Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har min egen smak for film. Men man kan ikke ta utgangspunkt i IMDB sin topp 250 liste hvis man skal se bra filmer.. Det er veldig mange overhypede filmer på den listen, nesten tilnærmet søppel fordi det er så ovehypet. Men smak og behag..Noen følger strømmen.

 

 

Nevn en søppelfilm fra Imdbs Top 250 da.

 

La Dolce Vita.

Lenke til kommentar
Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring...

Det har da jeg også gjort. Senest da jeg prøvde å drepe barskapet for å underholde dere. Synd jeg bare fant ting som smakte dritt.

 

Vi hadde det da kjekt vi! Det var forferdelig, uffa! Men det gikk no ned..alt går ned.

Samme sier jeg. Men helt ærlig, stratos blir aldri det samme igjen!

Lenke til kommentar
Har min egen smak for film. Men man kan ikke ta utgangspunkt i IMDB sin topp 250 liste hvis man skal se bra filmer.. Det er veldig mange overhypede filmer på den listen, nesten tilnærmet søppel fordi det er så ovehypet. Men smak og behag..Noen følger strømmen.

 

 

Nevn en søppelfilm fra Imdbs Top 250 da.

 

La Dolce Vita.

 

Kan ikke utrykke meg, men gode kommentarer en Oscar og fem Oscar nominasjoner. Sikkert en søppel film. Det er heller ikke å følge strømmen. Det er god filmsmak :) Kan tenke meg du finner nytelse i å se Epic Movie og meningsløse action filmer da?

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring...

Det har da jeg også gjort. Senest da jeg prøvde å drepe barskapet for å underholde dere. Synd jeg bare fant ting som smakte dritt.

 

Vi hadde det da kjekt vi! Det var forferdelig, uffa! Men det gikk no ned..alt går ned.

Samme sier jeg. Men helt ærlig, stratos blir aldri det samme igjen!

På en måte er jeg glad for at dere ikke gikk løs på mitt barskap i grunn:-)

Og hva dere har gjort med stratos er jeg ikke helt sikker på om jeg vil vite!

Lenke til kommentar

Seriøst folkens? La Dolce Vita er så inni granskaugen overhypet. Folk som "har" god filmsmak lovpriser den, men egentlig er den så overpretensiøs at Titanic føles bedre.

Men det er jo inn å si at den er bra, så skjønner dere litt.

 

Og nei, jeg ser hverken Epic Movie eller meningsløse actionfilmer. Men hvorfor i all verden er ikke " a scanner darkly" nevnt da? Fordi populærkulturen bestemmer hva som er på top250. Det er så sinnsykt mange indie filmer som ikke får den oppmerksomheten de fortjenerer!

 

Men ****, jeg er ikke ute etter å kritisere deres smak. Var kanskje litt krass i de forrige innleggene..

 

 

Edit: Helvete, det er kanskje ikke lov til å si f***

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Seriøst folkens? La Dolce Vita er så inni granskaugen overhypet. Folk som "har" god filmsmak lovpriser den, men egentlig er den så overpretensiøs at Titanic føles bedre.

Men det er jo inn å si at den er bra, så skjønner dere litt.

 

Og nei, jeg ser hverken Epic Movie eller meningsløse actionfilmer. Men hvorfor i all verden er ikke " a scanner darkly" nevnt da? Fordi populærkulturen bestemmer hva som er på top250. Det er så sinnsykt mange indie filmer som ikke får den oppmerksomheten de fortjenerer!

 

Men ****, jeg er ikke ute etter å kritisere deres smak. Var kanskje litt krass i de forrige innleggene..

 

 

Edit: Helvete, det er kanskje ikke lov til å si f***

 

Titanic var jo veldig bra. Men skal være enig. Det er et par filmer som fortjener en god plass på den listen. Jurassic Park og A Scanner Darkly er to av dem. :)

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, jeg syntes den var ok første gang jeg så den. Men i ettertid har det gått opp for meg hvor sykt hollywoddisert den er.. Litt over-the-top på en måte. Men shit, en god film, skal si meg enig der.

 

Pluss poeng til deg for at du også liker a scanner darkly. Det er på den måten jeg definerer folks filmsmak etter. For den er genial. Boka enda bedre, men filmen er på topp 5. Helt klart.

 

Å ja, Jurassic park savnes. Ikke det at jeg har tenkt på det. Men når du nevner det, JA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...