Safir Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg får ikke sove. Og nå er det sikkert ingen her heller. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har fått gjort masse med HoN-Norge forumet, så nå får jeg si meg fornøyd. God natt alle forumfolk! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg får ikke sove. Og nå er det sikkert ingen her heller. Ikke vær redd, jeg er her! B) Solbrille smileyen burde fjernes, den passer ikke inn noen steder. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Solbrillesmileyen er da en av de feteste! B) Minner meg om denne karen: Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Good night, and in case I don't see ya, good morning, good afternoon, and good evening! Truman Show? God natt Endret 2. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Faen, sola begynner å stå opp! God natt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God morgen. ^_^ Mye søvn er en fin bil ... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Goood Morgen! Har noen merka hvor god appelsinjuicen fra Cevita er? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God morgen folkens. Det var hyggelig å høre at folk hadde det gøy på forumtreff. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med dere. Hva er planene for denne vakre dagen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God morgen folkens. Det var hyggelig å høre at folk hadde det gøy på forumtreff. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med dere. Hva er planene for denne vakre dagen? Et lite LAN:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Feire bursdag litt prematurt. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 God formiddag. Noen som er keene på litt morgen gaming på xbox live? Føler meg så viggo når den eneste vennen som er på xbox live er en 14 år gammal "gangster" fra Miami... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å føle seg "viggo". Bra uttrykk ^_^ Jeg får ikke boxen min på nett desverre Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Goood Morgen! Har noen merka hvor god appelsinjuicen fra Cevita er? Beste appelsinjuicen jeg har smakt er Tropicana. Jeg drikker den nå faktisk. Og bergensfarerne kom seg trygt på bussen, jeg håper de rakk toget. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvem fra Bergen var med på treffet da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Marthe og ei venninne ved navn Carina. Treffet var et klart tilfelle av "Der skulle du ha vøri". Om det blir treff i Bergen kommer jeg jeg, så fremt jeg får en seng. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, skulle jo egentlig vært med, men slik ble det dessverre ikke. ): Men om det blir treff neste sommer får jeg heller se om jeg ikke klarer å bli med. (: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Laland, god natt og husk: du vet aldri når du får lyst på en "burger in bergen" Fatter ikke at det utrolig tørre ordspillet slo ann. Det er min humor på sitt beste, og blir sett på som ganske sært av veldig mange.. Jeg er overbevisst om at jeg spilte best sammenlagt. Tar en tur bortom imorra med fattern og brodern hvis det er åpent da, så skal vi se hvordan det går. Dette må vi gjøre flere ganger! Hmmm Sånn totalt sett på de to rundene så hadde vi faktisk akkurat likt med poeng:-) Jeg kan leve med det. Det er jeg faktisk veldig fornøyd med! Får legge meg jeg og. Lillesøster har bursdag imorgen, man skal være opplagt for kaker. God natt Broren min er 21 idag. Jeg bakte brownies på torsdag. Obligatorisk follow-up: The cake is a lie. Browniesene(lolwut) mine var ikke en løgn. De var en forferdelig, diabolsk og rett og slett gastronomisk opplevelse av de virkelig få. Har akkurat lest litt raskt gjennom de foregående innleggene og det virker som dere har hatt det veldig morsomt på forumtreff. Synd jeg ikke kunne vært der sammen med dere, men det tar jeg forhåpentligvis igjen neste gang. God Natt! The more the merrier! Du må komme neste gang! God morgen. ^_^ Mye søvn er en fin bil ... Jeg er forvirret. Er det bil eller biler i entall? Om det blir treff i Bergen kommer jeg jeg, så fremt jeg får en seng. Bergen, Trondheim, Kragerø eller Oslo atter en gang; jeg kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå