Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha de tre tingene til middag? En pose, en kylling og en gryte? Variert kosthold! Mye jern og hvitt kjøtt. Hva posen skal være godt for kan jeg ikke helt skjønne.

 

Lakus, jeg er på lang vei enig. Alt er kjipt, egentlig. Og sola lyser som bare pokker eter 4 uker med regn - men om jeg har vett nok til å gå ut? Neppe.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Alt er kjipt, egentlig. Og sola lyser som bare pokker eter 4 uker med regn - men om jeg har vett nok til å gå ut? Neppe.

Jeg er i nøyaktig same posisjon. Sola skinner skikkelig for første gang etter flere uker med sammenhengende regn og her sitter jeg og gjør ting jeg egentlig er lei av. Vurderer å ta med meg Mastercardet å kjøpe røyk, boller og brus til å konsumere mens jeg gjør enda mer leie ting i kveld.

 

... noen som er med på Gears of War 2 Horde i kveld?

Lenke til kommentar
By filling out the questionnaire you are requesting a sample of this product. This does not obligate you to purchase anything, nor does it require you to pay any shipping charges. It is a true FREE SAMPLE offer. Filling out the form does indicate, however, your sincere interest in this product and gives one Certified Representative for this product permission to contact you by phone and email, to determine if you are eligible to receive this free sample, even if you are listed on the National Do Not Call list. We respect your privacy and will never use your information for any other purpose other than to help you learn more about this product.

 

The client, for whom we are performing this advertising promotion, does have the right to contact you at the telephone number and email address that you supply, even if you have added your name to any State or National Do Not Call List, for up to one year after you respond to this FREE OFFER.

 

Limit-One sample per person, per household.

 

We reserve the right to deny any sample requests. Requesting more than one sample will automatically delete the request from our records.

 

Må jeg betale noe?

Lenke til kommentar
Alt er kjipt, egentlig. Og sola lyser som bare pokker eter 4 uker med regn - men om jeg har vett nok til å gå ut? Neppe.

Jeg er i nøyaktig same posisjon. Sola skinner skikkelig for første gang etter flere uker med sammenhengende regn og her sitter jeg og gjør ting jeg egentlig er lei av. Vurderer å ta med meg Mastercardet å kjøpe røyk, boller og brus til å konsumere mens jeg gjør enda mer leie ting i kveld.

 

... noen som er med på Gears of War 2 Horde i kveld?

 

Livet er for kjipt!

Av og til syns jeg det er unødvendig motbakkke. Nå skal det drikkes kaffe og spises is.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
*snip*

 

Må jeg betale noe?

Sounds like scam. Skal de ha kontonummer?

 

Edit: spam - > scam

 

Dette er det de vil vite:

 

Age range:

Occupation:

First name:

Last name:

Address 1:

Address 2:

Country:

State / Province:

City:

ZIP:

Phone:

Best time to reach you:

eM@il:

How did you hear about us?:

Caffeine beverages you use:

Specific health concerns?

Lenke til kommentar

Endelig er den stasjonære maskinen min oppe og går, etter et halvt år i deler. Har rett og slett ikke orket å gjøre noe med den før idag. Viser seg at det eneste som holdt den fra å fungere hele tiden var èn (av fire) defekt RAM-brikke. Litt surt, men er for glad til å la det ødelegge.

Lenke til kommentar
Gz med stasjonær laland, digg å løse det problemet da!

Takk for det, er herlig å ha den igang igjen. Er ikke den maskinen den var for to år siden ([email protected], 6 (nå 5)gb ram, 8800GTS 512, 3.2TB lagring) men den er litt diggere enn laptopen. Merker fingrene er glade for å være på G15 igjen :love:

 

så nå er du og se på wow laland =D?

Jeg har to battlechest, men kommer neppe til å begynne å spille med det første. Nå er muligheten for Fallout 3 GOTY med hauger av mods og all DLC mer aktuelt. :)

 

Edit: Kan jo forøvrig legge til at ingenting er borte fra harddiskene, så nå er det som et MAJOR déjà vu! Jeg er.. halvt-år-tilbake-i-tid-Laland! :ph34r:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...