iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har en ganske god kondis Og forumtreff. Det må jo ikke være et år mellom hver gang? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kondis? Finnes det faktisk brukere her som eier det? Jeg hadde veldig god kondis for 2-3 år siden. Man trenger det som indreløper. B) @drugiS: Rapidshare! NAO! Jeg overlater det til fantasien din. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Helt enig iharal3 hvis folket koser seg i lag så er det jo bare å sette opp et par treff i året. Du som kom med ideen eller? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kom med ideen ja. Shampoo er en tyv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ideen om forumtreff har vært der lenge, men det er sant at iharal3 lagde den første tråden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 iharal3 er den som bragte oss alle sammen. Shampoo bare bygde videre på idéen. Takk til dere begge! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hmm ikke bra. Shampoo har tydeligvis handa nede i iharal3 sin kakeboks. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kom med ideen ja. Shampoo er en tyv. Du tror du kunne arrangert forumtreffet i samme grad som det Shampoo fikk til? Please. Vi ble alle enige (du og) om at Shampoo skulle ta for seg organiseringen, så slutt å grin. Lastet nå opp en video til YouTube fra iPhonen for å teste det ut, men tenkte ikke over at videoen ble filmet på "høykant" og at YouTube voldtar kvaliteten på videoer. Anyway, her er videoen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kom med ideen ja. Shampoo er en tyv. Du tror du kunne arrangert forumtreffet i samme grad som det Shampoo fikk til? Please. Vi ble alle enige (du og) om at Shampoo skulle ta for seg organiseringen, så slutt å grin. Hva er dette for slags tull? Jeg sa ikke at jeg kunne ha arrangert forumtreffet bedre enn SMT. Og hva skal jeg grine over? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lastet nå opp en video til YouTube fra iPhonen for å teste det ut, men tenkte ikke over at videoen ble filmet på "høykant" og at YouTube voldtar kvaliteten på videoer. Anyway, her er videoen. I kill, you kill, we all kill for ice cream. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel det kan godt være du faktisk tok insiativet til forumtreff. Men det var Shampoo som faktisk planla og gjennomførte det. I tillegg så møtte han faktisk opp Vel det er i hvertfall min mening om saken... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er dette for slags tull? Jeg sa ikke at jeg kunne ha arrangert forumtreffet bedre enn SMT. Og hva skal jeg grine over? "Han stjal treffet fra meg", "Treffet var min idè" og lignende minner utrolig mye om sutring. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kom med ideen ja. Shampoo er en tyv. Du tror du kunne arrangert forumtreffet i samme grad som det Shampoo fikk til? Please. Vi ble alle enige (du og) om at Shampoo skulle ta for seg organiseringen, så slutt å grin. Lastet nå opp en video til YouTube fra iPhonen for å teste det ut, men tenkte ikke over at videoen ble filmet på "høykant" og at YouTube voldtar kvaliteten på videoer. Anyway, her er videoen. Farlig lillebror du har.. o.O Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er dette for slags tull? Jeg sa ikke at jeg kunne ha arrangert forumtreffet bedre enn SMT. Og hva skal jeg grine over? "Han stjal treffet fra meg", "Treffet var min idè" og lignende minner utrolig mye om sutring. Første sitat: Basic trolling Andre sitat: TSP mente visst at det var SMT som kom med ideen. Jeg påpekte bare at det var meg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så så gutter. Uansett hvem som kom på idéen, så virket det som om folket hadde det koslig - og det er vel det viktigste? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nei, det er selvsagt hvem som kom med idèen og hvem som organiserte det hele som er viktigst. Endret 2. august 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Samma det. Jeg vet nå at jeg koste meg, og det tror jeg alle andre også gjorde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nettopp.@Lakus Jeg håper du var ironisk, for det var iallefall jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå