iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 @Lakus: Jeg vet vel at inntrykket du har fått av meg er elendig. Beklager min oppførsel på LIVE. What can I do? - I like to troll sometimes @SMT: Ny bruker Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg sa da aldri uthenging? Mener heller at det er sterke meninger som får utløp internt. :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Men det er jo det det er å diskutere brukere, er det ikke? Når vi snakker om Toman blir det jo slått ned på som om det skulle vært syndefloden som kom rullende forbi. Endret 2. august 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å diskutere brukere forumadministrative imellom tror jeg ikke så mange har noen problemer med. Hvis vi ikke kunne gjort det ville avgjørelser blitt mye mer urimelige iforhold til reaksjoner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 AMaigawd. Dere bryter såå hardt våre humanitære grunnregler. Jeg ringer USA! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg skriver blogger delvis for å få kommentarer, en blogg uten kommentarer føles som waste of time. Å ja, min feil. Jeg trodde man skrev blogger for å lufte meninger og å snakke om noe som opptar seg personlig, uavhengig av andre. My bad. Er Hellboy bra? Underholdende nok til at man ikke føler at man har kastet bort deler av livet sitt. Perlman er jo en vanvittig bra "attitude" skuespiller. Endret 2. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 AMaigawd. Dere bryter såå hardt våre humanitære grunnregler. Jeg ringer USA! Ja, for USA overvåker ingen og de diskuterer ihvertfall ikke hva noen av innbyggerne gjør. jeg ønsker deg all lykke :-] Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, da føler vi det på forskjellige måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å skrive noe som ingen leser. Men da er vi altså forskjellige. Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hmm vet ikke helt om jeg egentlig vil vite alt som foregår på det internforumet deres. Ignorance is a bliss sometimes. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Indeed it is, Rider, indeed it is. Har lært noen nye gloser der for å putte det pent. Men nå blir det ordentlig stemning her i leiligheten! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hmmm før Nyskjerrigheten tar overhånd her så går jeg å legger meg jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du er vel nøtt til det du. ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jøss, Laland sier at jeg har blitt en bruker som er: "langt over snittet" og "å gå fra å bo under en bro til å bli en reinkarnasjon av Jesus på noen måneder er ikke dårlig" Det varmer! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg liker ikke Spotify. Etter at det kom har jeg omtrent ikke lastet ned en eneste sang, så når jeg nå skal dra bort har jeg bare utdatert musikk å putte på mp3en, buhu. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) @Laland: Jeg regner med at det er den Whine-dama igjen, så jeg gidder ikke trykke. Endret 2. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, da føler vi det på forskjellige måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å skrive noe som ingen leser. Snurreleif Og fortsatt nekter du for at du er ute kun etter oppmerksomhet? Les hva du skriver mann. Å skrive en blogg burde vitterlig ikke handle om "å få mange kommentarer", det burde være en måte å få luftet ut meninger og ytringer man kanskje føler man ikke har like stor mulighet til å ytre som i det virkelige liv, ikke bruke arbeid på noe som intresserer deg middels, kun for å se andre folks reaksjoner. Selv om folk ikke kommenterer hender det jo at folk leser, ingen har kommentert spill-bloggen min heller, foruten Eplefè og kun da jeg henviste til bloggen min ang. en mening, men det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge der. Bryr folk seg nok til å kommentere gjør de det, man burde ikke fiske etter oppmerksomhet via kommentarer bare fordi at man får se folks "reaksjoner". Man burde skrive for å skrive, ikke observere, men som sagt så er dette mine meninger, du får ha dine meninger i fred. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg liker ikke Spotify. Etter at det kom har jeg omtrent ikke lastet ned en eneste sang, så når jeg nå skal dra bort har jeg bare utdatert musikk å putte på mp3en, buhu. You and me both. Burde komme en hurtigknapp for å kjøpe all musikken i en spilleliste på iTunes Store.. Jeg regner med at det er den Whine-dama igjen, så jeg gidder ikke trykke. Lotta? Hun med alle reklamene på Spotify. *snip* Hva noen blogger, hvorfor de gjør det og hva de venter å få igjen er vel egentlig ene og alene deres sak. Å ha lyst på meninger/kommentarer om det en skriver er helt kurrant, og emnet han skriver om er noe de fleste kan finne ihvertfall litt "spennende". Hvorfor klage på noe som du ikke trenger å lese? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Og fortsatt nekter du for at du er ute kun etter oppmerksomhet?Les hva du skriver mann. Å skrive en blogg burde vitterlig ikke handle om "å få mange kommentarer", det burde være en måte å få luftet ut meninger og ytringer man kanskje føler man ikke har like stor mulighet til å ytre som i det virkelige liv, ikke bruke arbeid på noe som intresserer deg middels, kun for å se andre folks reaksjoner. Selv om folk ikke kommenterer hender det jo at folk leser, ingen har kommentert spill-bloggen min heller, foruten Eplefè og kun da jeg henviste til bloggen min ang. en mening, men det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge der. Bryr folk seg nok til å kommentere gjør de det, man burde ikke fiske etter oppmerksomhet via kommentarer bare fordi at man får se folks "reaksjoner". Man burde skrive for å skrive, ikke observere, men som sagt så er dette mine meninger, du får ha dine meninger i fred. Ja, jeg nekter for at jeg kun er ute etter oppmerksomhet. Jeg føler det nå slik at jeg trenger tilbakemelding på det jeg skriver. Men jeg skriver også om ting som interesserer meg(som f.eks seriemordere gjør til en viss grad) Det jeg skrev ovenfor passer som svar til alle avsnittene dine. Tror forresten du burde lese hva jeg skriver. Du maser om og om igjen om at jeg gjør det kun for oppmerksomhet. Sannheten som mange har påpekt nå, er at jeg gjør det for oppmerksomhet og at det interesserer meg(und blablabla) Endret 2. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva om hans interesse er folks reaksjoner og å se folks meninger rundt de temaene han tar opp i bloggen sin? Da er man jo nødt til å skrive et blogginnlegg for å få en mening. Det er ikke så ofte man kan plutselig begynne å snakke om en hel haug seriemordene med begrunnelse osv i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg regner med at det er den Whine-dama igjen, så jeg gidder ikke trykke. Lotta? Hun med alle reklamene på Spotify. Nei, jeg tenkte på Amy Winehouse. Hun som whiner om what's in it for me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå