Erik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, Erik. Se på King Kong. Og nå kan du prøve å spille King Kong. Jo lengre jo bedre? I think not! Er allerede i gang, har kommet til den første Rex'n på fot. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Uffameg. Det er det verste møkkespillet jeg har vært borti! Nest etter Superman Returns og Transformers the Game Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Likte ikke King Kong filmen jeg.. Eneste i verden føles det som. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg likte den heller ikke. Så nå er vi to. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg likte den originale. Toern Remaken var for mye CGI :-/ Endret 6. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvordan skal man kunne lage en sånn film uten "for mye" CGI ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Uffameg. Det er det verste møkkespillet jeg har vært borti! Nest etter Superman Returns og Transformers the Game Digga spillet jeg. Fantastisk soundtrack, stemmeskuespill, ikke noe bullshit historie som andre slike filmspill. Intenst gameplay som ble ekstra stressende av det fantastiske stemmeskuespillet. Spilte det på gammel xbox riktignok så jeg fikk ikke billige achievements Og Gormers burde skaffe seg iPhone. Du er fornøyd? Har veldig lyst på, men må tenke nøye gjennom før jeg blar fram 5k. Har 5 stjerner, men hvis/når jeg skryter av det nå, så tror jeg ikke det kommer til å forbli slik . It came to pass Endret 6. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen flere enn meg som synest dette bildet er genialt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skjønte ikke hva som var morsomt med det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De synger? Uansett, gå se filmen du Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser på, sovner nesten, ikke at den er kjedelig, men sov bare 5 timer inatt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jodasåeh man skal høre mye før øra detter av o_0 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lese mye før øye detter ut også da eller? Men hva om man da ser på film med tekst og hører på stemmene samtidig? Blind og døv instant-konstantinopel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Wut? Nei jommen sa jeg smør. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Smør på vafler med brunost og bittelitt sukker strødd over = Mmmmmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå