Error Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Løgn og fanteri til de grader Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå, hva gjør forumets småtasser på denne tiden av døgnet? Jeg så nettopp Hangover, som var overraskende bra. Kjente meg litt igjen i en av karakterene i filmen til og med, elsker slikt^^ Så... soup? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Løgn og fanteri til de grader HON er bare én av mange middelmådige ripoffs til det klassiske DOTA. 'Nuff said. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Neivel. Ingen som gjør på noe artig eller vil underholde meg. Greit. OKEI! borte vekk, PM materiale*** swoosh!!! Endret 3. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg gjør på noe artig om noen minutter, men jeg vil ikke dele det med noen. Egoistisk sånn sett. Natta, forumet. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Løgn og fanteri til de grader HON er bare én av mange middelmådige ripoffs til det klassiske DOTA. 'Nuff said. Merkelig å kalle det ripoff når det er samme folkene som lager det Det er bedre en DoTA på alle kanter. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvorfor vil du ikke dele hva hvorfor whut? Jeg trodde du var sosialist jeg:> DEEEEEL jeg ser TSP er her. Et lite spørsmål: jeg har 10% advarsel. Vil det si at jeg kan gjøre ti ganger så mye faenskap som jeg allerede har gjort før jeg blir bannet, eller er det sånn three-times-you're-fucked system som i statene? Endret 3. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det blir di oppgåve å finne ut av, tubbiekid Og god morgon, forumfolk. Då har eg vore oppe i ein time, overraskande våken, men går vel i koma når eg kjem på flyet. USA, here I come! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Aaaaah, endelig hjemme fra jobb! Den våteste natten jeg kan huske på leeeenge (hvertfall et par-tre uker =P), og action og saker. Men nå var det fryktelig deilig å komme seg inn i varmen for å tørke! =) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Denne uka starter jeg å jobbe igjen, savner ferien min allerede. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har ikke tatt ut ferie enda i år jeg. Men har fått lurt til meg to uker ferie likevel =P Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 God Morgen. Hva skjer ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 På jobb og hater verre....Eneste lyspunkt er at det ikke er pent vær. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dere må slutte å nevne jobb, dette er den siste feriedagen min! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal på jobb vært øyeblikk, og føler meg fremdeles helt ødelagt etter hjemreisen. Gratulerer med dagen AltF4. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dere må slutte å nevne jobb, dette er den siste feriedagen min! Du må slutte å nevne ferie, har ikke hatt en feriedag denne sommeren.. Det er dritten med å begynne i ny jobb rett før ferieavvikling! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis vi kjører fortere enn lysets hastighet med et fly, og skrur på lysene foran, hva vil skje da? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis vi kjører fortere enn lysets hastighet med et fly, og skrur på lysene foran, hva vil skje da? Lyset blir "skutt" fremover i lysets hastighet, og da vil lyset sannsynligvis ha en fart på lysets hastighet x2? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Korrekt. Det vil følge flyets fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå