AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fatter ikke at det utrolig tørre ordspillet slo ann. Det er min humor på sitt beste, og blir sett på som ganske sært av veldig mange.. Min humor på en prikk. Jeg er forvirret. Er det bil eller biler i entall? Det brukes litt om hverandre. Men det er alltid passasjererer. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I NEED NORMAL PEOPLE TO PLAY WITH! Kvalte meg igjennom en match med den kidden. Og nå er jeg suicidal... Off er det ingen som er litt gaming kåte? Har spilt 4 matcher nå siden jeg skaffa xbox live for nesten en måned siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg elsker storbyen ^_^ Finfin den! Neste gang får en av oss ta med en sekk og legge igjen you know where. DagensDag - hva spiller du? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ludo? Neida. GoW2 og halo 3 men har mange andre spill så det er jo bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er overbevist om at det er bilere i både entall og flertall. DagensDag, skulle gjerne spilt med deg, men ikke helt i Gears-mood nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ludo? Neida. GoW2 og halo 3 men har mange andre spill så det er jo bare å skrike ut. Som nevnt er nettlivet til boxen min dødt - og ike har jeg hverken Halo 3 eller Gears of War 2 drugis: Stemmer det! ^_^ Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ludo eller stigespillet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Når ble Shampoo moderator?? Gratulerer! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal hjelpe min bror med å flytte resten av tingene sine nå, så snakkes senere! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg ble moderator sent i går, etter en intern avgjørelse av moderatorteamet. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som vil spille litt Mario Kart med meg? Jeg er så ensom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ops, burde kanskje levere tilbake RF:G til jobben snart.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Send det heller til meg og si noen stjal det ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noen som har 800+ ubrukte MS poeng? Jeg må ha Dark Corners nå! Jeg gir selvsagt tilbake om noen gir meg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fikk Shampoo vite det på treffet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Fikk Shampoo vite det på treffet? Nope. Han fikk en PM senere på kvelden. Endret 2. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) God morgen folkens. Det var hyggelig å høre at folk hadde det gøy på forumtreff. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med dere. Hva er planene for denne vakre dagen? Et lite LAN:) Har du steam? Og TF2? Edit: God morgen btw Endret 2. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kunne dere som var på forumtreffet i går poste noen bilder i denne tråden? Er litt nysgjerrig på hvordan dere hadde det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God morgen folkens. Det var hyggelig å høre at folk hadde det gøy på forumtreff. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med dere. Hva er planene for denne vakre dagen? Et lite LAN:) Har du steam? Og TF2? Edit: God morgen btw Har steam ja, og Orange Box(da har jeg vel TF2?) men har ikke testet det ennå.. Kanskje dette er dagen for det? Må gå i gamerboxen min å finne Dvdn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå