Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel må si dere holder på sent om kveldene! Jobba jobba! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Døgnin ftw sier jeg bare. Det var iallefall morro til jeg klarte å sove i dusjen. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Døgnin ftw sier jeg bare. Det var iallefall morro til jeg klarte å sove i dusjen. Sove hele dagen FTW Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, da var det jobb igjen! Flere som er på jobb? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) - Endret 5. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, da var det jobb igjen! Flere som er på jobb? Jobb? Hva er det? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Høhøhø...Den måtte komme tilbake før eller siden! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 *gjesp* Hoisann. Ble en aldri så liten fyllekule iløpet av natta. Det blir nok lenge til det skjer igjen kjenner jeg.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 God dagen folkens Her hjemme har vi besøk av familien så jeg ble kastet ut av rommet mitt slik at de kunne sove der. Kan ikke spille på pcen helt til søndag .. Jaja, kan alltids spille HoN er på mamma sin bærbare Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 God Morgen Har utrolig vond i hodet i dag, tror det har noe med at jeg spilte Mario Kart fra i går kveld til nå. Noen som vet hva som hjelper mot hodepine, borsett fra parasetter? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ibux. Vann. Søvn. Sex. Mat. Luft. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Røyk. Melk. Spille. Runke. Mat. Røyk. Hm. Fancy that. Endret 5. august 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror jeg har 9/250 i kveld. Gleder meg til å se Gran Torino. @Lolidude: Nei, jeg har ikke sett originale Star Wars. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ja, da var det jobb igjen! Flere som er på jobb? Ja, skal jobbe hver dag fram til lørdag Er hjemme alene fram til søndag så nå bil det gaming FTW! @HCG Skamm deg... Endret 5. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yeah, right. Tror jeg skal fikse på BuyGamesList'en min. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 @Lolidude: Nei, jeg har ikke sett originale Star Wars. Hvordan er det mulig? :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er ikke noen spesiell Star Wars-fan? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Må ikke sammenligne de nye med de gamle, siden jeg går ut ifra du har sett de nye. Endret 5. august 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, da var det jobb igjen! Flere som er på jobb? Joda var på jobb men hjemme igjen nå. 2 timer til så er pcen og alt nedkoblet og jeg er på vei til ny leilighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå