går jeg å legger meg og håper på at tinger klart i morgen for nytt forsøk på innflytt... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jelly shot! farlig gode.. merk da farlig! ble litt for mye Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sa noen shotte? Hmmm.. jeg lagde meg da et par heftige drinker med 60% i går kveld Haha, ja jeg så det. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå skal det bli godt med mat. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Utrolig treg programvare Logitech har lagd for Harmony kontrollene sine. Men nå er det bænkers! Alle mine syv enheter er registrert med ti forskjellige programmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 PS: Hvis man har lyst til å se på nydelige kvinnfolk er Ikea på Slependen det perfekte sted. Var innom der for noen timer siden og det var fullt av nydelige kvinnemennesker i 20-års alderen. Kveldens tips. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jaha, folk vil at Michael Jackson skal få Nobels Fredpris på facebook. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes det holder med alt oppstyret rundt MJ naa. Trist at han er dau, men det finnes grenser.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jepp, jepp. Gran Torino er en finfin bil og film. Skal se del to nå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes det holder med alt oppstyret rundt MJ naa. Trist at han er dau, men det finnes grenser.. Ja, har tatt veldig av nå. Morsomt når Jon Stewart oppsumerer alle de tåpelige Michael Jackson innslagene det har vært på amerikansk tv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oh no! Lastet ned en trials pakke til Mirrors Edge naa nettop, ogsaa finner jeg den ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Flott. Når det først er skikkelig ryddig her, så finner jeg ikke kameraet. Just great. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sa noen shotte? Hmmm.. jeg lagde meg da et par heftige drinker med 60% i går kveld Haha, ja jeg så det. Hvordan gikk det? Rundt halv 4 gikk det rett i senga, og jeg ble sendt hjem fra jobb i dag (begynte kl 1600).. sååå det sier vel sitt egentlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 God natt ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Har akkurat sett american gangster Kjempe bra film. Sin City er drit. Et par ganger i månden får jeg frysninger ned langs hele ryggraden fordi personer sier dumme ting (true story). Nå fikk jeg pluttselig frysninger og en merkelig trang til og knekke ting... Går og legger meg så er forhåpentlig vis det dumme borte i morgen. Endret 5. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aiaiai i dag har det gått fra det ene til det andre. Knapt et ledig øyeblikk, men det er selvfølgelig litt min egen feil også. Jeg må virkelig lære meg å si nei. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 God natt my ass. Sitter her og kooooser meg med Prototype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå