Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakke faen meg ikkje vestlands dialekt asso før du e frå Haugalandet!

 

@Tubbie: Ikkje når eg e trøtt, du får nøya deg me vestlands dialekt! Harr Harr!

 

fytti helvete hellår. Var jo på camp me nåken jækla koselige folk frå vestlande. Sangane te bande vinskvetten ga meg lyst te å flytta tebake te det stede kor eg e født.

 

*edit*

håper ikke fylleposting gir meg noen advarselsprosent

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
@Tubbie: Ikkje når eg e trøtt, du får nøya deg me vestlands dialekt! Harr Harr!

What?

 

Og hvilken RE film? 1,2,3 eller den animasjonsgreia med han duden fra RE4-spillet?

Jeg hater vinteren. Det er ekkelt og kaldt ute. I år skal jeg mure meg inne og spille WoW og Aion.

Øh. Vinteren er necro<3 Alt er så hvitt og pent. Kjipe er at man må pansre seg med varme klær da, i forhold til sommeren som er flip flops og shorts.

 

Uansett, offor spilleru Aion? Ekke det bare en Wow-kopi for CP-elskende weaaboos + vinger?

 

håper ikke fylleposting gir meg noen advarselsprosent

prøv å post noe CP du, så skal du se du får advarselsprosent;D

 

dessuten, det er i fylla og ved døden folk viser sitt sanne jeg

-chicks blir kåte og løse

-gutter blir brautete og voldelige

 

jeg elsker det<3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Lika festligt hver gång å snakka sånt så detta me andre vestlendingar! Du vett ka dei seie, me vestlendigar vett kossen me feste best.

 

Hvor kommer du fra? :)

 

Og hvilken RE film? 1,2,3 eller den animasjonsgreia med han duden fra RE4-spillet?

 

Enern. Har sett den et par ganger før, men Mila Jovovich - Lettkledd i rød kjole? Win!

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Jeg syns nå Aion er langt fra WoW. ^^

Siden man har vinger og alt ser ut som om det er fra en anime? ^^

Nei e.e

 

Ingenting kan måle seg med WoW for min del. Ingenting gir den samme stemningen. Vet det høres rart ut, men det var det første spillet som virkelig "traff" meg, og jeg har spilt det siden det kom ut. Så i mine øyne vil ingen spill være som WoW.

 

Uansett. Folk klager og syter på at alle mmo de prøver er zååå likt alt annet de har prøvd. For min del tror jeg de bare bør prøve en ny sjanger. Alt sånt vil virke ganske likt uansett. Litt som manga og anime. AI love you, Chobits...same shit. Men noen av oss elsker alt sånt uansett hvor likt det må virke for alle andre.

Lenke til kommentar
Filmen er bra den, selv om jeg ikke så den for Mila's lettkleddhet.

 

 

Virkelig? aner ikke hvor liten jeg var første gang jeg så filmen, men noe av det jeg husker best er når hu blå alien-dama blir fista i magen til fordel for en trekant som har noe å si for bruce willis (corben dallas i filmen såvidt jeg husker) eller noe sånt xDDDD

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
Jeg syns nå Aion er langt fra WoW. ^^

Siden man har vinger og alt ser ut som om det er fra en anime? ^^

Nei e.e

 

Ingenting kan måle seg med WoW for min del. Ingenting gir den samme stemningen. Vet det høres rart ut, men det var det første spillet som virkelig "traff" meg, og jeg har spilt det siden det kom ut. Så i mine øyne vil ingen spill være som WoW.

 

Uansett. Folk klager og syter på at alle mmo de prøver er zååå likt alt annet de har prøvd. For min del tror jeg de bare bør prøve en ny sjanger. Alt sånt vil virke ganske likt uansett. Litt som manga og anime. AI love you, Chobits...same shit. Men noen av oss elsker alt sånt uansett hvor likt det må virke for alle andre.

Det hørtes virkelig meget interessant ut.

 

Filmen er bra den, selv om jeg ikke så den for Mila's lettkleddhet.

 

 

Virkelig? aner ikke hvor liten jeg var første gang jeg så filmen, men noe av det jeg husker best er når hu blå alien-dama blir fista i magen til fordel for en trekant som har noe å si for bruce willis (corben dallas i filmen såvidt jeg husker) eller noe sånt xDDDD

Det hørtes enda mer interessant ut.

 

Men nå køyer jeg. 3 timer søvn før jobb ftw! Natta forum, wub wub<3

Lenke til kommentar
Filmen er bra den, selv om jeg ikke så den for Mila's lettkleddhet.

 

 

Virkelig? aner ikke hvor liten jeg var første gang jeg så filmen, men noe av det jeg husker best er når hu blå alien-dama blir fista i magen til fordel for en trekant som har noe å si for bruce willis (corben dallas i filmen såvidt jeg husker) eller noe sånt xDDDD

 

 

Jeg ser på den iallefall som en Sci-Fci klassiker, på lik linje med Stargate (filmen).

Lenke til kommentar
Vel, det er for det meste sant :)

 

Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde

Whaaaaaat.... så ole brumm hadde rett... srs? Eller quoter du fra wiki? :V

 

Gal_ape: Til din informasjon så har jeg sluttet å browse /b/ for lenge siden, ettersom det bare består av forced memes, old content og ikke minst peniser. /v/ og /d/ er the shit=D

Word :D

 

Jeg hater vinteren. Det er ekkelt og kaldt ute. I år skal jeg mure meg inne og spille WoW og Aion.

Jeg elsker viteren. Det er ekkelt og kaldt ute. Jeg kan sitte inne og spille hele tiden uten å ha dårlig samvittighet forde jeg ikke er sosial :-D

 

Like interessant som det faktum at kongler er ganske fascinerende.

Ikke frist meg til å finde masse fascinerende informasjon om kongler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...