- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det var da mange som skulle flytte. Btw, nerdebula mi er ikke helt ferdig. Mangler ny TV og bokhylla skal bli spillhylle. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skal poste et fint bilde når komando senteret mitt er oppe å går Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 God morgen forumtroll I dag skal jeg bruke dagen på HoN! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bah Det er nesten vondt å se. Her sitter jeg på jobb og er snart ferdig for dagen. Sola steiker og jeg stod opp ekstra tidlig i dag, så kommer du og sier god morgen Faen så trøtt jeg er! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm jeg trenger ikke å bli passet på av 3 moderatorer allså... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har jeg sett noen? Tenkte siden du sa at du ikke hadde sett de orginale star wars, så trodde jeg at du hadde sett de nye, men min feil. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mente at jeg ikke har sett den første originale Star Wars-filmen, ikke filmene. Men spillene er kjempekjekke, på tide å se filmene også. Btw, en god nyhet for oss PS3-eiere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 HCG, gjør som meg og lag en egen partisjon for YDL. Det er smoooth! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvor så skal du ta ferden da? Spania. >( forstaar ingenting av tastaturet her, alle symbolene er paa helt merkelige steder. Ogsaa har jeg prestert aa bli solbrent paa ryggen foerste dag her. Wohoo.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det gjelder å legge grunnlaget. Du kan trøste deg med at sikkert ikke blir solbrent flere ganger. Det smarteste er nok likevel å bruke solkrem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Solkrem er for pyser. Neida, glemte det bare de forste timene jeg hoppet rundt i bassenget, og det er ikke krise med 100*pluss* 360 spill ^_^ (har faktisk tellt) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arrg Skulle ikke stå opp kl. 2 Mistet mye av dagen nå http://open.spotify.com/track/72P3SQfmLHwVlSXrnCDRNM Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fint at du ikke sto opp klokken to, men tre da Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker) spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7.. Gaaaarrrggghhhg i want a female mage! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker)spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7.. Gaaaarrrggghhhg i want a female mage! Blood Elf female er jo ganske snasen. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 jaja.. det er jo human female au <3 og night elf female (priest da) Snakker mer om kulturen i story baserte singelplayerspill Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Drizzt, du burde prøve The Witcher. Uansett, god morgen forumfolk. Jeg hadde tenkt til å stå opp klokka tolv i dag, men når jeg reiste meg opp fra senga begynte hodet å surre og jeg falt pladask ned igjen, og sov tre timer til. Det er ikke lett å snu en døgnrytme tilbake Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe var oppe kl halv 6 i dag jeg! Pakket litt dusjet og dro på jobb! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arg hvorfor er alltid troll(mennene) i spill menn! i want a hot sorceress (bare d2 som har forstått hvordan vi tenker)spilte nettop gjennom litt av trine.. der er også troll(mannen) en mann, og den eneste i gruppa som er dame er assassin som er likt til Forgotten realms: demon stone.. Men da dette er unskyld siden du får spille som drizzt i kapitel 7.. Gaaaarrrggghhhg i want a female mage! Hvorfor ikke holde fapping og gaming adskilt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror jeg skal spille litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå