lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg vile være med i historien, eller så fjerner jeg deg fra testamentet mitt. Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Svarte helvete! Sovnet på sofaen med laptopen på fanget for to timer siden, og nå har jeg sovet to timer! Og ringfingeren hadde klart å klemme seg under laptopen, så den er helt rar nå =P Haha, gøy når armer og bein og sånn sovner. Husker eg så på en CSI episode en gang, og av en eller annen grunn så satt jeg i en merkelig stilling eller noe, for når episoden var over, og jeg skulle gå, da datt jeg over ende. Ingen følesen i foten, det kjentes akkurat som noen hadde hogget av foten over ankelen. Helt merkelig følese. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vet du hva, det hørtes faktisk ut som en morsom ide. Tror jeg skal skrive, ikee akkurat en bok, men en liten historie bare for dere. "Lalandmysteriet, eller den egentlige opprinnelsen til Gamer.no" høres ut som en bra tittel. Høres ut som en fin ide! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Go for it, Rider of Reason. Now for some alien-sleep. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Wow jeg er i testamentet ditt wow... i mean... wow :o . Vent, har du skrevet testamente? Men det er klart du skal være med, skal prøve å få med alle de mest aktive brukerne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Wow jeg er i testamentet ditt wow... i mean... wow :o . Vent, har du skrevet testamente? Jeg kan skrive det nå om jeg får være med. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Og angående å gå ut: Meh. Skal faktisk på jobb kl 1600 i morgen og kom hjem fra Wacken Open Air kl 6 i dag tidlig. Så jeg burde egentlig ha lagt meg kl tidlig som en liten altergutt. Jeg føler for å prate med noen forumfolk oO kanskje ikke verdens beste idé med tanke på hva jeg drikker i kveld. Prehe. Jeg skal på jobb kl. 0830 imorra, det blir artig det. Spesielt med tanke på at jeg har fucka opp døgnrytmen min atter en gang, så jeg er ikke trøtt enda >_< Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3 Varre fett? Verdt penga liksom? Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Siden du skal ha med alle de mest aktive brukerene, kan jeg lage en liste? Jeg skjeder gørra ut av meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg regner med at jeg får værra med i denne historien, ROR. srs Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du ønsker så gjerne for meg. En liste kan komme godt med, men kan ikke garantere at absolutt alle blir med det må passe med historien. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror nok jeg finner en plass til deg ja. Alle som jeg kjenner nogenlunde til vil nok være med, men jeg vet ikke hvor positivt det vil bli å være med i historien. Den blir ikke akkurat det mest seriøse jeg har skrevet for å si det slik. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3 Åssen gikk det med den greia til iharal forresten? Fikk han skrevet fler eller? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3Varre fett? Verdt penga liksom? Neste år ja! Da stemmer jeg for at vi faenmeg camper ihop, evt. treffes på medieval market og drikker noe mjød *harrr* Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA" Hrmph. Vet nå ikke helt jeg. Begynner virkelig å merke det, samt trodde jeg at du var minst 18 år. Avataren din gjør meg forvirret av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Eplefe Ehtram GhostViper Teletubbiekid Benny HCG Laland AltF4 Error Nøtte Rider Of Reason Genetics Iharal3 Atsjonas Drugis ShampooMacTavish Flosshatt Snorre Backstabber Mokko Tokk bare toppen av toppen av aktive so1 brukere, ikke drep meg om jeg har glemt noen. Endret 5. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3 Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen. @Error: Prosit! Du er selvfølgelig med du også. @lolidude: Det er helt greit, har ikke begynnt ennå så det er fremdeles langt igjen. Endret 5. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3 Åssen gikk det med den greia til iharal forresten? Fikk han skrevet fler eller? Homoerotisk? Hørt slikt tull. Du må fantasere. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm... bare du ikke skriver noe slikt som den homoerotiske novellen til iharal om Laland og Drugis, så er nok det meste greit for de fleste :3 Å nei det blir nok ikke noe sånnt (ikke mye i alle fall ) Tror jeg skal starte å planlegge skapelsesberetningen i morgen. Du er da dømt til å skrive om Pokemon Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 lolidude: Damn, jeg må spamme mer. Eheheh...heh. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Wacken faktisk. Alltid hatt lyst til å dra dit, men er ikke gammel nok. Neste sommer derimot :3Varre fett? Verdt penga liksom? Neste år ja! Da stemmer jeg for at vi faenmeg camper ihop, evt. treffes på medieval market og drikker noe mjød *harrr* Camper ihop? Mnjaaaaaa, skeptisk. Jeg har en mistanke om at metall tiltrekker seg mange sadohomser, no offence. Mjød høres bra ut da;D Og jo, det er ingenting i veien med å prate med internett selv om du er beruset. Du kan betro oss med alle dine hemmeligheter. Stol på meg. Jeg er din venn. Du kan stole på meg. Kom igjen. Si "AAAAAA" Hrmph. Vet nå ikke helt jeg. Begynner virkelig å merke det, samt trodde jeg at du var minst 18 år. Avataren din gjør meg forvirret av en eller annen grunn. Det er det som er meningen. Jeg ser eldre og mer alvorlig ut enn det jeg faktisk er. IRL asså. Tihi^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå