Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med dagen, ALTFFIRE!

 

Takk skarru ha IHARALTRE!

 

Det har vært omtrent 28 grader og steikende sol i hele dag. Men siden jeg har tilbringt meste parten av dagen i produksjonen, og på kjølerommet så har jeg ikke merket noe til det.

 

Hva deltar du i produkjsonen av? Jeg har vært ute og lekt i søla i 14 varmegrader i dag. Pokkers drittsommer <_<

Lenke til kommentar
Nøtte, kan ikke si jeg har det samme problemet, er vel mer eller mindre det å finne ut hvor lite jeg egentlig har.

 

Men! Hvor mange her har bilder av seg selv på nett og hvor mange? Selv har jeg 22 bilder bare et bilde hvor jeg ikke ser totalt vrakket ut og det er ikke for shows.

Jeg har - alt for mange.
Lenke til kommentar
jeg ser TSP er her. Et lite spørsmål:

jeg har 10% advarsel. Vil det si at jeg kan gjøre ti ganger så mye faenskap som jeg allerede har gjort før jeg blir bannet, eller er det sånn three-times-you're-fucked system som i statene?

Beklager sent svar, men hva straffen blir har veldig mye å gjøre med hvor alvorlig retningslinjebruddet er. Advarselshistorikk har og noe å si. Men siden forskjellige regelbrudd krever forskjellige reaksjoner har det i utgangspunktet ikke så mye å si om hvorvidt du har 0%, 10% eller 70% - utestengt kan du bli uantsett. Det som teller er alvorligheten i regelbruddet og hvor aktuell tidligere advarselshistorikk er.
Lenke til kommentar

Jeg har vel ca... Tja. aner ikke hor mange bilder av meg. Egentlig litt for få, for eksen tok et lass med ganske ålreite bilder av meg og hadde på flickr-siden sin, men de slettet hun jo når det ble slutt (forståelig nok) men jeg rakk ikke lagre dem på min data :(

 

På tryneboka har jeg faktisk bare 12,5, og ikke alle er like bra. Så har jeg kanskje et par i min eldgamle blogg og noen få på flickr-siden min samt 2 i "Bilde av deg selv"-tråden.

Jeg er et par hakk unna drugiS med andre ord.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gratulerer. Oppgavesettet er fullført og bestått

 

Oppgaver besvart

40 av 40

Korrekte besvarte oppgaver

34

Prosent korrekt

85%

Oppgavesett gjennomført

ja

Oppgavesett bestått

ja

 

Ingenting i hele verden er kjedeligere enn trafikkregler og generell kjøreteori. Viktig, helt klart, men så kjedelig!

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...