AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Takk Å få så mange hilsninger må jo være noe av det hyggeligste jeg har opplevd i år - hvor er det man søker om å få to bursdager i året? Nå skal jeg spinne i gang Brothers in Arms: Hell's Higway som jeg valgte som premie på forum-treffet. Gleder meg! Endret 3. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jajaja! Gni det inn du! Jeg var jo bare 10 poeng bak da! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen som liker den nye avataren min? Det er Pruane2forever. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jajaja! Gni det inn du! Jeg var jo bare 10 poeng bak da! Du manglet noen Wenche Myhre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen som liker den nye avataren min? Det er Pruane2forever. B) Jeg syntes den virket skjent. Fjern den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Forresten AltF4, gratulerer med dagen. Jeg vet jeg er sen, men det var meningen å skrive det når du leste tråden (Det er faktisk sant!) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gears of War 2! Horde! NUH! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Burde jeg kjøpe gears of war 2? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Forresten AltF4, gratulerer med dagen. Jeg vet jeg er sen, men det var meningen å skrive det når du leste tråden (Det er faktisk sant!) Takk! Hyggelig Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 How I Met Your Mother er noe av det beste jeg har sett på lenge. Utrolig genialt Og gratulerer med dagen AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fått lønn! Lurer på om jeg skal kjøpe 50" eller ikke. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal du ha 50", så spar opp litt penger og kjøp kvalitet. Finnes mange billige 50" til under 10k - de anbefaler jeg deg å holde deg langt vekke fra. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg fikk i allefall 13K denne gangen. Det er ikke medberegnet ekstra arbeide så burde ha mer enn nok penger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Takk skal du ha Dunedain! Jeg har spart opp over 4000 kroner i kontanter den senere tid. Skal jeg følge min originale plan og kjøpe en PS 3 (og det slo meg nå at jeg kan ta med en blu-ray Watchmen med det samme) eller skal jeg være smart nok til å innse at jeg har brukt over 25 000 kroner på spilling det siste året og heller spare de til noe jeg trenger når jeg flytter... Vaenas: Har du lyst har du lov! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror du hvet hva du vil gjøre med pengene når du spørr på gamer.no Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med dagen, ALTFFIRE! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Forumtroll, hvordan er været hos dere? Her har det regnet siden morgenen. Det har vært omtrent 28 grader og steikende sol i hele dag. Men siden jeg har tilbringt meste parten av dagen i produksjonen, og på kjølerommet så har jeg ikke merket noe til det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har null motivasjon for å pakke og flytte i dag... Finner nå ut hvor mye dritt jeg egentlig har... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nøtte, kan ikke si jeg har det samme problemet, er vel mer eller mindre det å finne ut hvor lite jeg egentlig har. Men! Hvor mange her har bilder av seg selv på nett og hvor mange? Selv har jeg 22 bilder bare et bilde hvor jeg ikke ser totalt vrakket ut og det er ikke for shows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå