Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl.

 

 

Wut. Nesh nå vet jeg ikke helt. Du sier jo bare da at du ikke har noe direkte imot det, så på en eller annen måte (wut?!?) er du for det? x)

 

*edit*

fylla har skylda.

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl.

Wut. Nesh nå vet jeg ikke helt. Du sier jo bare da at du ikke har noe direkte imot det, på en eller annen måte (wut?!?) for det? x)

1248229728956.jpg

 

Jeg forstår ikke hva du vil fram til. srs

Det jeg prøver å si er at jeg kan synes homoerotikk er artig hvis det omhandler folk jeg kjenner. Blir sånn "haha, de er gay" humor. Ikke fordi jeg nyter å lese det, og kjenner kuken bare reiser seg av å tenke på mine venner som slikker hverandres nippler og så bare... m'kay?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^

 

Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D

 

Vel, det er for det meste sant :)

 

Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde
Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Vel, det er for det meste sant :)

 

Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde

Whaaaaaat.... så ole brumm hadde rett... srs? Eller quoter du fra wiki? :V

 

Gal_ape: Til din informasjon så har jeg sluttet å browse /b/ for lenge siden, ettersom det bare består av forced memes, old content og ikke minst peniser. /v/ og /d/ er the shit=D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Vel, det er for det meste sant :)

 

Et dyr i vinterdvale[3] kan senke kroppstemperaturen ned mot +2° Celsius, mens pulsen kan reduseres til to slag i minuttet. Innåndingen kan reduseres til 1/50 av det oksygen dyret trenger i våken tilstand. Dvalen kan vare i opp mot sju måneder, uten at dyret tar til seg føde

Whaaaaaat.... så ole brumm hadde rett... srs? Eller quoter du fra wiki? :V

 

You got me :whistle: Men fremdeles Ole Brumm så har rett!

Lenke til kommentar
Ja for de andre på forumet kan ikke lese. kniz^^

 

Jeg må forresten opplyse dere om at Gal_ape trodde at bjørner sov 24/7 i hiet sitt. Uten å ete, drite eller drikke. Bare sove i et halvt år konstant;D

Kunne ønske jeg kunne gjøre det. Akk...

 

 

Du skulle ønske at du kunne gjøre wut? Sov 24/7 eller være like tard som det jeg er i fylla? Jeg gjetter den første :p

 

Noen som er med på litt sein gaming på Xbox 360? GoW2 eller halo3?

 

Alt, alltid, om du ikke har noe imot en bedrukket sørlending med vestlandsdialekt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...