Eplefe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg trodde du var sosialist jeg:> DEEEEELDu trodde brutalt feil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lyset vil holde lysets hastighet i forhold til det som lager lyset. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lyset vil holde lysets hastighet i forhold til det som lager lyset. Nettop hva jeg mente. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har klippet meg, ser ut som en nisse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har klippet meg, ser ut som en nisse. Klippet du deg selv? Det er nesten aldri en god idé. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er ikke det, men det var det der og da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) At skogsmaur er det samme som skogsmaur er jo logisk. Det er jo det samme ordet. Det var en leif, mente stokkmaur. God morgen. Hvis vi kjører fortere enn lysets hastighet med et fly, og skrur på lysene foran, hva vil skje da? Den har jeg også tenkt lenge på etter jeg leste Nemi stripen ^_^ Edit: Gratulerer med dagen Altf4! Endret 3. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I dag skal jeg klippe meg, kose meg med en episode av True Blood og deretter spille litt HoN med en kamerat Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Grattis med dagen AltF4. Våknet opp til min første dag i ny leilighet i Trondheim. Herlig følelse å bo for seg selv, selv om jeg deler leiligheten med en kompis. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "Heei, hvorfor er det ikke dopapir?!" Åååh, man må kjøpe det selv nå ja... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gå rundt på gardermoen sin utenlandske tax free er knall. Som en hel verden åpner seg. Ikke noe følge etter foreldre og man kan kjøpe hva man vil ( til en viss grad). Og nå begynner straks boardingen Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvor så skal du ta ferden da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med dagen Altf4! ^_^ Jeg gleder meg til å jobbe i dag. En uke sykemelding holdt lenge. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer så mye AltF4! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Grattis med dagen AltF4. Våknet opp til min første dag i ny leilighet i Trondheim. Herlig følelse å bo for seg selv, selv om jeg deler leiligheten med en kompis. Hvor bor du? Jeg flytter til Vikåsen om noen dager. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Falkenborg studentby, rett ved KBS-senteret ved lade. Tror jeg Er ikke så godt kjent i Trondheim. Endret 3. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Forumtroll, hvordan er været hos dere? Her har det regnet siden morgenen. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Falkenborg studentby, rett ved KBS-senteret ved lade. Det er et veldig fint sted å bo! Jeg har ikke bodd akkurat der, men jeg har en venn som bodde der før. Selv har jeg bodd rett ved Ringve på Lade og rett ved Lerkendal på Nardo. Det blir spennende å se hvordan det blir på Vikåsen, da har jeg hvertfall fått prøvet et par ulike steder. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her er det sol og klar himmel, nesten ikke et vindpust og 25 grader i skyggen. Jeg har nettopp vært og badet i fjorden, det var deilig. Gratulerer så mye med dagen AltF4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå