teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva, satt du og sniffa musa hennes da eller? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nei, beklageligvis. Hun er på hytte. Edit: Fint ordlagt btw! Endret 4. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk takk, bare hyggelig. Hvorfor er det en ananas på avataren din forresten? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) JoANANAS. Heter Jonas utenfor dette forumet Jeg tror jeg har blitt avhengig av Texas Hold'em... På Facebook :S Edit: det er forøvrig en dårlig ananas. Skal finne en som er mer profilegnet snart. Endret 4. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ingen som er her Går og legger meg.... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg også - bare litt Doctor Who først Natta ! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 natta Dumme flickchart.com, jeg som endlig hadde klarte å slutte med StumbleUpOn Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 JoANANAS. Heter Jonas utenfor dette forumet ooooh. ordspill:V hahaha, jeg husker jeg så en fisk engang! XD det var så jævlig fett! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Forumfolk, god morgen. Har dere noen planer for dagen? Selv skal jeg spille Mario Kart og se på litt filmer. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 God morgen! Planer? Hva er det? Jobb= HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Trenger bare å jobbe 2 ganger denne uka! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Urettferdig! Men det er i allefall drittvær, så det er nokså greit å være på jobb. Men skulle heller vært hjemme å spilt ! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen i oslo området/skøyen så e ikke trenger og flytte så på meg xD som vil finne på noe.. Kjeder meg i en leilighet uten tv og internett Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Trenger bare å jobbe 2 ganger denne uka! Har det sånn annenhver uke jeg ;-) Og jeg jobber 100%. Deilig med mye fri <3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen i oslo området/skøyen så e ikke trenger og flytte så på meg xD som vil finne på noe.. Kjeder meg i en leilighet uten tv og internett Hvordan kom du inn her hvis du ikke har internett? Men skal på jobb. Jobber hele uka. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har ikke jobb! Jeg kan sitte hjemme og gjøre ingenting i 3 uker til! Muhahahahahaha Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Beste sangen noensinne! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 God Morgen 2,5 uker til med ferie. og ikke mer stress med hybel Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå