Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? :o Hvor har du fått alle disse pengene fra :o

Jobber, gaver, konfirmasjon (der føk i overkant av 20k ut fra konto på èn gang, til Komplett alene) og salg av tjenester. Reparerer PC'r for folk i lokalmiljøet etc. Selger også ting når jeg kjøper nytt, så har ikke alt her i hus per idag. :)

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen med ide til avatar?

Shampoo Du vet at du fremdeles kan poste her selv om du er grønn, vi løper ikke og gjemmer oss bak nærmeste stol bare fordi du poster noe (tror jeg). Jeg har sett at du stalker oss ganske mye men jeg savner flere poster. :)

Me too. :(

Lenke til kommentar

Pass nå bare på at du ikke lukker programmet mens du er igang. ^_^

edit: 16.34 innlegg per dag?! What?! Før hadde jeg i overkant av 20! Blir vel lettere å skjerpe seg nå som spillhøsten kommer, though. Mid-late september blir en forumhimmel uten like ^_^

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det blir litt håpløst å poste for å få masse innlegg per dag.

Ser også at dere diskuterer mannlig prostitusjon, der har jeg en liten teori:

Man skal være en jente som overhodet ikke har utseendet med seg hvis man må betale for sex, derfor er det i prinsippet umulig for menn å ta seg betalt for den slags tjenester. De fleste menn er sånn at jenter har det veldig lett med å dekke sine behov på den fronten. De eneste mennene som kunne ta seg betalt for å tilby sex-tjenester, er kjendiser. Dette er fordi kjendiser er de eneste jenter kan være desperate å ha sex med. Dette fører til et problem. Hvis man er kjendis, har man sannsynligvis ganske mye penger, og hvorfor skulle man begynne å utøve verdens eldste yrke da?

Hvis man av en eller annen grunn er en fattig kjendis, kan det muligens være aktuelt å tjene litt ekstra på si. Problemet er at man folk vil begynne å se på deg med avsky fordi du utnytter kjendisstatusen din, og du vil komme til å synke langt ned på kjendis-skalaen. Til slutt er det ingen som liker deg, du blir ikke kjent lenger og derfor vil ingen betale deg for sex.

For å oppsummere: Menn får ikke penger for sex. Uansett.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...