HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Up fiska jeg opp fra bukta. (See what I did there?) Skal du virkelig ødelegge en slik film med grusom bildekvalitet? :o Ja, ville heller sett den på kino i 3D. Ikke bare sånn ut av skjermen 3D. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den er tatt opp med et HD-kamera fra et kinolerret? Jeg hadde ventet til jeg hadde fått en skikkelig DVD-rip. Det beste er vel uansett å kjøpe filmen når den kommer, så kan du se den med god samvittighet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Okey, da ser jeg heller Gran Torino. Har faktisk norsk tekst også. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehehe marthE er en god person Fest i dag og allså? Vi koser oss vi! Helt rett, Marthe er en veldig god person Hadde vært gøy å vært der... Sluppet å tenke på alt og alle. Bare buttoms up and live happy! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring... Det er ikke lov etter norsk lov, men tviler på at noen kommer til å anmelde deg. Isåfall måtte det vel vært foreldrene, men tror ikke de ville gjort det heller. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 To white, to nerdy... ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring... Det har da jeg også gjort. Senest da jeg prøvde å drepe barskapet for å underholde dere. Synd jeg bare fant ting som smakte dritt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Idag: Gran Torino. Imorgen: Sin City. 250 FILMS FTW! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 250 films hæh? Du har sett 250 filmer i løpet av dot korte liv? Hææææh? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Okey, da ser jeg heller Gran Torino. Har faktisk norsk tekst også. Det kommer du ikke til å angre på, knallfilm! Lenke til kommentar
Caree Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring... Det har da jeg også gjort. Senest da jeg prøvde å drepe barskapet for å underholde dere. Synd jeg bare fant ting som smakte dritt. Vi hadde det da kjekt vi! Det var forferdelig, uffa! Men det gikk no ned..alt går ned. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Okey, da ser jeg heller Gran Torino. Har faktisk norsk tekst også. Det kommer du ikke til å angre på, knallfilm! Dårlig skuespill fra ungdommene da. Men ellers, for all del Lenke til kommentar
Caree Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oioioi. Kan man bli anmeldt for dette? tror jeg har sjenket en 17.åring... Det går fint det vettu! Vi er like brisen begge to! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 250 films hæh? Du har sett 250 filmer i løpet av dot korte liv? Hææææh? Jeg har sett way over 250 filmer i mitt liv. Men jeg skal ta IMBD's topp 250. 250Films.net Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Okey, da ser jeg heller Gran Torino. Har faktisk norsk tekst også. Det kommer du ikke til å angre på, knallfilm! Dårlig skuespill fra ungdommene da. Men ellers, for all del Edit: Det kommer du ikke til å angre på, knallfim(med forbehold om noe labert skuespill fra de under 18 år) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 250 films hæh? Du har sett 250 filmer i løpet av dot korte liv? Hææææh? Jeg har sett way over 250 filmer i mitt liv. Men jeg skal ta IMBD's topp 250. 250Films.net Hvorfor? Det er jo salig mye møkk på den lista.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Der var Up slettet og norske tekster til GT lastet ned. Nå skal jeg hente meg en is og se film. Snakkes. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor? Det er jo salig mye møkk på den lista Nei. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) w00t, da var King Kong til 360 lastet ned Øhm, jeg mener... i hus!! Skal få 1000/1000 GS ASAP. Endret 5. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor? Det er jo salig mye møkk på den lista Nei. Skaffe deg briller, eventuelt nye øyne..Eller hjerne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå