Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hadde jeg venta i 2 dager hadde jeg spart 300 spenn på skjermkortet mitt. Dritt Om ikke annet har du 14 dagers full angrerett på alt som handles over internett i Norge. Har god erfaring med folka hos komplett. Jeg liker å komme til ordninger, ikke alltid bruke loven. Litt som Tony Soprano. Hmmm Hvor mye koster kortet nå da? Skal egentlig kjøpe et til for å kjøre 3 skjermer eller sli... Og @ Laland nei jeg vil ikke se rommet ditt enda fordi det er så forbanna rotete her så vil ikke se noen ryddige rom enda... Gikk ned fra 1900 til 1600 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har selv gode erfaringer med Komplett. Bare gode, faktisk. Har lagt igjen et sekssifret beløpt der de siste 4 årene, though.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har handla mye (veldig mye) hos komplett. Har bare gode erfaringer med komplett. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 - 1 til Laland. Tror faktisk jeg skal rydde litt. Benny liker søppelbøtta mi så godt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når kundeservicen er god fortsetter jeg å handle der. Har hatt et eneste problem med komplett, og når jeg sendte mail fikk jeg beklagelse og regningen som var feil ble ordnet i. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Komplett klarte å miste mine pc deler jeg sendte tilbake til dem (reperasjon) Det tok dem også 2 månder å innrømme at de miste dem, og dermed også 2 månder å betale tilbake pengene for delene de mista. Handler der enda uansett Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har aldri handlet der, men kommer sikkert til å gjøre det en gang i fremtiden. De har en PC jeg har lyst på. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 4+ @Laland Edit: Fy så mye reklame det er på Spotify for tiden! Det er Daaaniøøøl lindstrøøøøm sin skyld. WTF?! Er Gorm og Error samme person!? Edit: HCG, hvorfor har du ikke akseptert flickchart invite? Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 God natt folkens! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 @Lolidude: Har ikke sjekket mailen min, skal gjøre det senere i kveld. Takk for inviten, btw. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ingen årsak Har 1 invite igjenn. Edit: Det eneste jeg krever for att du skal få en invite er att du deler dine 5 invites ut til andre. Samma for meg deler de ut til familien, venner eller random folk på internett så lenge du deler de ut. Edit: Ingen får den inviten enda, skal spørre om onkelen min vil ha den. Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 La inn en kommentar til noen amerikanere som var livredde for forslaget til Obama om å gjøre helsevesenet mer likt Europeiske land om at mange europeiske land har blitt rangert over USA sin rimelig retardete løsning. Jeg fikk ikke noe ordentlig svar, menble heller nærmere angrepet med spørsmål om hvor mange biler jeg hadde og hvorfor mange rike mennesker velger å komme til USA for legehjelp. Når skal stakkarne innse at et skikkelig helsetilbud ikke bare tar seg av de med penger? Jeg gråter på deres vegne. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmm, jeg føler at avataren min ikke passer meg. Noen som vil komme med forslag? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har selv gode erfaringer med Komplett. Bare gode, faktisk. Har lagt igjen et sekssifret beløpt der de siste 4 årene, though.. Seriøst? :o Hvor har du fått alle disse pengene fra :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jobben på Meny, hva ellers. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Still, that's a lot of money! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeez tror jeg knapt har hatt så mye penger sammenlagt i løpet av 20 år engang. Kan jeg få din inntekt Laland? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 I fjor tjente jeg 300.000 Er ikke noe stress å bruke 100k på 4 år da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå