lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK! HVORFOR!? Hvorfor må jeg stå opp klokka tre den ene dagen jeg er alene hjemme?! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Å nei, er det ingen som kan tørke deg i stumpen når du er ferdig? Endret 4. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Å fyttikatta, det svir.. Man har jo lyst til å gjøre så mye ut av dagen som mulig, og ikke sove den bort.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis å stå opp etter klokken to er å ikke få med seg dagen (se drugiS' skjema) har jeg fått med meg veldig få dager denne ferien. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ah har akkurat badet i fjorden, og deretter dusjet i vannsprederen. Følte meg som en tiåring igjen. Hehe ^_^ Sitter og hører på Have you ever seen the rain og tenker på siste episode i Stargate SG-1. Får så sykt nostalgi og tenker på hvor fantastisk den serien var. Elsket alt fra karakterer til historie. Daniel Jackson kommer alltid til å være en av mine favoritt karakterer innen en tv-serie. De passet perfekt til rollene og det var en utrolig god kjemi mellom dem Helt enig. Fantastisk serie. Daniel Jackson er ved siden av Cody fra Step by Step den karakteren jeg til dags dato har kjent meg best igjen i. Edit: Huff! Da har jeg ifølge et drugiS skjema gått glipp av 2/5 av dagene i livet mitt. :o Endret 4. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis å stå opp etter klokken to er å ikke få med seg dagen (se drugiS' skjema) har jeg fått med meg veldig få dager denne ferien. Det medfører riktighet. Guess who's back. YAAAY! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ah har akkurat badet i fjorden, og deretter dusjet i vannsprederen. Følte meg som en tiåring igjen. Hehe ^_^ Sitter og hører på Have you ever seen the rain og tenker på siste episode i Stargate SG-1. Får så sykt nostalgi og tenker på hvor fantastisk den serien var. Elsket alt fra karakterer til historie. Daniel Jackson kommer alltid til å være en av mine favoritt karakterer innen en tv-serie. De passet perfekt til rollene og det var en utrolig god kjemi mellom dem Helt enig. Fantastisk serie. Daniel Jackson er ved siden av Cody fra Step by Step den karakteren jeg til dags dato har kjent meg best igjen i. Tenker likt vi to Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det kan virke sånn ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sånn da var depositum for ny leiligheta fikset Da blir det pakking i dag og først jobb så bæring i morra! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis jeg hadde hatt Xbox 360 hadde jeg og Benny spilt døgen rundt! Right`? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Å nei, er det ingen som kan tørke deg i stumpen når du er ferdig? Det var nå heller det med att jeg ikke ville sløse bort dagen på å sove. Jeg har viktigere ting å gjøre. Som å sitte på dataen, spise pizza og se på film. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis jeg hadde hatt Xbox 360 hadde jeg og Benny spilt døgen rundt! Right`? Fy faen, nå blir jeg våt i buksene. =3 Det hadde vært superultraawesome! B) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Arcade koster 999 kr, men jeg vil ha Elite. Men jeg har 750 kr, så jeg er på vei. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp Arcade og separat HDD. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis å stå opp etter klokken to er å ikke få med seg dagen (se drugiS' skjema) har jeg fått med meg veldig få dager denne ferien. Jeg er så sinnsykt jealous! Har hatt 7 dager ferie denne ferien:( Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så på filmene du har sett Benny og fant ikke Sin City... Du er en SKAMM, sett deg ned i en mørk kjeller og nyt verdens beste film. (kommer egentlig på delt første med ringenes herre, men siden det er en serie så tar vi ikke det med) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sin City er ikke så bra... Syntes Pulp Fiction er bedre Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Så på filmene du har sett Benny og fant ikke Sin City... Du er en SKAMM, sett deg ned i en mørk kjeller og nyt verdens beste film. (kommer egentlig på delt første med ringenes herre, men siden det er en serie så tar vi ikke det med) JEG HAR SETT SIN CITY! *Mumle noe om at jeg var sikker på at jeg krysset den av..* Edit: HAHA! Den er der! Endret 4. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp Arcade og separat HDD. Vil ikke Arcade. Vil overgå en i klassen, han har Elite. Han har kastet alle 48-timers-kodene sine. ''Jeg trodde det var reklame.'' N00B! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 HCG og Benny ruler tråden? Da drar jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå