Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hva er det som intresserer deg ved seriemordere? At de dreper folk eller det psykologiske aspektet? Endret 2. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå har drømmene mine drept meg så mange ganger at det blir godt å endelig få ta igjen. I feel you. Jeg drømte forresten i natt at eg red på en slangs slange-drage og drepte andre drager som sprutet flammer ved å spyle en slags gressaktig veske på dem. Awesome. Senere i drømmen var vi i karibien elns og fikk besøk av masse venner og vi lagde en svær fest inne på en piratbåt som lå på stranda. Når jeg "våknet" dagen etter i drømmen hadde jeg mistet mobilen min og jeg ble superskuffet fordi jeg da ikke hadde noen mobil. iPhonen kunne visst ikke aktiveres uten den gamle telefonen. Jeg hadde også mistanke om at jeg hadde hatt sex med noen, men jeg visste ikke hvem. Good times. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 http://twitpic.com/cjx9e Med Lol Lol Lol på Spotify'en blir det faktisk rimelig god stemning. Med Amy Diamond både før og etter, såklart. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er det som intresserer deg ved seriemordere?At de dreper folk eller det psykologiske aspektet? Nei, det får folk på GR til å kommentere bloggen Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tøre ut blemmen? Lang tid tar det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 ...Det var da vel også en grunn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hørtes ut som en morsom drøm det Lakus. I feel you. Men dette gjorde meg litt skeptisk. :unsure: @Exia, det tar et par dager avhengig av hvor stor blemmen er. Endret 2. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, det er det Så du setter deg inn i en "Topp 10 Seriemordere" bare for å få kommentarer, ikke fordi at det er en genuin intresse? Det finnes et ord for slike. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nuvel, ikke for å få kommentarer. Men for å se folks reaksjoner. Jeg har lurt litt på hvordan folk reagerer på en slik blogg om et litt fucka tema. Det var ikke for å få kommentarer, men folks reaksjoner Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Folks reaksjoner på et nettforum = kommentarer. Kall gjerne en ball for en katt, men det forandrer ikke det faktum at ballen er en ball. Same shit different wrapping sier vel kidsa på godt ny-norsk. Uansett synes jeg personlig at det er spennende med psykopatiske seriemordere, da man ofte kan få et innblikk i et sinn så totalt annerledes enn sitt eget, blottet for anger eller skyld. Det sier veldig mye om hvor forskjellige mennesker kan bli, ut av noe så enkelt som forskjellige miljøer og levekår. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg ville ikke se -anntall- reaksjoner, men hvordan reaksjonene var. Ikke at seriemordere bryr meg midt oppi ryggen, jeg syns det er et spennende tema, uten tvil. Men bloggen var hovedsaklig for å se hvordan folk reagerte. Jeg hadde tenkt å lage bloggen en anelse mer psykotisk og hylle seriemorderne som om de var guder(men det ble det ikke noe av) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så du setter deg inn i en "Topp 10 Seriemordere" bare for å få kommentarer, ikke fordi at det er en genuin intresse?Det finnes et ord for slike. Serieboggere. Uansett, god liste, iharal. Men jeg må allikevel tillate meg selv å være litt uenig med noen av valgene dine. Alle du har med er forferdelige mennesker, eller "gode seriemordere", og de fleste drepte ofrene sine på en bestialsk måte. Men du glemmer noen av de som drepte flest. Dr. Harold Shipman, for eksempel, som ble kjent skyldig i å ha drept nesten 220 mennesker, og antas å ha drept over 250. Han drepte dem ikke særlig bestialsk, såvidt jeg vet, men han er da mye verre (etter min mening) enn f.eks Berkowitz. Prøver ikke kritisere på trass, bare diskuterer litt. Link til bloggen din på GR? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg hadde tenkt å lage bloggen en anelse mer psykotisk og hylle seriemorderne som om de var guder(men det ble det ikke noe av) Og påberope deg meninger du ikke selv er enig i? Jeg synes fortsatt du virker som en oppmerksomhets-junkie, eller som en som vil provosere bare for moro skyld. Nekter du kan du jo heller spørre deg selv hvorfor du ikke bare lagde en blogg om selve temaet, med en konklusjon der du spør leserne hva deres oppfatninger er. Men men, folk får bare ture på for alt jeg bryr meg. Serieboggere. Ikke hva jeg ville ha kalt han, men nok om det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva har du vært å søkt på nå da Wild? Det kom opp en sånn reklame for datingsider, sant. Og der så jeg en faren til ei venninne. Satt nesten brusen i halsen. Hadde bare ikke forventet meg akkurat det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noen av dere her som studerer noe, og da om det evt er noe å anbefale. Likte ikke det jeg startet på noe særlig så blir nok å bytte over til noe annet. Så deres erfaringer vil bli satt veldig godt pris på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sånt er jo alltid spennende da! Uhyggelige overaskelser er moro! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 *snip* http://open.spotify.com/track/0wjg8tYWZUUzRtFgPuDtzz Vet ikke hvorfor, men den passet litt inn der.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kan ikke si at jeg ser den Laland. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Greit nok det, men jeg mener "and I saw your face on a dating-site and I JIZZED IN MY PANTS" kunne vært et ekstra rim ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå