Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 The Wire er fantastisk. Jeg har sett hele serien to ganger nå, men hver gang jeg ser det på TV klarer jeg fremdeles ikke få øynene bort. Fant det tilfeldigvis på Viasat 4 for noen netter siden og det var så flott å se den gjengen igjen. Samme følelsen som jeg fikk når jeg så JD (Scrubs) igjen for første gang på mange måneder på T i forrige uke. Det var bare skikkelig deilig å se dem igjen. kanskje jeg bue se mindre Tv-serier Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nøtte is in the Zone! Litt sånn som Sheldon på koffein! Zoooom Zoooom Zooom! I'll be back before this banana tuches the floor! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fettsäck. Jäg hatar trycka f5. Kan vi inte få öpp en jævla irc-kanal? Oooh, du har sånne shortcuts til prikker over a'en osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nesten for mye av det gode i dag! For å si det på en morsom måte jeg har kost meg glugg i hjel i dag! :rolleyes: Hadde du nøtter i den gluggen? Eller var det gløggen...? Skjul Go nuts! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Banjo-Kazooie Nuts&Bolts for 199,- nytt på GameStop. Det må handles inn av alle som ikke har det fra før av! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bah. Jeg går å smeller hodet i veggen. Kong, Kong, Kong! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg liker apekatter Endret 3. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Aner ikke om dere gjør det med vilje nå men føler det er en del tørt ute å går! Om dere ikke skjerpere dere nå så sparker jeg meg selvene! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hu freidige frøkna på det ene bildet som ser sånn "hva faen er det jeg gjør her?" blikk ned i bakken. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Du kan låne av meg. ``````````` Jeg har alldri skjønt den forum-meme'en, hva er greia med det? hu freidige frøkna på det ene bildet som ser sånn "hva faen er det jeg gjør her?" blikk ned i bakken. Jeg la merke til det samme Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Greia med forum-meme er at det er festlig. Men hvis det fortsetter nå, må vi begynne å sparke folk i nøttene, og det vet jeg Nøtte ikke setter pris på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sysn det er dumt gjort at dere skal sparke meg i flertall fordi noen andre har gjort noe dumt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Stakkars Nøtte. Er vi nøtt til å holde på slik? Må vi virkelig gjøre dette mot ham? Er vi nøtt? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I morgen skal jeg på en 3 timers sykkeltur! Wish me luck! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Endelig skaffet hybel. Trøtt etter en dag å bare sitte i bil morsomt <_< Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det verste som finnes er å bli sparket i flertall. Spesielt hvis du er en nøtt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det verste som finnes er å bli sparket i flertall. Spesielt hvis du er en nøtt. Et flertall mennesker ville ikke greid å sparke en nøtt. Den er for liten til flere bein samtidig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror flere enn èn person kunne sparket Nøtte samtidig.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Vi snakket om en nøtt. Tolket innlegget til drugiS dit henn, at Nøtte er en nøtt. Logisk det, med tanke på navnet. Correct me if im wrong. Endret 3. august 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå