Bloodlines Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) God Morgen. Tf2 i dag ? Fikk veldig lyst til å spille det Endret 2. august 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kunne dere som var på forumtreffet i går poste noen bilder i denne tråden?Er litt nysgjerrig på hvordan dere hadde det. Er vel en aldri så liten film in the making ehtraM tok også noen bilder tror jeg, hun kommer vel på litt senere i dag siden hun siter på toget hjem nå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noen som har 800 ubrukte MS-poeng? Om noen gir bort får de selvsagt tilbake Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God morgen folkens. Det var hyggelig å høre at folk hadde det gøy på forumtreff. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med dere. Hva er planene for denne vakre dagen? Et lite LAN:) Har du steam? Og TF2? Edit: God morgen btw Har steam ja, og Orange Box(da har jeg vel TF2?) men har ikke testet det ennå.. Kanskje dette er dagen for det? Må gå i gamerboxen min å finne Dvdn nå. Jeg kan lære deg basic stuff og sånt. Jeg trenger flere å spille med. God Morgen. Tf2 i dag ? Fikk veldig lyst til å spille det Fuck yeah. Søndag er TF2 dag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 DA istallerer jeg TF2 nå. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok good stuff then. Im in the matrix ask me anything. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kunne også tenke meg å være med, men jeg er opptatt. Kanskje litt senere i kveld. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) edit: too late for 1337 Endret 2. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok good stuff then. Im in the matrix ask me anything. Liar! Matrixen er lagt ned Jeg kunne også tenke meg å være med, men jeg er opptatt. Kanskje litt senere i kveld. Yay! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 har forsøkt å adde deg som venn Lolidude. Hvis noen vil adde meg heter jeg Mammakamel på steam. I have no friends:( Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 har forsøkt å adde deg som venn Lolidude. Hvis noen vil adde meg heter jeg Mammakamel på steam. I have no friends:( Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 har forsøkt å adde deg som venn Lolidude. Hvis noen vil adde meg heter jeg Mammakamel på steam. I have no friends:( Har lagt deg til men kan ikke spille på en god stund. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bare på grunn av matrix online er nede, neida jeg er i matrix nå Legger deg til på steam Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fikk Shampoo vite det på treffet? Nope. Han fikk en PM senere på kvelden. Faktisk ble PM-en sendt tidligere på dagen, men han fikk ikke lest den før han kom hjem Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 har forsøkt å adde deg som venn Lolidude. Hvis noen vil adde meg heter jeg Mammakamel på steam. I have no friends:( Aksepterer invite As we speak, men en venn kommer over så får ikke spillt med en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Faen så pratesjuke dere er, folkens. :') Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel Søndag er en prate dag! Jeg tenker jeg skal finne meg en random server i et random spill og springe litt random rundt omkring! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Pratedag og pratedag. Kjæresten min ligger og småsover. Dessuten har han tydeligvis planer om å bruke i dag som en fridag og stikke fra meg (ja, han trenger visst fri fra meg). :< Lenke til kommentar
Safir Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Åh, fy faen! Jeg har så utrolig dårlig kondis for tiden. Den lille joggeturen jeg tok i sta har satt meg helt ut av spill. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da tror jeg ikke en gang jeg skal nevne min kondisjon. (oops) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå