Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom med ideen ja. Shampoo er en tyv.

Du tror du kunne arrangert forumtreffet i samme grad som det Shampoo fikk til? Please. Vi ble alle enige (du og) om at Shampoo skulle ta for seg organiseringen, så slutt å grin.

Lastet nå opp en video til YouTube fra iPhonen for å teste det ut, men tenkte ikke over at videoen ble filmet på "høykant" og at YouTube voldtar kvaliteten på videoer. Anyway, her er videoen.

Lenke til kommentar

Du tror du kunne arrangert forumtreffet i samme grad som det Shampoo fikk til? Please. Vi ble alle enige (du og) om at Shampoo skulle ta for seg organiseringen, så slutt å grin.

Hva er dette for slags tull? Jeg sa ikke at jeg kunne ha arrangert forumtreffet bedre enn SMT. Og hva skal jeg grine over?

Lenke til kommentar
Lastet nå opp en video til YouTube fra iPhonen for å teste det ut, men tenkte ikke over at videoen ble filmet på "høykant" og at YouTube voldtar kvaliteten på videoer. Anyway, her er videoen.

I kill, you kill, we all kill for ice cream.

Lenke til kommentar

Farlig lillebror du har.. o.O

Lenke til kommentar
Hva er dette for slags tull? Jeg sa ikke at jeg kunne ha arrangert forumtreffet bedre enn SMT. Og hva skal jeg grine over?

"Han stjal treffet fra meg", "Treffet var min idè" og lignende minner utrolig mye om sutring.

Første sitat: Basic trolling

Andre sitat: TSP mente visst at det var SMT som kom med ideen. Jeg påpekte bare at det var meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...