psyched Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dagens visdomsord der teletubbi Nå som familien er borte er selvsagt dataen på sin rettmesige plass under en 42" plasma :love: :love: :love: Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dagens visdomsord der teletubbi Nå som familien er borte er selvsagt dataen på sin rettmesige plass under en 42" plasma :love: :love: :love: Nå som foreldrene mine er borte.. er jeg ensom Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sånn kan det gå! Sitter, og trykker på f5 - knappen uten at noe hender Heldigvis kommer Carina innom snart, trodde hun var lei meg, men ser vist ikke slik ut. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sånn kan det gå! Sitter, og trykker på f5 - knappen uten at noe hender Heldigvis kommer Carina innom snart, trodde hun var lei meg, men ser vist ikke slik ut. Lei deg? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sånn kan det gå! Sitter, og trykker på f5 - knappen uten at noe hender Heldigvis kommer Carina innom snart, trodde hun var lei meg, men ser vist ikke slik ut. Lei deg? Vedder på du kommer i buksene hennes snart, fortsett sånn! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Helvetes Kings of Leon og deres Closer. Jeg får den ikke ut av hue Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ahhhh.. Carina. Whazzzup, guys? Anything speeecial going on tonight? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) OMG! Har glemt å fortalt at vi har fått kattunger! Endret 5. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Vi" har fått kattunger? Du og pus? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vedder på du kommer i buksene hennes snart, fortsett sånn! Kan ikke akkurat si at det er det jeg er ute etter. :o Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror den var ment til iharal3, Ethram Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror den var ment til iharal3, Ethram Det var det, ja. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Vi" har fått kattunger? Du og pus? Vi eier pusene, dermed; vi har fått dem. En smakebit på dem: Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Smakebit sier du? Sier aldri nei til kebab. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe. Litt for små til å være nusselige enda Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vi har en valp vi. Han har ingen søsken, dessverre. De var døde før fødsel. Så han sover alltid inntil en bamse isteden. Her var det lite liv, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå