Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skjul Seriøst. Nostalgi! Et av de flotteste stargate klippene noensinne Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Måtte nesten lage en sånn liste jeg også da. Edit: Ah husker den episoden veldig godt, vanskelig å ikke gjøre det. Men synes slutten på den er bedre enn det klippet der. Endret 5. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl. Wut. Nesh nå vet jeg ikke helt. Du sier jo bare da at du ikke har noe direkte imot det, så på en eller annen måte (wut?!?) er du for det? x) *edit* fylla har skylda. Endret 5. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl. Wut. Nesh nå vet jeg ikke helt. Du sier jo bare da at du ikke har noe direkte imot det, på en eller annen måte (wut?!?) for det? x) Jeg forstår ikke hva du vil fram til. srs Det jeg prøver å si er at jeg kan synes homoerotikk er artig hvis det omhandler folk jeg kjenner. Blir sånn "haha, de er gay" humor. Ikke fordi jeg nyter å lese det, og kjenner kuken bare reiser seg av å tenke på mine venner som slikker hverandres nippler og så bare... m'kay? Endret 5. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Åh gud. Jeg skjønner, teletubbiekid, jeg skjønner. Men allikevel jeg kan jeg drive å kverulere i det nesten uendelige bare for at jeg er en liten kverurlerende jævelunge x) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Og fordi du er pæra :3 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Og fordi du er pæra :3 Men det er det bare du og meg som vet <3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D Endret 5. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D I'm only 12 and what's this? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 12 år og drita etter du har vært på Wacken? Yeaaaaaaaaah Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D Vel, det er for det meste sant Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde Endret 5. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 12 år og drita etter du har vært på Wacken? Yeaaaaaaaaah Jesus da menneske. Slutt å ta alt så bokstavelig og lær deg litt /b/ lingua. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Vel, det er for det meste sant Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde Whaaaaaat.... så ole brumm hadde rett... srs? Eller quoter du fra wiki? :V Gal_ape: Til din informasjon så har jeg sluttet å browse /b/ for lenge siden, ettersom det bare består av forced memes, old content og ikke minst peniser. /v/ og /d/ er the shit=D Endret 5. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D Kunne ønske jeg kunne gjøre det. Akk... Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som er med på litt sein gaming på Xbox 360? GoW2 eller halo3? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D Kunne ønske jeg kunne gjøre det. Akk... lol what why? Likeru ikke vintern? :o Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel, det er for det meste sant Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde Whaaaaaat.... så ole brumm hadde rett... srs? Eller quoter du fra wiki? :V You got me Men fremdeles Ole Brumm så har rett! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^ Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D Kunne ønske jeg kunne gjøre det. Akk... Du skulle ønske at du kunne gjøre wut? Sov 24/7 eller være like tard som det jeg er i fylla? Jeg gjetter den første Noen som er med på litt sein gaming på Xbox 360? GoW2 eller halo3? Alt, alltid, om du ikke har noe imot en bedrukket sørlending med vestlandsdialekt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 You got me Men fremdeles Ole Brumm så har rett! Så du prøvde å lure meg:U Sleipe jævel, trodde du var en godklump jeg:V Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Snakke faen meg ikkje vestlands dialekt asso før du e frå Haugalandet! @Tubbie: Ikkje når eg e trøtt, du får nøya deg me vestlands dialekt! Harr Harr! Endret 5. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå