Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått

 

Oppgaver besvart

40 av 40

Korrekte besvarte oppgaver

34

Prosent korrekt

85%

Oppgavesett gjennomført

ja

Oppgavesett bestått

ja

 

Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig!

 

Gratulerer :)

Der kom den ja! Nå skal jeg benytte anledningen til å Dobbelt gratulere dere begge!

Det er det ikke så mange som får til!!!!

Merker at det var mye mer moro å sitte har og trykke F5 framfor å pakke!

Fikk du Alt, F4 alt du ønsket deg AltF4?

Lenke til kommentar

Jeg sittet å ser på King Kong på Blu-Ray og akkurat når Kong skal slippe ut brølet som vil riste veggene i filler får jeg beskjed om å skru ned lyden. FUUUUU!! Anyways; røykepause nå før jeg fortsetter. Har fremdeles en og en halv time igjen samen med Kong & kompani.

 

@Nøtte: Flere som pakker?

Lenke til kommentar

Huff du må ikke legge ballen så tilrette Mattulf. Sånne kommentarer jeg kan finne på å skrive uten å tenke meg om kan jeg jo bli bannet for...

 

@ Lakus(min favoritt bruker): Pakker og pakker Roter vel mer igjennom det jeg har og leser kokebøker istede for å pakke... Har pakket filmene mine nå og kokkeknivene. Så kom jeg til kokebøkene. For øyeblikket har jeg brukt 2 timer på å pakke dem...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått

 

Oppgaver besvart

40 av 40

Korrekte besvarte oppgaver

34

Prosent korrekt

85%

Oppgavesett gjennomført

ja

Oppgavesett bestått

ja

 

Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig!

 

Gratulerer :)

Der kom den ja! Nå skal jeg benytte anledningen til å Dobbelt gratulere dere begge!

Det er det ikke så mange som får til!!!!

Merker at det var mye mer moro å sitte har og trykke F5 framfor å pakke!

Fikk du Alt, F4 alt du ønsket deg AltF4?

 

Jeg har selv blitt slått i bakken av F5-maktene nå. Orker ikke snu meg for å spille, orker ikke starte opp noe og jeg innsert at det er lite som faktisk skjer her, utover det å telle nedover med ehtraM. Burde faktisk legge meg og heller se en episode av Sopranos og satse på å få litt søvn, da jeg sov veldig lite i natt.

 

Takk for gratulasjon :) Og ja, jeg fikk vel alt jeg ønsket meg. Penger hehe. 2200 kroner faktisk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Noen vil kanskje si at 200m slipp er en idretsgren i fall! Men det blir jo som å si at svømming er en druknende sportsgren. Jeg tror på sterk vekst for 200m slipp. I hvertfall når den første deltageren når pall plasering!

Også må jeg si at det er jo en idretsgren som faktisk er veldig handikap vennlig!

Lenke til kommentar
Moro å se at admins også er her i So1 :) Det besviser bare nok en gang at det er her det skjer!

 

Eller er det bare en agent på oppdrag ;) ?

Jeg er vel mer en slags "brukeradmin", eneste administrator som ikke er ansatt i nettverket ;)

 

00 agenter er alltid på oppdrag!

Lenke til kommentar
@ Lakus(min favoritt bruker): Pakker og pakker Roter vel mer igjennom det jeg har og leser kokebøker istede for å pakke... Har pakket filmene mine nå og kokkeknivene. Så kom jeg til kokebøkene. For øyeblikket har jeg brukt 2 timer på å pakke dem...

You make me blush :blush:

 

Det er sånn det pleier å gå når man skal pakke, men i kveld har jeg bestemt meg for å bare kaste alt sammen ned i en eske i et tempo som ikke tillater meg å engang lese titlene på bøkene og filmene jeg pakker ned. Forhåpentligvis hjelper det på. Skal starte med klærne nå, så går filmene, bøkene og så resten av rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...