lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har 3 stykker tror jeg. 2 av dem er slettet men sikkert noen som har lagra de. Åh, fy faen! Så glad jeg er for att jeg biter av bunden i smil sjokoladene først! Det var ikke karamell, det var mint. WTF? Det hvite smaker karamell! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med dagen, ALTFFIRE! Takk skarru ha IHARALTRE! Det har vært omtrent 28 grader og steikende sol i hele dag. Men siden jeg har tilbringt meste parten av dagen i produksjonen, og på kjølerommet så har jeg ikke merket noe til det. Hva deltar du i produkjsonen av? Jeg har vært ute og lekt i søla i 14 varmegrader i dag. Pokkers drittsommer <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nøtte, kan ikke si jeg har det samme problemet, er vel mer eller mindre det å finne ut hvor lite jeg egentlig har. Men! Hvor mange her har bilder av seg selv på nett og hvor mange? Selv har jeg 22 bilder bare et bilde hvor jeg ikke ser totalt vrakket ut og det er ikke for shows. Jeg har - alt for mange. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Tror jeg er den eneste som faktisk liker at det regner! Alt Blir liksom så nyvasket og fresht! Bilder av meg selv ja... Hmmm som jeg vet om 14 kanskje. Alle i noenlunde samme stil som forumtreff bilde! Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er ikke noe til fotomodell, men hender at noen jenter klarer å få noen fine bilder av meg. EDIT: sikkert 5-10 bilder elns Endret 3. august 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått Oppgaver besvart 40 av 40 Korrekte besvarte oppgaver 34 Prosent korrekt 85% Oppgavesett gjennomført ja Oppgavesett bestått ja Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva deltar du i produkjsonen av? Jeg har vært ute og lekt i søla i 14 varmegrader i dag. Pokkers drittsommer <_< Kjøttprodukter. <_< Tror jeg er den eneste som faktisk liker at det regner!Alt Blir liksom så nyvasket og fresht! Det er kjekt med regn. ^_^ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ser du bort ifra Face, så ligger det vel 5-10 bilder av meg på nettet + 5-6 filmer på YouTube. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror jeg er den eneste som faktisk liker at det regner!Alt Blir liksom så nyvasket og fresht! Det er kjekt med regn. ^_^ Du er fra Bergen nesten alle der liker at det plasker litt! ;P Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jeg ser TSP er her. Et lite spørsmål:jeg har 10% advarsel. Vil det si at jeg kan gjøre ti ganger så mye faenskap som jeg allerede har gjort før jeg blir bannet, eller er det sånn three-times-you're-fucked system som i statene? Beklager sent svar, men hva straffen blir har veldig mye å gjøre med hvor alvorlig retningslinjebruddet er. Advarselshistorikk har og noe å si. Men siden forskjellige regelbrudd krever forskjellige reaksjoner har det i utgangspunktet ikke så mye å si om hvorvidt du har 0%, 10% eller 70% - utestengt kan du bli uantsett. Det som teller er alvorligheten i regelbruddet og hvor aktuell tidligere advarselshistorikk er. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Moro å se at admins også er her i So1 Det besviser bare nok en gang at det er her det skjer! Eller er det bare en agent på oppdrag ? Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den nye avataren min får meg virkelig til å virke smart, eller hva? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Når du nevner det så.... Nei i grunn ikke, røying er vel ikke så smart som folk skal ha det til... Endret 3. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Mr. Lynch får alt mulig til å virke smart! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel nå er det vel bare gode gamle Norris som kan bestemme om ting får lov til å virke smart. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel nå er det vel bare gode gamle Norris som kan bestemme om ting får lov til å virke smart. Jeg respekter din mening, men må si at du har så utrolig feil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har vel ca... Tja. aner ikke hor mange bilder av meg. Egentlig litt for få, for eksen tok et lass med ganske ålreite bilder av meg og hadde på flickr-siden sin, men de slettet hun jo når det ble slutt (forståelig nok) men jeg rakk ikke lagre dem på min data På tryneboka har jeg faktisk bare 12,5, og ikke alle er like bra. Så har jeg kanskje et par i min eldgamle blogg og noen få på flickr-siden min samt 2 i "Bilde av deg selv"-tråden. Jeg er et par hakk unna drugiS med andre ord. Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har da aldri feil. Det er bare det at min oppfattning av det som er riktig kan i andres syn virke feil. I teorien så har jeg riktig mens i praksis så kan det hende at andre får det synspunktet at det er direkte feil eller galt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått Oppgaver besvart 40 av 40 Korrekte besvarte oppgaver 34 Prosent korrekt 85% Oppgavesett gjennomført ja Oppgavesett bestått ja Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig! Gratulerer Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Omfg, jeg har magiske krefter som gjør att jeg kan få folk til å endre avatar! Endret 3. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå