Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare hvorfor vi har capslock når vi har shift?

For å spare energi :p

 

Cruise-control altså? :p

 

Hmmmm.... høres ut som du har vært på den gale siden av Nord-Norge da, du får komme deg ut av Bodøslummen å inn der de ordentlige er.

Her jeg bor dusjer de alle minst en gang om dagen, går i minst mulig klær og er lette på sjekkern :)

 

Håper du hadde det koselig med den musa btw, hørtes ut som et prakteksemplar.

 

 

Nesumar

 

Ehm, jeg holdt meg godt unna. La hendene i klor (vel ok da.. jeg VILLE). Seks hadde vi IKKE. :p Kyssing holdt jeg meg unna pga lukten. Sist sex var i August. Ble nærmest voldtatt av en venninne som sov over før hun skulle tilbake til Oslo.

 

Huff, savner sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver du deg på damene våre.....Dæven han steike sei eg bærre.....tykje ta!

 

Ang. å bli voldtatt av en jente... Gratulerer?

Hørtes jo nesten litt morsomt å spennende ut :p

 

Eller....det spørs hva hun gjorde på deg.... huff, stakkars.

 

 

Nesumar

 

 

Edit:

Riot... fly? e du dom? du tar nu då førr svarte Hurtigruta hit, må jo hjelp ho me di økonomiske probleman. Så møt eg deg halveis hitover så spander eg på deg ei øl.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Prøver du deg på damene våre.....Dæven han steike sei eg bærre.....tykje ta!

 

Ang. å bli voldtatt av en jente... Gratulerer?

Hørtes jo nesten litt morsomt å spennende ut :p

 

Eller....det spørs hva hun gjorde på deg.... huff, stakkars.

 

 

Nesumar

Haehaehae, sku du likt å visst ;)

 

Nei altså, var vel det at vi spiste pizza, meg, hun og pappa, så stakk jeg ned for å legge meg. Hun kom litt etterpå og jeg var dævvtrøtt, så hoppa hun på meg og "grindet" oppå meg. Altså, jeg er jo gutt så jeg kan jo ikke motstå sånt... men jeg sier at jeg er trøtt og vil sove, men hun tar av meg bokseren og sin truse. Og, tja, resten kan du vel tenke deg fram til. Vil ikke skrive mammaporr her. :p

 

Riot... fly? e du dom? du tar nu då førr svarte Hurtigruta hit, må jo hjelp ho me di økonomiske probleman. Så møt eg deg halveis hitover så spander eg på deg ei øl.

 

Haha, deal! :lol:

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal klage på den der opplevelsen ;)

 

Du kan ikke motstå sånt? Hva f er det du skal motstå da?

Sex er sex, å når dama er både den som tar initiativet og gjør all jobben....så, jah, enough said ;)

 

 

Nesumar

 

 

Edit: Førrdi det e jææævli kaldt om dagan.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Hva er det med jenter å gå i tights og ha jakker som passer en amerikaner med årskort på mc'ern?

 

Jeg lurer også på dette! Ser ut som de er megafeit fra musa og opp. :lol: Jenter i dag altså! Huff og huff.

 

Tror ikke du skal klage på den der opplevelsen ;)

 

Du kan ikke motstå sånt? Hva f er det du skal motstå da?

Sex er sex, å når dama er både den som tar initiativet og gjør all jobben....så, jah, enough said ;)

 

 

Nesumar

 

Nja, jeg hadde skade i foten og annet så når jeg kom klarte jeg seff å begynne å blø i foten så det ble ikke så langvarig som jeg liker det. Gjorde ganske auau. Tygget også tungen pga smerten. :lol: JÆVLIG flaut hahahaha

Lenke til kommentar

Hmm....kanskje du bør tenke på en anmeldelse?

Hun skadet deg jo å greier.... så får politiet litt å le av om dagen, istede for å syte om fæle arbeidstider og dårlig lønn :)

 

Btw, hvis klærne til jentene er fæle... hvorfor ikke bare ta de av dem? ;)

 

 

Nesumar

 

Edit: Beklager ordbruken, det er bare sånn vi er:P

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Litt vanskelig.

 

 

Kan godt si at damene i tenerifes klubber (strippeklubber og horehus? :wub:) går i fryktelig små klær. NYDELIG er de også, mtp utseende. Anbefaler "Matrix Club" i Las Americas for de som noen gang går der. Var noen jomfruer der. 100 euro for 20min full massasje. De er VIRKELIG hete jenter. Trang også.

 

 

Ikke at jeg vet da, altså! >_>

Lenke til kommentar

Du Riot........

 

Jeg tror vi driter i Lofot-turen med Hurtigruta, så drar vi dit heller.

Hørtes mye bedre ut :)

 

Øl spanderingen telles enda da.

 

 

Nesumar

 

 

EDIT (GAAAH): Er ikke jeg som synes det er kaldt, er opprinnelig fra tromsø så jeg tåler det meste. Er derimot jentene som fryser på titsa så nipplene er så harde at de kan kutte glass, så derfor må de bruke mc-jakker, men likevell trange bukser

var det jeg skulle fram til:P

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Haha, mtp alle innkastere så blir første drink gratis. Drink hos Matrix kostet oss 10 euro hver da! La oss bare si at vi tok bare EN drink pga det. Andre steder er det 1 - 2 euro... men jeg skal ikke klage - med tanke på hvor lekre og skjønne de jentene var så skal de få bholde de 8 - 9 ekstra euroene. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...