kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg skal være ærlig med dere. Jeg får ikke til float. Copy/paste HTMLen til siggen din nå, post den her, og si hva du vil ha. Da er siggen din fiks ferdig på no-time! Endret 4. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Går det an og ikke starte en diskusjon når noen nevner religion? ^_^ Hvis man kan kalle Scientologi en religion i det store og hele. <_< @Genetics: GhostViper er da så vidt jeg vet ikke en hun. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Send meg en PM med de linkene du har, og beskriv hvordan du vil ha det. Du skal nok se at drugiS finner en løsning. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nei faen, nå er det nok fjortizz-tullprat her. iharal3 presenterer nytt samtaleemne: Scientologi-kirken Hva mener du om scientologikirken? Personlig mener jeg at det er noe av det største tullet på jord. På tide og ta på Guy Fawkes masken min Kjøpte meg nettopp en. http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257 Jeg vil og ha maske Den er jo awesome! Og den doble facepalmen var nødvendig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Oh, Benny og jeg sloss om å hjelpe AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Send meg en PM med de linkene du har, og beskriv hvordan du vil ha det. Du skal nok se at drugiS finner en løsning. Sender deg en PM jeg. Oh, Benny og jeg sloss om å hjelpe AltF4. Ja, takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 @Genetics: GhostViper er da så vidt jeg vet ikke en hun Pleier å blande Ethram og GhostViper -_- Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva hjelper det å sprenge opp Big Ben og parlamentet for Scientologi-Kirken? Har du ikke sett/lest V for Vendetta? Tror du misforstod litt. Det virker som en selfølge at hun har eventuelt lest/sett V for Vendetta når hun vet plottet? Leste det du sa en gang til og du kom med en uber fail! Man trenger da ikke ha ett/lest V for Vendetta for og vite at Guy Fawkes prøvde og sprenge parlamentet There 4 facepalm.jpg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 @Genetics: GhostViper er da så vidt jeg vet ikke en hun Pleier å blande Ethram og GhostViper -_- Forståelig. De er jo så like. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Meh, fail på to sider da. -_- Har du ikke sett/lest V for Vendetta? I mean, hva har det med sprenging for scientologikirken å gjøre. Endret 4. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nei faen, nå er det nok fjortizz-tullprat her. iharal3 presenterer nytt samtaleemne: Scientologi-kirken Hva mener du om scientologikirken? Personlig mener jeg at det er noe av det største tullet på jord. På tide og ta på Guy Fawkes masken min Kjøpte meg nettopp en. http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257 Jeg vil og ha maske Den er jo awesome! Og den doble facepalmen var nødvendig Den koster 50 spenn, kjøp den, ikke stå der å syt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Næh, sikkert masse porto og jeg kan ikke bruke mitt bankkort (uten identifikajon) så da må jeg krangle med foreldrene mine Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Den koser under 200 så du betaler bare frakt. Edit: Tror de selger den på Outland i oslo. Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Oh, Benny og jeg sloss om å hjelpe AltF4. Ohnoes, looks like you won.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har forelsket meg helt i denne åpningsangen jeg. http://www.youtube.com/watch?v=7un-D-CXjhs Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Wobbuffet er med så lenge? Jess! Elsker ham! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Liker best disse to jeg Born to be a winner! og I want to be a hero! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Bare 8 poster til 3k nå Laland o.O Har forelsket meg helt i denne åpningsangen jeg.http://www.youtube.com/watch?v=7un-D-CXjhs Den beste åpnings sangen som eksisterer er jo raw, raw fight the power! Er barne vat nå så jeg skal ikke fylle opp nettloggen til de jeg er barnevakt hos med masse tull så dere får finne den på youtube selv Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tenkte på en ting idag, hva med et gamer.no lan en gang? Det hadde vært kult da, en helg f.eks. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Var ikke Wobbuffet en del av en internett-meme en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå