REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 David Lynch spiser truser og er ikke redd noen ting! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått Oppgaver besvart 40 av 40 Korrekte besvarte oppgaver 34 Prosent korrekt 85% Oppgavesett gjennomført ja Oppgavesett bestått ja Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig! Gratulerer Der kom den ja! Nå skal jeg benytte anledningen til å Dobbelt gratulere dere begge! Det er det ikke så mange som får til!!!! Merker at det var mye mer moro å sitte har og trykke F5 framfor å pakke! Fikk du Alt, F4 alt du ønsket deg AltF4? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg sittet å ser på King Kong på Blu-Ray og akkurat når Kong skal slippe ut brølet som vil riste veggene i filler får jeg beskjed om å skru ned lyden. FUUUUU!! Anyways; røykepause nå før jeg fortsetter. Har fremdeles en og en halv time igjen samen med Kong & kompani. @Nøtte: Flere som pakker? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Huff du må ikke legge ballen så tilrette Mattulf. Sånne kommentarer jeg kan finne på å skrive uten å tenke meg om kan jeg jo bli bannet for... @ Lakus(min favoritt bruker): Pakker og pakker Roter vel mer igjennom det jeg har og leser kokebøker istede for å pakke... Har pakket filmene mine nå og kokkeknivene. Så kom jeg til kokebøkene. For øyeblikket har jeg brukt 2 timer på å pakke dem... Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått Oppgaver besvart 40 av 40 Korrekte besvarte oppgaver 34 Prosent korrekt 85% Oppgavesett gjennomført ja Oppgavesett bestått ja Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig! Gratulerer Der kom den ja! Nå skal jeg benytte anledningen til å Dobbelt gratulere dere begge! Det er det ikke så mange som får til!!!! Merker at det var mye mer moro å sitte har og trykke F5 framfor å pakke! Fikk du Alt, F4 alt du ønsket deg AltF4? Jeg har selv blitt slått i bakken av F5-maktene nå. Orker ikke snu meg for å spille, orker ikke starte opp noe og jeg innsert at det er lite som faktisk skjer her, utover det å telle nedover med ehtraM. Burde faktisk legge meg og heller se en episode av Sopranos og satse på å få litt søvn, da jeg sov veldig lite i natt. Takk for gratulasjon Og ja, jeg fikk vel alt jeg ønsket meg. Penger hehe. 2200 kroner faktisk. Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hehe(Trademark Nøtte), did you see what i did there? Oh dagens forvirrings spørsmål! Hva gjør AltF4? Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Haha ja nå så jeg det snedige ordspillet ditt! Du så deg nøtt til å dra det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Stemmer det! ALTtid NØTT til det vet du! Edit: Nå ble det så tørt her at Sahara ble misunnelig! Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har blitt et spørsmål for forvirring. Stolt er det jeg er! Dessuten skjønte jeg poenget ^_^ Vi tør å dra ordspillene langt, kan du si! Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Syns selvsagt at jeg selv var litt festlig i grunn Av og til er det godt å ha litt tro på seg selv. Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 festlig you was! dessuten tenker jeg med glede tilbake på turistfart/feriepenger. Og jeg savner det store rushet for 200 meter slipp - skulle tro pressen og NIF var all over it by now! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja jeg har enda ikke fått en eneste en deltager henvendelse! Hehe gud som jeg lo av Turistfart/feriepenger! Dette kommer til å bli nye måleenheter i likhet med 200m slipp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje vi skal starte tråd her? Noen må jo være interessert i å falle. Hehe ja samme her. Ikke noe er bedre enn når en tørr spøk kan følges opp og gå hånd i hånd med en like tørr en. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen vil kanskje si at 200m slipp er en idretsgren i fall! Men det blir jo som å si at svømming er en druknende sportsgren. Jeg tror på sterk vekst for 200m slipp. I hvertfall når den første deltageren når pall plasering! Også må jeg si at det er jo en idretsgren som faktisk er veldig handikap vennlig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ahahaha okei den var god. Fordelen til en handicappet er at utøveren neppe vil lide de store konsekvensene skulle han lande litt galt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hmm ser ut som bruker tørke i so nå... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Moro å se at admins også er her i So1 Det besviser bare nok en gang at det er her det skjer! Eller er det bare en agent på oppdrag ? Jeg er vel mer en slags "brukeradmin", eneste administrator som ikke er ansatt i nettverket 00 agenter er alltid på oppdrag! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe som du sikkert ser så er vi i det tørre hjørne i dag her i so Kanskje litt i det tørreste laget, men hva skal man ellers gjøre på en så fuktig dag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 @ Lakus(min favoritt bruker): Pakker og pakker Roter vel mer igjennom det jeg har og leser kokebøker istede for å pakke... Har pakket filmene mine nå og kokkeknivene. Så kom jeg til kokebøkene. For øyeblikket har jeg brukt 2 timer på å pakke dem... You make me blush Det er sånn det pleier å gå når man skal pakke, men i kveld har jeg bestemt meg for å bare kaste alt sammen ned i en eske i et tempo som ikke tillater meg å engang lese titlene på bøkene og filmene jeg pakker ned. Forhåpentligvis hjelper det på. Skal starte med klærne nå, så går filmene, bøkene og så resten av rommet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Imorgen skal jeg ommøblere og rydde her på rommet. Det skal bli et prosjekt uten like. Skal satse på en møblering jeg aldri har tenkt på før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå