Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte på en ting idag, hva med et gamer.no lan en gang? Det hadde vært kult da, en helg f.eks.

Jeg har også tenkt på det, det hadde vært morro. Har alldri vært på lan før siden jeg ikke har noen venner og gjøre det med, så jeg har veldig lyst. Men da må jeg selvsagt ha ny PC først.

 

2300 GET

å nei... ikke flere sånn som absolutt skal ha sider...

Jeg trodde en morderator sa att det var forbudt?

Lenke til kommentar

LAN er gøy det, men jeg orker ikke å være på LAN over en lengre periode (to dager er mer enn nok for min del.) Jeg blir som vanlig dritt lei av alt som har noe med spilling å gjøre en eller annen gang den andre dagen. Det har selvfølgelig mye å si om du har det gøy eller ikke da :)

Lenke til kommentar
Ikke så veldig glad i strategi utover singelplayerbiten i Bllizzard sine rts'er.

 

Turns out: I'm shit at strategy.

Aha da er det jo forståelig. Men da ville du og jeg ha et problem hvis vi skulle ha lan. For jeg liker ikke/ suger i de fleste FPS.

 

Edit: Da er vi to Error. Mye bedre å bare være ca en 6-7 venner sammen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Ikke så veldig glad i strategi utover singelplayerbiten i Bllizzard sine rts'er.

 

Turns out: I'm shit at strategy.

Aha da er det jo forståelig. Men da ville du og jeg ha et problem hvis vi skulle ha lan. For jeg liker ikke/ suger i de fleste FPS.

 

Edit: Da er vi to Error. Mye bedre å bare være ca en 6-7 venner sammen.

 

L4D er bare point and shoot for vanlig kampanje. De litt mer avanserte spillteknikkene lærer spillet deg ved hjelp av on screen-tekst samt achievementslista.

Lenke til kommentar
LAN er gøy det, men jeg orker ikke å være på LAN over en lengre periode (to dager er mer enn nok for min del.) Jeg blir som vanlig dritt lei av alt som har noe med spilling å gjøre en eller annen gang den andre dagen. Det har selvfølgelig mye å si om du har det gøy eller ikke da :)

 

+1

 

Fredag ettermiddag/kveld til søndag morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...