Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Egentlig ikke. Det er en gammel skikk som kyrne har drevet med i årtusner. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kan jeg få kjøpe en av kyrne dine? Om dem greier å klone deg så må dem være skikkelig smarte! Gir deg 10 lapper for en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg har bare to kuer. Og en okse. Edit: Det er en gammel skikk for kuer å klone meg? Hvordan vet jeg at jeg selv ikke er en klone? Nå er jeg litt.. wow.. Endret 4. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Formering og kloning er ikke det samme! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Shyyysss jeg vokser på trær så jeg vet ikke hvem jeg er heller... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen. Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) @Nøtte: Det verste med deg er at du i tillegg faller ned fra trærne igjen. Det er ikke lett å finne ut hvor du hører hjemme, du er en hard Nøtt å knekke. Edit: Tror jeg skal fundere over det mens jeg ser på Nøtteknekkeren. Endret 4. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Problemet med å klone seg selv er at begge tror de er den ekte. Derfor må en dø. DANG DANG DANG DANG! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde ikke noe valg. Det var ham eller meg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kan jeg få kjøpe en av kyrne dine? Om dem greier å klone deg så må dem være skikkelig smarte!Gir deg 10 lapper for en. Jeg byr 20 pannekaker! Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen. Du har funnet en ide til din neste bok. Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen. Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig! Damnit, too late. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så det jeg har skjønt så langt er at jeg er den eneste som nyter et par drinker med 60% på en tirsdagskveld/onsdagsmorgen? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er da litt kjedelig å sitte og drekka aleine? "And what brings you to planet Silicone, captain?" AWESOME=D "Enough for diplomacy. I shall shoot you with my sex-ray-gun!" Endret 4. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er da litt kjedelig å sitte og drekka aleine? Kommer an på hvor mye man drikker For å si det slik har jeg hatt omtrent 2 glass gin og bitter lemon + 1,5 glass 60% og billig energidrikk P: Begynner å merke det! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Svarte helvete! Sovnet på sofaen med laptopen på fanget for to timer siden, og nå har jeg sovet to timer! Og ringfingeren hadde klart å klemme seg under laptopen, så den er helt rar nå =P Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kommer an på hvor mye man drikker For å si det slik har jeg hatt omtrent 2 glass gin og bitter lemon + 1,5 glass 60% og billig energidrikk P: Begynner å merke det! Sløse alkohol på den måten, makan! Man skal bare drekke i selskap med andre! Ring over noen bekjente og GÅ UT. Ta med deg en flaske whitesprit for ekstra lulz. "Queen Kleavex. We've come to ask a favor of you and your court. The bossom females of our planet are all but extinct. The few females in remain are all... flat-chested. The gods of my planet are displeased, they have sent me here; to Planet Silicone."" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ta med deg en flaske whitesprit for ekstra lulz. I lol'd. Og angående å gå ut: Meh. Skal faktisk på jobb kl 1600 i morgen og kom hjem fra Wacken Open Air kl 6 i dag tidlig. Så jeg burde egentlig ha lagt meg kl tidlig som en liten altergutt. Jeg føler for å prate med noen forumfolk oO kanskje ikke verdens beste idé med tanke på hva jeg drikker i kveld. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) I am not an alien! Natta. B) Need alien-sleep. Endret 4. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen. Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig! Vet du hva, det hørtes faktisk ut som en morsom ide. Tror jeg skal skrive, ikee akkurat en bok, men en liten historie bare for dere. "Lalandmysteriet, eller den egentlige opprinnelsen til Gamer.no" høres ut som en bra tittel. Endret 4. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå