Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snurreleif:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

 

Les den, den gir noen innblikk i hvordan man skal svare på det folk sier til deg. Du kan ikke overse det jeg sier.

 

Tror dette blir siste gang jeg gidder skrive dette:

 

Jeg blogger ikke kun for kommentarer. Jeg er opptatt og interessert av seriermordere, ikke veldig fascinert, men interessert. Hvordan du da gjentatte ganger kan si at bloggen min bare skal tiltrekke seg oppmerksomhet finner jeg ganske latterlig. Jeg har jo flere ganger sagt at jeg ikke gjør det kun for kommentarer. Men jeg syns det er viktig å få litt feedback på det jeg skriver. Men det betyr ikke at jeg skriver kun for kommentarer. Jeg vil ikke skrive kun for å lufte tankene mine, jeg liker å få kommentarer.

 

Men nå ser jeg at du kanskje misforsto det jeg skrev tidligere. Oh well.

 

Sukk, så enkelt det har bltt for folk å kaste ut en wikipedialink om "stråmann" argumentering i det siste.

 

 

Jeg synes du virker som en intelligent fyr, selv om jeg skriver kritisk til deg.

Jeg skal gledelig innrømme at jeg sikkert tar de tidligste postene dine litt for seriøse, men igjen så er jo det et tegn på at folk ganske enkelt kan misforstå hva du egentlig mener og står for.

 

Jeg er kanskje ikke vant med den "lette atmosfæren" her inne, men jeg tar meg alikevel tid til å påpeke sitater jeg synes høres latterlige ut, ihvertfall når jeg ikke kjenner personen fra før av.

 

Jeg kunne sikkert sittet hele natten og diskutert om syke seriemordere med deg, men ut i fra 2-3 poster får jeg et ganske annet inntrykk av deg enn det virker som du er intressert å spre.

Det burde ikke være vanskelig for en som tar seg tiden til å utforske et slikt psykologiskt utfordrende tema, å skjønne at man kanskje sprer feil informasjon om seg selv via noen få fortsatt latterlige sitater.

 

JA jeg tar det nok litt for seriøst, men fortsatt mener jeg du skrev utrolig dumt når du i ettertid skriver hva du EGENTLIG mener.

Og jeg tar ikke på meg "dumme alvorlige diskusjons-politimann kappen" for å være en rett ut jævel, jeg bare fatter ikke poenget med slike sitater, og det må jeg få lov til å kommentere.

 

 

Men noe godt må du jo ha fått ut av dette, du fikk iallefall en ekstra reaksjon på det du skrev om, selv om det mer er måten du ville skrive det for som gjorde at jeg ble litt oppgitt.

 

Snurreleif må skifte avatar fort. Meteoritter var en av de tingene jeg var drittredd for hele tiden før.

 

Jeg skulle egentlig ha et brennende fly-vrak, men da ville jeg ha vært for redd til å i det hele tatt skrive. (noen ville nok ha hatt glede av dette, men hvem er vel jeg til å ville spre glede til folk på bekostning av min egen?)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hvem her kan nevne fire forskjellige maur-arter uten å søke på nett?

Stokkmaur

Sukkermaur

Brannmaur

Arghklarerikkenetilmaur

 

Jeg kan prøve.. pissemaur, klypemaur, de fra Indiana Jones og de fra MacGyver.

 

God natt.

Jeg vurderte og ta med de to siste, men det får da være grenser til dumhet :p

 

Snurreleif må skifte avatar fort. Meteoritter var en av de tingene jeg var drittredd for hele tiden før.

 

Jeg skulle egentlig ha et brennende fly-vrak, men da ville jeg ha vært for redd til å i det hele tatt skrive. (noen ville nok ha hatt glede av dette, men hvem er vel jeg til å ville spre glede til folk på bekostning av min egen?)

Jeg er livredd for å fly...

Lenke til kommentar

Nå har jeg og KimG fått ordnet masse med Heroes of Newerth forumet, og hodet mitt begynner å surre lett, så jeg tenker at det er tid for å legge seg.

 

God natt alle forumbrukere! (PS: Heroes of Newerth er et spill jeg virkelig anbefaler alle! Det beste er at enn så lenge er det gratis, om du skaffer deg en invite ;) )

 

Edit: 2283 GET! :ph34r:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...