Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhhh.. Carina.

 

 

Whazzzup, guys? Anything speeecial going on tonight?

 

Her skjer det masse. Meg og Marthe sitter her og shotter alt vi kommer over.. Goodtimes! :thumbup:

Tatt frem absinthen enda? Ingen kveld med shots blir noensinne den samme uten når du først har prøvd det èn kveld. Det gjør deg til tulling på linje med Donald Duck med sammenbundete føtter og kneblet nebb. Absolutt noe som bør prøves. Kanskje litt vanskelig å få tak i i Norge, men go for it likevel.

 

(Hun snakket til meg først! Sug på den, medforumister! :p)

 

hvorfor flytter du ikke ut.. du er over 20 år, vet ikke hvorfor.. men jeg hadde ikke bodd hjemme hos mamma da

Jeg har akkurat blitt 20. SÅnn bare for å påpeke det. Jeg har også nettopp blitt ferdig med skolen nå og skal starte som malerlærling nå på mandagen som kommer, og med 55kr i timen de første 6 månedene er det ikke særlig med penger å leve på egenhånd med. Legg til i ligninga at min mor og stefar "nettopp" har skilt seg etter 15 år og det blir vips litt vanskeligere å flytte. Jeg kan jo ikke flytta ifra hun med en gang hun skal flytte for seg selv.

Lenke til kommentar

Har akkurat sett american gangster :D Kjempe bra film.

Sin City er drit.

Et par ganger i månden får jeg frysninger ned langs hele ryggraden fordi personer sier dumme ting (true story). Nå fikk jeg pluttselig frysninger og en merkelig trang til og knekke ting...

Går og legger meg så er forhåpentlig vis det dumme borte i morgen.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...