Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Og god tur Jonas! Får prøve å ikke leve opp til nicket ditt og havne i karantene Tusen takk! Skal prøve å ikke leve opp til nicket, heldighvis er det ikke et turiststed i det hele tatt, så det er litt mindre sjangse for smitte Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Samme her Lolidude. Kjøleskapet er ribba. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå har jeg akkurat kommet ned fra en fjelltur. Huff det var slitsomt, men utrolig morsomt. Utsikten fra 1600 m.o.h er nydelig, spesielt når det er så klar himmel som det er nå. Jeg må bare beklage at jeg ikke har vært så mye innom her i det siste, men jeg må bare nyte det fine været. Det er ikke ofte vi har over 25 grader og knall sol i over to uker her nordpå så må nyte det mens vi har det. Men hvordan står det til her da? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Idag har jeg gått en dag uten brus... jeg har lyst på brus. Jeg liker ikke brus lengre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er ganske deilig egentlig. Drikker bare vann og iste Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hello, and welcome diabetes! Hvordan får man diabetes? Samme her Lolidude. Kjøleskapet er ribba. Noen burde opprette en veldedighets organisasjon for mennesker som er tom for brus på Søndag. Idag har jeg gått en dag uten brus... jeg har lyst på brus. Jeg liker ikke brus lengre. Skjønner hvorfor, det begynner å miste smaken. Men jeg MÅ ha minst 2 glass brus vær dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvordan får man diabetes? Ved å innta mye sukker? Jeg vet ikke. Brus er namme nam Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg mista internettet ista Lolidude, dette er min offisielle beklagelse! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Brüno er awesome! Jeg digger den! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har masse brus i kjøleskapet. En hel cola og Urge og en annen flaske med sitronbrus også en annen flaske med appelsinbrus, tror jeg det er. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har alltid brus, men føler som regel ikke for å drikke det. Er en nødvendighet sammen med visse matretter og potetgull osv da. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå skal jeg se American Beauty og kose meg med chips og dip og en stor flaske sprite Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Brüno er awesome! Jeg digger den! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Brus er noe altfor søtt kliss jeg holder meg langt unna. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det her egentlig "ekte"? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 1700 kronasjer rikere, og hvis jeg får penger (noe jeg regner med at jeg får) av foreldre i morgen blir det faktisk Playstation 3 på meg en dag til uka Nå er det faktisk slik at den brutale hverdagen har innhenten meg igjen, første dag på jobb etter ferien i morgen - og jeg må legge meg nå, trøtt som en spade. God kveld og greier! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Herregud, jeg får traumer av å se folk jeg kjenner på nettsider jeg absolutt ikke vil kjenne igjen noen på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva har du vært å søkt på nå da Wild? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der har jeg kjøpt logitech G9 mus, skjermkort skal bestilles asap! Noen forslag? Samma hva slags merke, alt under 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå