Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe sier meg at teletubbiekid har langt hår.. Amirite? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Tokk bare toppen av toppen av aktive so1 brukere, ikke drep meg om jeg har glemt noen. Nå skremte du meg, trodde jeg var var 3mann med poster, like før jeg bestemmte meg for å gå vekk fra forumet en stund. Og god natt folkens. Endret 5. august 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 lolidude: Damn, jeg må spamme mer. Eheheh...heh. Jeg leste på mest inlegg lista Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Og god natt folkens. God natt (igjen) Don't let the angel take you! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 lolidude: Damn, jeg må spamme mer. Eheheh...heh. Selvfølgelig er du nødt til det, man må jo være med i boken til Rider of Reason. Og god natt indeed. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3 Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen. Hvis du har noe slikt gayshit så må det være mellom Laland og Drugis iaffal. Som en hedersmarkering til iharal liksom. Homoerotisk? Hørt slikt tull. Du må fantasere. Pfft. Det var DAMPENDE, HET MANLOVE mellom dere to! hohohoho^^ Noe sier meg at teletubbiekid har langt hår.. Amirite? Nja, sånn halvveis. Mer bustete. Litt sånn strandboms-aktig. Har ikke barbert meg på en del uker heller så ser ut som en villmann atm, som en vennine av meg så pent beskrev det som. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 lolidude: Damn, jeg må spamme mer. Eheheh...heh. Selvfølgelig er du nødt til det, man må jo være med i boken til Rider of Reason. Å si at dette blir en bok er vel å ta litt hardt i, men skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Pfft. Det var DAMPENDE, HET MANLOVE mellom dere to! hohohoho^^ Jeg vet du liker det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 OMFGWTFBBQ! Jeg glemte Lakus! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Å si at dette blir en bok er vel å ta litt hardt i, men skal se hva jeg kan gjøre. Du får gi opp alle andre planer du har og skrive rundt 700 sider om forumet bak Gamer.no. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Pfft. Det var DAMPENDE, HET MANLOVE mellom dere to! hohohoho^^ Jeg vet du liker det. Øhh. Jeg har kanskje mange rare fetisher, men gay, det er jeg ikke :V Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe hvis dere betaler alt av utgifter for meg mens jeg skriver så har vi en avtale. ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Not The Lion King?...... :o Now, that's how you do it Endret 5. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke gått gjennom skikkelig. Skal gå litt rolig nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Øhh. Jeg har kanskje mange rare fetisher, men gay, det er jeg ikke :V Jeg synes i hvert fall du kan virke litt usikker. Først gjør du et kjempenummer ut av hvor festlig det er med homoerotikk, og så benekter du at du selv er homofil. Litt umodent er det uansett. Også må du ikke glemme at det ikke er noe galt i å være homofil. @HCG: Jeg har også sett Toy Story! Hadde visst glemt å huke av for den. Nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skal nok se en del av de filmene i løpet av året! Og med det, legger jeg meg. Natta. B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke gått gjennom skikkelig. Skal gå litt rolig nå. WHAT THE HELL?! Har du ikke sett Star Wars? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Øhh. Jeg har kanskje mange rare fetisher, men gay, det er jeg ikke :V Jeg synes i hvert fall du kan virke litt usikker. Først gjør du et kjempenummer ut av hvor festlig det er med homoerotikk, og så benekter du at du selv er homofil. Litt umodent er det uansett. Også må du ikke glemme at det ikke er noe galt i å være homofil. Umodent er det sikkert, men det har jeg da aldri benektet at jeg er? Uansett, må da kunne synes at homoerotikk er lulz hvis det involverer noen man kjenner til, uten å være gay sjæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå