kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp Arcade og separat HDD. Vil ikke Arcade. Vil overgå en i klassen, han har Elite. Han har kastet alle 48-timers-kodene sine. ''Jeg trodde det var reklame.'' N00B! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så på filmene du har sett Benny og fant ikke Sin City... Du er en SKAMM, sett deg ned i en mørk kjeller og nyt verdens beste film. (kommer egentlig på delt første med ringenes herre, men siden det er en serie så tar vi ikke det med) JEG HAR SETT SIN CITY! *Mumle noe om at jeg var sikker på at jeg krysset den av..* Edit: HAHA! Den er der! OMGWTFBBQ! Du har herma etter meg med signaturen din! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 OMGWTFBBQ, nei det har jeg ikke! Er mange som har 250films.net i sigg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp Arcade og separat HDD. Det er nok en del å tjene på det hvis man finner en billig brukt HDD, ja. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 drugiS, sjekk kommentarfeltet ditt! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Alle vet om den "cheaten", iharal.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men hvorfor bruker folk den? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For å få profilvisninger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 God morgen iHaral og Benny og alle andre som driver og lurker rundt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Check this aout, peopl3! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg håper virkelig ikke dere tror at jeg har sittet og trykket F5 på min egen profil. Det er grenser for hvor dypt man skal synke. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå ble jeg lettet. Puh. drugiS er altså ikke en idiot after all Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Haha. Jeg blir våt i de tørre buksene mine av alle morsomhetene. Det minner meg om det klassiske sitatet fra AltF4: "Skal vi ha sex nå?" Jeg hørte Laland spurte om vi skulle ta deg. Så... Jeg måtte jo spørre. Sin City er ikke så bra... Syntes Pulp Fiction er bedre Kan vel ikke egentlig sammenlignes, men jeg liker de godt begge to. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmmm hadde sett 107 av de filmene om jeg ikke har glemt av noen da... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Skal sette opp min nå. Ligger på rundt 50 etter et kjapt overblikk. http://www.250films.net/list/altf4 Endret 4. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå skal jeg på butikken og kjøpe meg noe godt. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe... Tips til ting (mat) som smaker godt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Selv har jeg sett 36 av de, muligens en eller to til. Edit: Merkelig at Shawshank Redemption ligger på toppen synes nå jeg.. Det er en god film, men SÅ god er den ikke Endret 4. august 2009 av Error Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Star Wars er de beste filmene på den listen syntes jeg. Endret 4. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Check this aout, peopl3! Schtilig, det var på tide. Star Wars er de beste filmene på den listen syntes jeg. De originale ja. De tre ande er OK. Dere filmfolk som bruker 250list, dere burde sjekke ut www.flickchart.com. Det er genialt. Om noen av dere liker det de ser og har lyst på invite så har jeg 5 stykk. Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå