Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hvor så skal du ta ferden da? :)

Spania. >( forstaar ingenting av tastaturet her, alle symbolene er paa helt merkelige steder.

 

Ogsaa har jeg prestert aa bli solbrent paa ryggen foerste dag her. Wohoo....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Solkrem er for pyser. Neida, glemte det bare de forste timene jeg hoppet rundt i bassenget, og det er ikke krise med 100*pluss* 360 spill ^_^ (har faktisk tellt)

Lenke til kommentar

Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker)

spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7..

 

Gaaaarrrggghhhg i want a female mage!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker)

spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7..

 

Gaaaarrrggghhhg i want a female mage!

Blood Elf female er jo ganske snasen.

Lenke til kommentar

Drizzt, du burde prøve The Witcher.

 

Uansett, god morgen forumfolk. Jeg hadde tenkt til å stå opp klokka tolv i dag, men når jeg reiste meg opp fra senga begynte hodet å surre og jeg falt pladask ned igjen, og sov tre timer til.

 

Det er ikke lett å snu en døgnrytme tilbake :(

Lenke til kommentar
Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker)

spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7..

 

Gaaaarrrggghhhg i want a female mage!

Hvorfor ikke holde fapping og gaming adskilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...