- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Han har sikkert fått kuene sine til å ha sex, slaktet ungene når de har blitt store og solgt kjøttet. Kan det være noe annet? :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Seriøst? :o Hvor har du fått alle disse pengene fra :o Jobber, gaver, konfirmasjon (der føk i overkant av 20k ut fra konto på èn gang, til Komplett alene) og salg av tjenester. Reparerer PC'r for folk i lokalmiljøet etc. Selger også ting når jeg kjøper nytt, så har ikke alt her i hus per idag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Salg av tjenester? Sex-tjenester, eller? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 alt her i verden er jo ikke sex... Det finnes spill og! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Haha Laland tjener penger på Kragerøs Karl Johan for så å kjøre til Oslo i Børstraktoren hans og satse alle pengene på Gamer.no aksjer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://www.mediehusetdigital.no/2009/03/09...avtale-pa-nett/ OMG, OMG! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg kommer til å føle meg rik ved studiestart. 17600kr i første utbetaling sammen med en dugelig lønning etter 3 uker sammenhengende slit på ica maxi? Oh yeees Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Haha Laland tjener penger på Kragerøs Karl Johan for så å kjøre til Oslo i Børstraktoren hans og satse alle pengene på Gamer.no aksjer. Det er derfor Iharal og Laland skjenner verandre så godt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Shampoo Du vet at du fremdeles kan poste her selv om du er grønn, vi løper ikke og gjemmer oss bak nærmeste stol bare fordi du poster noe (tror jeg). Jeg har sett at du stalker oss ganske mye men jeg savner flere poster. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Fortsatt ingen med ide til avatar? Shampoo Du vet at du fremdeles kan poste her selv om du er grønn, vi løper ikke og gjemmer oss bak nærmeste stol bare fordi du poster noe (tror jeg). Jeg har sett at du stalker oss ganske mye men jeg savner flere poster. Me too. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tror ikke det er fagen som hindrer Shampoo i å poste. Tenker han blir mer som Snorre etterhvert. Kvalitet fremfor kvantitet og WoT som et returnerende element. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Tilgi min... utilstedeværelse, jeg er opptatt med å se på han fyren med brillene. Jeg har postet mindre og mindre i det siste, ja. Før var snittet godt over 10 innlegg per dag, iløpet av kort tid er det nede i under 9. Endret 4. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Pass nå bare på at du ikke lukker programmet mens du er igang. ^_^ edit: 16.34 innlegg per dag?! What?! Før hadde jeg i overkant av 20! Blir vel lettere å skjerpe seg nå som spillhøsten kommer, though. Mid-late september blir en forumhimmel uten like ^_^ Endret 4. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Her også, Laland. F*en som jeg gleder meg. 10.23 poster per dag, tydeligvis. I høsten, rundt 20 sikkert. Men fra nå av skal jeg prøve å legge litt mer i innleggene mine. Eller, iallefall der postcount teller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva er det du ser frem til i den perioden, da? Kan også legge til at hvis du vil opp på 20 innlegg dagen må du poste 30 innlegg dagen i et halvt år, utifra min hoderegning. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sett for mye x-files i dag gahh. Har theme sangen på hjernen nå <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://open.spotify.com/track/7EpoeKjtxThtWkkrpVj4fH Nå får ikke jeg sove inatt.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det mitt problem også Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Den theme songen er morsom å spille på keyboard. Alle legger merke til at man gjør det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg synes egentlig det blir litt håpløst å poste for å få masse innlegg per dag. Ser også at dere diskuterer mannlig prostitusjon, der har jeg en liten teori: Man skal være en jente som overhodet ikke har utseendet med seg hvis man må betale for sex, derfor er det i prinsippet umulig for menn å ta seg betalt for den slags tjenester. De fleste menn er sånn at jenter har det veldig lett med å dekke sine behov på den fronten. De eneste mennene som kunne ta seg betalt for å tilby sex-tjenester, er kjendiser. Dette er fordi kjendiser er de eneste jenter kan være desperate å ha sex med. Dette fører til et problem. Hvis man er kjendis, har man sannsynligvis ganske mye penger, og hvorfor skulle man begynne å utøve verdens eldste yrke da? Hvis man av en eller annen grunn er en fattig kjendis, kan det muligens være aktuelt å tjene litt ekstra på si. Problemet er at man folk vil begynne å se på deg med avsky fordi du utnytter kjendisstatusen din, og du vil komme til å synke langt ned på kjendis-skalaen. Til slutt er det ingen som liker deg, du blir ikke kjent lenger og derfor vil ingen betale deg for sex. For å oppsummere: Menn får ikke penger for sex. Uansett. Endret 4. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå