Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen.

Lenke til kommentar
Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen.

Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig!

Lenke til kommentar
Kan jeg få kjøpe en av kyrne dine? Om dem greier å klone deg så må dem være skikkelig smarte!

Gir deg 10 lapper for en.

Jeg byr 20 pannekaker!

 

Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen.

Du har funnet en ide til din neste bok.

 

Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen.

Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig!

Damnit, too late.

Lenke til kommentar
Kommer an på hvor mye man drikker ;)

For å si det slik har jeg hatt omtrent 2 glass gin og bitter lemon + 1,5 glass 60% og billig energidrikk P:

Begynner å merke det!

Sløse alkohol på den måten, makan! Man skal bare drekke i selskap med andre! Ring over noen bekjente og GÅ UT. Ta med deg en flaske whitesprit for ekstra lulz.

 

"Queen Kleavex. We've come to ask a favor of you and your court. The bossom females of our planet are all but extinct. The few females in remain are all... flat-chested. The gods of my planet are displeased, they have sent me here; to Planet Silicone.""

Lenke til kommentar
Ta med deg en flaske whitesprit for ekstra lulz.

 

I lol'd.

 

Og angående å gå ut: Meh. Skal faktisk på jobb kl 1600 i morgen og kom hjem fra Wacken Open Air kl 6 i dag tidlig. Så jeg burde egentlig ha lagt meg kl tidlig som en liten altergutt.

 

 

 

Jeg føler for å prate med noen forumfolk oO kanskje ikke verdens beste idé med tanke på hva jeg drikker i kveld.

Lenke til kommentar
Du begynner å innse det nå Laland? Kyrne liker ikke at du kaller dem for kuer så de har nok solgt Urlaland for flere tusen år siden. Og siden det tidligere har blitt fastslått at HCG er en Alien er nok han kjøpernes representant her på jorda. Jeg har ikke helt avklart hvor dere andre kommer inn i bildet, men jeg finner det nok ut, må bare se litt dypere inn i visdomsbrønnen.

Jeg føler at "Gamer.no - behind the scenes" kommer ut i bokform ganske snart. Dette er jo utrolig!

Vet du hva, det hørtes faktisk ut som en morsom ide. Tror jeg skal skrive, ikee akkurat en bok, men en liten historie bare for dere. "Lalandmysteriet, eller den egentlige opprinnelsen til Gamer.no" høres ut som en bra tittel. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...