Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg kan skaffe et veldig underholdende møtepunkt skulle det bli aktuelt med enda et forumtreff ganske snart. Jeg kan fort få tilgang til veldig mange gratisbilletter til Tusenfryd på slutten av sesongen! Hvis vi blir mange nok til at Gamer.no kan skrive en forsidenyhet om det er sannsynligheten for at vi alle kan få gratisbilletter veldig stor! :)

Lenke til kommentar
Gutter kanskje, ja. Ikke menn. Kan ikke si jeg har helt overblikk over hvor mange gamle damer som betaler yngre menn for sex, men jeg tviler på at det er så altfor mange. Du har imidlertid rett i at yngre gutter nok kan tjene en del på gamle griser.

Hmmm skal ikke si at jeg "kjenner" noen eldre damer 45-55 som hadde betalt for sex...

Hadde du jobbet som kokk så hadde du og fått litt sketchy catering oppdrag...

Lenke til kommentar

Jammen sa jeg ikke det da. Han har ved hjelp av kuene sine skapt kloner av seg selv som han selger til diverse suspekte folk som trenger organer. Tjener en betydelig sum på det vil jeg tro. ;)

 

Edit: Jeg liker å være mystisk, derfor hinter jeg til mye men kommer sjenden med noen forklaring på hva jeg mener.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Hva hjelper det å sprenge opp Big Ben og parlamentet for Scientologi-Kirken?

Har du ikke sett/lest V for Vendetta? :p

 

:huh:

Double_Facepalm bilde

 

Tror du misforstod litt. Det virker som en selfølge at hun har eventuelt lest/sett V for Vendetta når han* vet plottet?

Hva tar du meg for? (med mørk stemme).

Jeg har både sett og lest v for vendetta ja, så hva har det med Scientologi og gjøre?

Lenke til kommentar
Ser dere ikke hva han mener da... Laland kjøper pcdeler på komplett og selger dem som ufo deler i kragerø siden ingen der vet hva en pc er, ikke minst internett!. Når laland gravde grøft for at dem skulle legge kabel så sa han at han lagde en vollgrav.

Bor du i Kragerø eller hva? Du skulle sett når jeg kjørte rundt med skuteren min med neonlys på natten uten andre lys på. Tinnfolie-hatter og lasersverd (neonlys og batterier teipet på en trepinne) var det hotteste de neste ukene ^^

 

Edit: jeg kloner meg selv ved hjelp av kuene mine? Den var ny..

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...