Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svarte helvete! Sovnet på sofaen med laptopen på fanget for to timer siden, og nå har jeg sovet to timer! Og ringfingeren hadde klart å klemme seg under laptopen, så den er helt rar nå =P

Haha, gøy når armer og bein og sånn sovner. Husker eg så på en CSI episode en gang, og av en eller annen grunn så satt jeg i en merkelig stilling eller noe, for når episoden var over, og jeg skulle gå, da datt jeg over ende. Ingen følesen i foten, det kjentes akkurat som noen hadde hogget av foten over ankelen. Helt merkelig følese.

Lenke til kommentar
Og angående å gå ut: Meh. Skal faktisk på jobb kl 1600 i morgen og kom hjem fra Wacken Open Air kl 6 i dag tidlig. Så jeg burde egentlig ha lagt meg kl tidlig som en liten altergutt.

 

 

 

Jeg føler for å prate med noen forumfolk oO kanskje ikke verdens beste idé med tanke på hva jeg drikker i kveld.

Prehe. Jeg skal på jobb kl. 0830 imorra, det blir artig det. Spesielt med tanke på at jeg har fucka opp døgnrytmen min atter en gang, så jeg er ikke trøtt enda >_<

 

Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3

Varre fett? Verdt penga liksom?

 

Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA"

Lenke til kommentar
Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3

Varre fett? Verdt penga liksom?

Neste år ja! Da stemmer jeg for at vi faenmeg camper ihop, evt. treffes på medieval market og drikker noe mjød *harrr*

 

 

Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA"

 

Hrmph. Vet nå ikke helt jeg. Begynner virkelig å merke det, samt trodde jeg at du var minst 18 år. Avataren din gjør meg forvirret av en eller annen grunn. :p

Lenke til kommentar
Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3

Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ;) ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen.

 

@Error: Prosit! Du er selvfølgelig med du også.

 

@lolidude: Det er helt greit, har ikke begynnt ennå så det er fremdeles langt igjen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3

 

Åssen gikk det med den greia til iharal forresten? Fikk han skrevet fler eller?

Homoerotisk? Hørt slikt tull. Du må fantasere.

Lenke til kommentar
Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3

Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ;) ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen.

 

Du er da dømt til å skrive om Pokemon :whistle:

Lenke til kommentar
Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3

Varre fett? Verdt penga liksom?

Neste år ja! Da stemmer jeg for at vi faenmeg camper ihop, evt. treffes på medieval market og drikker noe mjød *harrr*

Camper ihop? Mnjaaaaaa, skeptisk. Jeg har en mistanke om at metall tiltrekker seg mange sadohomser, no offence. Mjød høres bra ut da;D

 

Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA"

 

Hrmph. Vet nå ikke helt jeg. Begynner virkelig å merke det, samt trodde jeg at du var minst 18 år. Avataren din gjør meg forvirret av en eller annen grunn. :p

Det er det som er meningen. Jeg ser eldre og mer alvorlig ut enn det jeg faktisk er. IRL asså. Tihi^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...