Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah har akkurat badet i fjorden, og deretter dusjet i vannsprederen. Følte meg som en tiåring igjen. Hehe ^_^

Sitter og hører på Have you ever seen the rain og tenker på siste episode i Stargate SG-1. Får så sykt nostalgi og tenker på hvor fantastisk den serien var. Elsket alt fra karakterer til historie. Daniel Jackson kommer alltid til å være en av mine favoritt karakterer innen en tv-serie. De passet perfekt til rollene og det var en utrolig god kjemi mellom dem :love:

Helt enig. Fantastisk serie. Daniel Jackson er ved siden av Cody fra Step by Step den karakteren jeg til dags dato har kjent meg best igjen i.

 

Edit: Huff! Da har jeg ifølge et drugiS skjema gått glipp av 2/5 av dagene i livet mitt. :o

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Ah har akkurat badet i fjorden, og deretter dusjet i vannsprederen. Følte meg som en tiåring igjen. Hehe ^_^
Sitter og hører på Have you ever seen the rain og tenker på siste episode i Stargate SG-1. Får så sykt nostalgi og tenker på hvor fantastisk den serien var. Elsket alt fra karakterer til historie. Daniel Jackson kommer alltid til å være en av mine favoritt karakterer innen en tv-serie. De passet perfekt til rollene og det var en utrolig god kjemi mellom dem :love:

Helt enig. Fantastisk serie. Daniel Jackson er ved siden av Cody fra Step by Step den karakteren jeg til dags dato har kjent meg best igjen i.

 

Tenker likt vi to :D

Lenke til kommentar
Så på filmene du har sett Benny og fant ikke Sin City... Du er en SKAMM, sett deg ned i en mørk kjeller og nyt verdens beste film. (kommer egentlig på delt første med ringenes herre, men siden det er en serie så tar vi ikke det med)

JEG HAR SETT SIN CITY!

 

*Mumle noe om at jeg var sikker på at jeg krysset den av..*

 

Edit: HAHA! Den er der! :lol:

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...