DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan noen forklare hvorfor vi har capslock når vi har shift? For å spare energi Cruise-control altså? Hmmmm.... høres ut som du har vært på den gale siden av Nord-Norge da, du får komme deg ut av Bodøslummen å inn der de ordentlige er.Her jeg bor dusjer de alle minst en gang om dagen, går i minst mulig klær og er lette på sjekkern Håper du hadde det koselig med den musa btw, hørtes ut som et prakteksemplar. Nesumar Ehm, jeg holdt meg godt unna. La hendene i klor (vel ok da.. jeg VILLE). Seks hadde vi IKKE. Kyssing holdt jeg meg unna pga lukten. Sist sex var i August. Ble nærmest voldtatt av en venninne som sov over før hun skulle tilbake til Oslo. Huff, savner sex. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Her jeg bor dusjer de alle minst en gang om dagen, går i minst mulig klær og er lette på sjekkern Burde kanskje stikke innom der snart Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja hvor er det igjen? Lofoten? Bor i Bergen. Blir en litt lang spasertur. Du ordner med flybillett altså, Nesumar? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Prøver du deg på damene våre.....Dæven han steike sei eg bærre.....tykje ta! Ang. å bli voldtatt av en jente... Gratulerer? Hørtes jo nesten litt morsomt å spennende ut Eller....det spørs hva hun gjorde på deg.... huff, stakkars. Nesumar Edit: Riot... fly? e du dom? du tar nu då førr svarte Hurtigruta hit, må jo hjelp ho me di økonomiske probleman. Så møt eg deg halveis hitover så spander eg på deg ei øl. Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Prøver du deg på damene våre.....Dæven han steike sei eg bærre.....tykje ta! Ang. å bli voldtatt av en jente... Gratulerer? Hørtes jo nesten litt morsomt å spennende ut Eller....det spørs hva hun gjorde på deg.... huff, stakkars. Nesumar Haehaehae, sku du likt å visst Nei altså, var vel det at vi spiste pizza, meg, hun og pappa, så stakk jeg ned for å legge meg. Hun kom litt etterpå og jeg var dævvtrøtt, så hoppa hun på meg og "grindet" oppå meg. Altså, jeg er jo gutt så jeg kan jo ikke motstå sånt... men jeg sier at jeg er trøtt og vil sove, men hun tar av meg bokseren og sin truse. Og, tja, resten kan du vel tenke deg fram til. Vil ikke skrive mammaporr her. Riot... fly? e du dom? du tar nu då førr svarte Hurtigruta hit, må jo hjelp ho me di økonomiske probleman. Så møt eg deg halveis hitover så spander eg på deg ei øl. Haha, deal! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er det med jenter å gå i tights og ha jakker som passer en amerikaner med årskort på mc'ern? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tror ikke du skal klage på den der opplevelsen Du kan ikke motstå sånt? Hva f er det du skal motstå da? Sex er sex, å når dama er både den som tar initiativet og gjør all jobben....så, jah, enough said Nesumar Edit: Førrdi det e jææævli kaldt om dagan. Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er det med jenter å gå i tights og ha jakker som passer en amerikaner med årskort på mc'ern? Jeg lurer også på dette! Ser ut som de er megafeit fra musa og opp. Jenter i dag altså! Huff og huff. Tror ikke du skal klage på den der opplevelsen Du kan ikke motstå sånt? Hva f er det du skal motstå da? Sex er sex, å når dama er både den som tar initiativet og gjør all jobben....så, jah, enough said Nesumar Nja, jeg hadde skade i foten og annet så når jeg kom klarte jeg seff å begynne å blø i foten så det ble ikke så langvarig som jeg liker det. Gjorde ganske auau. Tygget også tungen pga smerten. JÆVLIG flaut hahahaha Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Førrdi det e jææævli kaldt om dagan. Ka e det førr prat fra en nordlening Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hmm....kanskje du bør tenke på en anmeldelse? Hun skadet deg jo å greier.... så får politiet litt å le av om dagen, istede for å syte om fæle arbeidstider og dårlig lønn Btw, hvis klærne til jentene er fæle... hvorfor ikke bare ta de av dem? Nesumar Edit: Beklager ordbruken, det er bare sånn vi er:P Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Litt vanskelig. Kan godt si at damene i tenerifes klubber (strippeklubber og horehus? :wub:) går i fryktelig små klær. NYDELIG er de også, mtp utseende. Anbefaler "Matrix Club" i Las Americas for de som noen gang går der. Var noen jomfruer der. 100 euro for 20min full massasje. De er VIRKELIG hete jenter. Trang også. Ikke at jeg vet da, altså! >_> Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Beklager ordbruken, det er bare sånn vi er:P Ikke noe galt med ordbruken, men at du synes det er kaldt derrimot. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du Riot........ Jeg tror vi driter i Lofot-turen med Hurtigruta, så drar vi dit heller. Hørtes mye bedre ut Øl spanderingen telles enda da. Nesumar EDIT (GAAAH): Er ikke jeg som synes det er kaldt, er opprinnelig fra tromsø så jeg tåler det meste. Er derimot jentene som fryser på titsa så nipplene er så harde at de kan kutte glass, så derfor må de bruke mc-jakker, men likevell trange bukser var det jeg skulle fram til:P Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, mtp alle innkastere så blir første drink gratis. Drink hos Matrix kostet oss 10 euro hver da! La oss bare si at vi tok bare EN drink pga det. Andre steder er det 1 - 2 euro... men jeg skal ikke klage - med tanke på hvor lekre og skjønne de jentene var så skal de få bholde de 8 - 9 ekstra euroene. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har de takeaway-tjeneste der også? Er jo bare å gi en slant for jenta, så stikker vi på en den andre baren, får kjøpt billigere drikke å så er det jo bare å komme seg i nærmeste dass, seng eller bakgate og.......jah:) Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei de har eget rom... OG meny for hva du vil ha! Jævlig tidig. Jeg satt der bare også kom den peneste av dem bort og gav meg en meny. Håndjobb, oral, og full massasje. :lol Også naken striptease da seff. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei de har eget rom... OG meny for hva du vil ha! Jævlig tidig. Jeg satt der bare også kom den peneste av dem bort og gav meg en meny. Håndjobb, oral, og full massasje. :lol Også naken striptease da seff. Ahh Paradis :rolleyes: Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var faktisk mange Norske der. Regner med at Norsk er et språk der nede om sommeren. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jammen for helv.....Book billetter da, så blir det en Gamer.no tur ned dit heh:D Alt er mulig Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja kostet oss bare 3k for flybillett og hotel. Og dette var 9 timer før avreise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå