Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe jeg var smart på punktet med filmer! Jeg begynte å pakke dem for ca et halvt år siden Nå vet jeg ikke helt hva jeg pakker men en ting er sikkert jeg har ikke akkurat kommet noe lengere enn i ste. Var litt opptatt på andre fronter her på forumet uten å si noe mer om den saken da den er lagt bak oss Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/51ePQiwmsoH9yNg5UQEnkn Nå kan jeg den snart utenat. På tide å legge seg? Ja. På tide å følge opp eget råd? Uten tvil. God natt folkens. Tusen takk til alle dere som har gratulert meg med dagen, det var forbanna koselig å komme hjem fra jobb til noe sånt! Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg ser SO har tatt på seg de tørre buksene. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 * iharal3 heller vann på SO Da burde den saken være grei Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Haha. Og jeg ser du følger på! Litt for sent, jeg skal legge meg >.<. Hvis drugiS visker noen noe bakfra tett inntil dem, vet du hva de blir da? Tørre bak ørene Bom-bom-bom-tish! Seriøst - senga. Nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Haha. Jeg blir våt i de tørre buksene mine av alle morsomhetene. Det minner meg om det klassiske sitatet fra AltF4: "Skal vi ha sex nå?" Endret 3. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Å tenker på det sitatet hver dag jeg! Trodde jeg var den eneste som snappet det opp! Edit: Dette er den beste sangen som er laget dermebasta Yummy yummy yummy Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvem var det som ble hengt ut i forumtreff-tråden? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det var en grunn til at det ble slettet iharal3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva er det man ikke skal snakke om åpenlyst? Det stemmer: Modereringer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er du alltid nøtt til å ha så gode svar på lager? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nåvel. Om noen vil si hvem(ikke noe mer, kun hvem) send en pm. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Prøver bare å være en snill og grei bruker Har jo ikke nmoe å tape på det! annet en kasnkje en og annen sur bruker nå og da men sånt ordner seg etter et par minutter som regel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Men fordet så har ingen kulere telefon enn meg nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det minner meg om det klassiske sitatet fra AltF4: "Skal vi ha sex nå?" Å tenker på det sitatet hver dag jeg! Trodde jeg var den eneste som snappet det opp! Tror de fleste fikk det med seg. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ohh kan godt være laland, men bedre er det nok en eller annen Produkt tester i apple nokia eller noe sånt som har... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er vi nødt til å ha så mye tørre ordspill her? (no pun intended) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå er det tv tid o.O Den hellige tre enighet har startet: The Wire, Jon Stewart og Battlestar Galctica! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nesten for mye av det gode i dag! For å si det på en morsom måte jeg har kost meg glugg i hjel i dag! :rolleyes: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fettsäck. Jäg hatar trycka f5. Kan vi inte få öpp en jævla irc-kanal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå