Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tokk bare toppen av toppen av aktive so1 brukere, ikke drep meg om jeg har glemt noen.

Nå skremte du meg, trodde jeg var var 3mann med poster, like før jeg bestemmte meg for å gå vekk fra forumet en stund.

Og god natt folkens.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3

Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ;) ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen.

Hvis du har noe slikt gayshit så må det være mellom Laland og Drugis iaffal. Som en hedersmarkering til iharal liksom.

Homoerotisk? Hørt slikt tull. Du må fantasere.

Pfft. Det var DAMPENDE, HET MANLOVE mellom dere to! hohohoho^^

Noe sier meg at teletubbiekid har langt hår.. Amirite?

Nja, sånn halvveis. Mer bustete. Litt sånn strandboms-aktig. Har ikke barbert meg på en del uker heller så ser ut som en villmann atm, som en vennine av meg så pent beskrev det som.

Lenke til kommentar
Øhh. Jeg har kanskje mange rare fetisher, men gay, det er jeg ikke :V

Jeg synes i hvert fall du kan virke litt usikker. Først gjør du et kjempenummer ut av hvor festlig det er med homoerotikk, og så benekter du at du selv er homofil. Litt umodent er det uansett. Også må du ikke glemme at det ikke er noe galt i å være homofil. ;)

@HCG: Jeg har også sett Toy Story! Hadde visst glemt å huke av for den.

Nå legger jeg meg.

Lenke til kommentar
Øhh. Jeg har kanskje mange rare fetisher, men gay, det er jeg ikke :V

Jeg synes i hvert fall du kan virke litt usikker. Først gjør du et kjempenummer ut av hvor festlig det er med homoerotikk, og så benekter du at du selv er homofil. Litt umodent er det uansett. Også må du ikke glemme at det ikke er noe galt i å være homofil. ;)

Umodent er det sikkert, men det har jeg da aldri benektet at jeg er?

Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...