Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skriver blogger delvis for å få kommentarer, en blogg uten kommentarer føles som waste of time.

Å ja, min feil.

Jeg trodde man skrev blogger for å lufte meninger og å snakke om noe som opptar seg personlig, uavhengig av andre.

My bad.

Er Hellboy bra?

Underholdende nok til at man ikke føler at man har kastet bort deler av livet sitt.

Perlman er jo en vanvittig bra "attitude" skuespiller.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Vel, da føler vi det på forskjellige måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å skrive noe som ingen leser.

Snurreleif

Og fortsatt nekter du for at du er ute kun etter oppmerksomhet?

Les hva du skriver mann.

Å skrive en blogg burde vitterlig ikke handle om "å få mange kommentarer", det burde være en måte å få luftet ut meninger og ytringer man kanskje føler man ikke har like stor mulighet til å ytre som i det virkelige liv, ikke bruke arbeid på noe som intresserer deg middels, kun for å se andre folks reaksjoner.

Selv om folk ikke kommenterer hender det jo at folk leser, ingen har kommentert spill-bloggen min heller, foruten Eplefè og kun da jeg henviste til bloggen min ang. en mening, men det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge der.

Bryr folk seg nok til å kommentere gjør de det, man burde ikke fiske etter oppmerksomhet via kommentarer bare fordi at man får se folks "reaksjoner".

Man burde skrive for å skrive, ikke observere, men som sagt så er dette mine meninger, du får ha dine meninger i fred.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Spotify. Etter at det kom har jeg omtrent ikke lastet ned en eneste sang, så når jeg nå skal dra bort har jeg bare utdatert musikk å putte på mp3en, buhu.

You and me both. Burde komme en hurtigknapp for å kjøpe all musikken i en spilleliste på iTunes Store..

Jeg regner med at det er den Whine-dama igjen, så jeg gidder ikke trykke.

Lotta? Hun med alle reklamene på Spotify.

*snip*

Hva noen blogger, hvorfor de gjør det og hva de venter å få igjen er vel egentlig ene og alene deres sak. Å ha lyst på meninger/kommentarer om det en skriver er helt kurrant, og emnet han skriver om er noe de fleste kan finne ihvertfall litt "spennende". Hvorfor klage på noe som du ikke trenger å lese?

Lenke til kommentar
Og fortsatt nekter du for at du er ute kun etter oppmerksomhet?

Les hva du skriver mann.

Å skrive en blogg burde vitterlig ikke handle om "å få mange kommentarer", det burde være en måte å få luftet ut meninger og ytringer man kanskje føler man ikke har like stor mulighet til å ytre som i det virkelige liv, ikke bruke arbeid på noe som intresserer deg middels, kun for å se andre folks reaksjoner.

Selv om folk ikke kommenterer hender det jo at folk leser, ingen har kommentert spill-bloggen min heller, foruten Eplefè og kun da jeg henviste til bloggen min ang. en mening, men det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge der.

Bryr folk seg nok til å kommentere gjør de det, man burde ikke fiske etter oppmerksomhet via kommentarer bare fordi at man får se folks "reaksjoner".

Man burde skrive for å skrive, ikke observere, men som sagt så er dette mine meninger, du får ha dine meninger i fred.

Ja, jeg nekter for at jeg kun er ute etter oppmerksomhet. Jeg føler det nå slik at jeg trenger tilbakemelding på det jeg skriver. Men jeg skriver også om ting som interesserer meg(som f.eks seriemordere gjør til en viss grad)

Det jeg skrev ovenfor passer som svar til alle avsnittene dine.

Tror forresten du burde lese hva jeg skriver. Du maser om og om igjen om at jeg gjør det kun for oppmerksomhet. Sannheten som mange har påpekt nå, er at jeg gjør det for oppmerksomhet og at det interesserer meg(und blablabla)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Hva om hans interesse er folks reaksjoner og å se folks meninger rundt de temaene han tar opp i bloggen sin? Da er man jo nødt til å skrive et blogginnlegg for å få en mening. Det er ikke så ofte man kan plutselig begynne å snakke om en hel haug seriemordene med begrunnelse osv i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...