Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen folk er til å stole på for tiden... Her sitter jeg fortsatt i min gamle leilighet fordi enkelte peroner som lover at dem skal være ute av leiligheta til 11 ferdig vasket og strøken ikke greier å komme seg ut. Kl 5 fikk vi bært inn halve det ene flyttelasset. Resten aner jeg ikke når vi har tid eller annledning til å bære inn.

Suppegjøker allså!

Får håpe jeg slutter av litt tidlig i morgen sånn at jeg får flyttet inn da...

Lenke til kommentar
Nå må jeg bare finne meg en ny skjerm som kan leve side-om-side med min Samsung 226BW

 

 

post-25-1098576153_thumb.jpg

 

Denne skjermen passer til alt. Selv døde svigemødre og halvstekt hjort vil bli lekkert når det vises på denne skjermen. Er jeg villig til å tippe, om ikke annet.

 

Nøtte: Bummer!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Blir nok bedre om vi møtes for et par pils og videre diskusjoner for hvordan 200 meter slipp kan lanseres på beste måte.

Samt finne ut hvor fort turistfart er i forholdt til km/t og finne kursen for feriepenger.

 

Denne skjermen passer til alt. Selv døde svigemødre og halvstekt hjort vil bli lekkert når det vises på denne skjermen. Er jeg villig til å tippe, om ikke annet.

Det bildet øverst til venstre på veggen din... whut?

 

 

Bærre lekkert. Nei, vi kysser ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Noen som har vært på Tusenfryd i det siste? Er veldig lenge siden sist jeg var der (det var når den tre-ber og dalbanen var splitter ny), så lurer på om det har forandret seg stort siden den gang. :)

 

Edit: Benny, en litt rar ting som har gått opp for meg de siste månedene.. jeg har en Xbox 360 og en PS3; savnet etter en opplevelse som en spill-PC kan gi meg som laptopen ikke kan matche har vært ikke-eksisterende.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Mkay, I haz problem.

 

Kjøpte PSP slim med MGS: Portaple Ops i dag. Men når jeg skal starte MGS kommer det bare "need memory stick"

 

Men det fulgte jo faen ikke med noen memory stick med PSP'en. Hva i helvete er det for noe dritt?

Det var merkelig. Fikk selv med en memory stick i pakken jeg kjøpte. Du har kjøpt ny pakke sant?

Lenke til kommentar

I anledning at vi er i en flytteprosess har nå min mor kommet med dette geniale utsagnet: "Annenhver uke skal barna ha førsterett på kjellerstua." Om jeg sitter å spiller et skytespill og de vil se på TV er det jeg som er nødt til å skru av spillet med en eneste gang fremfor at de bare ser på TV i stua. Jeg kommer da ikke å skal spille når andre ser på TV, hvorfor skal andre se på TV når jeg spiller, og hvorfor på akkurat den TV'en?

 

Men løsningen er like enkel som den er genial. Jeg stapper alle mine konsoller, PC'en, HD TV'en og surroundanlegget inn på rommet mitt og så kan resten sitte i kjellerstua med en liten CRT skjerm å se på film med. Brenn. Når de så spør om å se på film eller spille på mitt rom skal jeg bare si... neh, jeg ser på TV.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
*snip*

Nå er det vel slik at TV følger en sendeplan, noe spill ikke gjør. Det du derimot kan gjøre er å nekte dem å bruke dine ting, evt å flytte dem som du selv sier. Med ondt skal ondt fordrives!

 

Det kom jeg ikke på.. Du er tilgitt, sorry.. :whistle:

Det får gå for denne gang, bare pass litt mer på neste gang ^_^

Lenke til kommentar
I anledning at vi er i en flytteprosess har nå min mor kommet med dette geniale utsagnet: "Annenhver uke skal barna ha førsterett på kjellerstua." Om jeg sitter å spiller et skytespill og de vil se på TV er det jeg som er nødt til å skru av spillet med en eneste gang fremfor at de bare ser på TV i stua. Jeg kommer da ikke å skal spille når andre ser på TV, hvorfor skal andre se på TV når jeg spiller, og hvorfor på akkurat den TV'en?

 

Men løsningen er like enkel som den er genial. Jeg stapper alle mine konsoller, PC'en, HD TV'en og surroundanlegget inn på rommet mitt og så kan resten sitte i kjellerstua med en liten CRT skjerm å se på film med. Brenn. Når de så spør om å se på film eller spille på mitt rom skal jeg bare si... neh, jeg ser på TV.

Du sa det selv: løsningen er like enkel som den er genial. Do it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...