Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg dreper drømmer og tråder. Teller det?
Nei.
Jeg kan stenge ned forumet og endre antallet poster du har til 0, er jeg skummel nok for deg? :p

Det er litt for skummelt. Where's the fun ved å stenge forumet liksom.. :p

 

Tror ikke jeg hadde "jizzed in my pants" om jeg hadde sett moren eller faren til en venninne på en dating side... Vet ikke helt hvordan din tanke gang er men tror jeg og Wild deler en nogenlunde lik tankegang rundt emne!

Har aldri 'jizzed in my pants' av et vindpust, blikk eller å blitt tatt i hånden heller, så hvorfor ikke den?

Lenke til kommentar
Jeg dreper drømmer og tråder. Teller det?
Nei.
Jeg kan stenge ned forumet og endre antallet poster du har til 0, er jeg skummel nok for deg? :p

 

PÅ dette så siterer jeg The Big Bang Theory karakterene Penny og Sheldon: "The Horror"

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Link til bloggen din på GR?

http://gamereactor.no/blog/majesty/20408/

 

Jeg synes fortsatt du virker som en oppmerksomhets-junkie, eller som en som vil provosere bare for moro skyld.

Lol, da får du gjerne ha den meningen. Om du ser kommentarene bloggen har fått ser du at folk ikke er provoserte så du kan nok stryke den teorien. Oppmerksomhets-junkie? Men altså - jeg vil gjerne ha kommentarer på noe jeg har skrevet. Og det jeg sier i bloggen mener jeg(med noen unntak) Men uansett, du vil ikke sitte å skrive lenge for ikke å få noen repsons. Jeg gidder ikke skrive en topp 10 IKEA stuebord liste, da det bryr 99% av gamere midt oppi ryggen. Jeg skriver blogger delvis for å få kommentarer, en blogg uten kommentarer føles som waste of time.

 

Pøh. Dere skulle sett internforumet hvor vi diskuterer brukere. Der går det hett for seg, der!

Haha, jeg er nok heftig diskutert, håper jeg (ikke) ?

Lenke til kommentar

Ser faktisk ut som veldig ordentlige folk som kommenterer der! Det er jaggu ikke dårlig. Virket faktisk veldig ordentlig. :)

 

Edit: Nå skrev vel du strengt tatt dine første innlegg der inne igår da, men hvis du leser igjennom de hundrevis av sidene som har blitt skrevet, så får du et dejavu. (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
@Eplefe: Vil du si at å skrive om noe som ikke er superinteressant for meg er å hore etter oppmerksomhet?
Nei, jeg bare ser ikke poenget. Det blir som om jeg skulle blogget om hipster-mote (i annet enn et smått ironisk og fnisende tonefall). Det interesserer meg midt på ryggen, men jeg hadde garantert fått kommentarer om jeg skrev om det.
Lenke til kommentar

Men da har du tydeligvis ikke fått med deg det jeg har sagt to ganger nå. Seriemordere interesserer meg faktisk ikke midt oppi ryggen. Jeg er ikke ekstremt fascinert av det slik som noen er. Men en interesse har jeg da for det. Men selvsagt - om jeg skulle blogge om sminke(med mindre det hadde blitt en humorblogg) hadde det vært ganske meningsløst.

 

@Eplefe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...