Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending"

 

Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100%

Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang.

 

Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy.

 

Hils til de passasjerere da Sigurd! :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending"

 

Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100%

Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang.

 

Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy.

 

Hils til de passasjerere da Sigurd! :)

 

Er ikke på live akkurat nå jeg heller, så du trenger ikke stresse :)

 

Har spilt gjennom RB1 de siste par dagene, og jeg syns også at det virker lett. Hvertfall i forhold til GH.

Er vant til skryting når det kommer til slike spill, søskenbarnet mitt spiller KUN GH/RB, og har vel hatt et par verdensrekorder på enkelte av sangene også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending"

 

Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100%

Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang.

 

Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy.

 

Hils til de passasjerere da Sigurd! :)

 

Er ikke på live akkurat nå jeg heller, så du trenger ikke stresse :)

 

Har spilt gjennom RB1 de siste par dagene, og jeg syns også at det virker lett. Hvertfall i forhold til GH.

Er vant til skryting når det kommer til slike spill, søskenbarnet mitt spiller KUN GH/RB, og har vel hatt et par verdensrekorder på enkelte av sangene også.

RB er litt lett i forhold til GH ja, men har alltid likt Harmonix bedre enn Activision sitt underselvskap som jeg ikke husker. Etter GH3 har det gått værre og værre imo. Men Green Grass and High Tides er en plage, selv om jeg har greid den en rekke ganger :p

 

Edit: Vet noen hvorfor jeg ikke kan bevege musepekeren over til skjerm nr 1? Den er nå "låst" inne i skjerm to, får den ikke ut derrifra.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
200 meter slipp skal bli OL-gren

Jeg melder meg frivillig som manageren til den første Norske utøveren!

Det blir Beinharde treninger, men skal man bli best så er det en pris jeg er villig til å betale...

 

Jeg er overbevisst om at jeg spilte best sammenlagt. Tar en tur bortom imorra med fattern og brodern hvis det er åpent da, så skal vi se hvordan det går. Dette må vi gjøre flere ganger! :D

 

Edit: HCG, du betaler bare for det du bruker. Idag betale hver person for seg på bowlingen og pizzaen delte vi åtte veier. Premien spleisa vi også på.

Hmmm Sånn totalt sett på de to rundene så hadde vi faktisk akkurat likt med poeng:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...