AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 BF 2 er jo bare nadespam og Age of Empires 2 har jeg ikke, så de skal jeg glatt hoppe bukk over Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Warcraft III er vel smått obligatorisk også, om ikke litt utdatert. Ellers kan en jo se på Shampoo's liste Edit: Utdatert i den kontekst at man begynner å bli litt lei av det. Endret 4. august 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 What har du ikke AoE 2, det må du jo skaffe deg snarest, tidenes beste strategispill imo. Nå er jeg ikke den store lan-spilleren, men å spille AoE 2 med venner har nærmest blitt en tradisjon. Foretrekker det fremfor de store lan-samlingene egentlig, mye koseligere med bare en håndfull venner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke så veldig glad i strategi utover singelplayerbiten i Bllizzard sine rts'er. Turns out: I'm shit at strategy. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tenkte på en ting idag, hva med et gamer.no lan en gang? Det hadde vært kult da, en helg f.eks. Jeg har også tenkt på det, det hadde vært morro. Har alldri vært på lan før siden jeg ikke har noen venner og gjøre det med, så jeg har veldig lyst. Men da må jeg selvsagt ha ny PC først. 2300 GET å nei... ikke flere sånn som absolutt skal ha sider... Jeg trodde en morderator sa att det var forbudt? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Blir det lan stemmer jeg for Oslo, dit alle kan komme enkelt og billig. +1 Bruker 1,5 time på å bli kjørt dit. LAN... Det frister jo forsåvidt! Men ikke om det er i Tromsø med lugubre orkespill *HOSTF2HOST* Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 LAN er gøy det, men jeg orker ikke å være på LAN over en lengre periode (to dager er mer enn nok for min del.) Jeg blir som vanlig dritt lei av alt som har noe med spilling å gjøre en eller annen gang den andre dagen. Det har selvfølgelig mye å si om du har det gøy eller ikke da Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ikke så veldig glad i strategi utover singelplayerbiten i Bllizzard sine rts'er. Turns out: I'm shit at strategy. Aha da er det jo forståelig. Men da ville du og jeg ha et problem hvis vi skulle ha lan. For jeg liker ikke/ suger i de fleste FPS. Edit: Da er vi to Error. Mye bedre å bare være ca en 6-7 venner sammen. Endret 4. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Stemmer for et lan sent i året, rund November-Desember. Førjulslan! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det som hadde sugd med lan for meg er att jeg bare har 3 online spill til PC Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 *finner frem et kart og sjekker hvor langt man kommer etter 1,5 time med bil ut av Oslo* Så det er der Gotham City ligger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) *Host*Piratbukta*Host* Går jo ann hvis man skal ha LAN og spillene har LAN-støtte >_> Endret 4. august 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 *finner frem et kart og sjekker hvor langt man kommer etter 1,5 time med bil ut av Oslo* Så det er der Gotham City ligger. Ehm, nei. Er du dum eller? Jeg har bruker jo Batrakketten min. *Host*Piratbukta*Host* Går jo ann hvis man skal ha LAN og spillene har LAN-støtte >_> De fleste onlinespill oppdager da piratkopier? :-P Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 De litt eldre spillene har ofte støtte for LAN, og da trenger man ikke noe form for registrering. Cracks er det flust av, så det er heller ikke et problem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke så veldig glad i strategi utover singelplayerbiten i Bllizzard sine rts'er. Turns out: I'm shit at strategy. Aha da er det jo forståelig. Men da ville du og jeg ha et problem hvis vi skulle ha lan. For jeg liker ikke/ suger i de fleste FPS. Edit: Da er vi to Error. Mye bedre å bare være ca en 6-7 venner sammen. L4D er bare point and shoot for vanlig kampanje. De litt mer avanserte spillteknikkene lærer spillet deg ved hjelp av on screen-tekst samt achievementslista. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 LAN er gøy det, men jeg orker ikke å være på LAN over en lengre periode (to dager er mer enn nok for min del.) Jeg blir som vanlig dritt lei av alt som har noe med spilling å gjøre en eller annen gang den andre dagen. Det har selvfølgelig mye å si om du har det gøy eller ikke da +1 Fredag ettermiddag/kveld til søndag morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis flere enn tjue personer vil at jeg skal laste opp en video fra rommet mitt (nylig ommøblert/ryddet) gjør jeg det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis flere enn tjue personer vil at jeg skal laste opp en video fra rommet mitt (nylig ommøblert/ryddet) gjør jeg det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis flere enn tjue personer vil at jeg skal laste opp en video fra rommet mitt (nylig ommøblert/ryddet) gjør jeg det. 1 2 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Laland spiller kostbar..og det fungerer. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå