- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan du sende meg adressen din på PM, Jonas? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg skal følge noen til bussen klokken 06.00 i morgen, de skal visst på toget til Bergen. Så god natt. God natt! Takk for idag, hils Bergensfarerne! Laland, god natt og husk: du vet aldri når du får lyst på en "burger in bergen" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending" Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100% Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang. Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy. Hils til de passasjerere da Sigurd! Endret 1. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 WHAT?! Hvor lenge har brannmuren vært slått av? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gikk ikke du og la deg lolidude? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending" Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100% Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang. Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy. Hils til de passasjerere da Sigurd! Er ikke på live akkurat nå jeg heller, så du trenger ikke stresse Har spilt gjennom RB1 de siste par dagene, og jeg syns også at det virker lett. Hvertfall i forhold til GH. Er vant til skryting når det kommer til slike spill, søskenbarnet mitt spiller KUN GH/RB, og har vel hatt et par verdensrekorder på enkelte av sangene også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nei nå legger jeg meg. Skal flytte imorgen, så jeg trenger litt søvn. Good night, and in case I don't see ya, good morning, good afternoon, and good evening! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Å Gud, Dead Space ble plutselig skummelt igjen, kan noen holde meg i hånda mens jeg venter på at en 10 kilotonn boss skal dukke opp? Hvilken boss er det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Atsjonas, du må godta meg på live 0o står "friend request pending" Herlig å bomme to ganger? Jeg hadde klikka hvis jeg var så nært 100% Will do. Tror jeg har 5-6 friend request liggende. Har ikke vært på live på år og dag grunnet midlertidig mobilt bredbånd nett. Kan gjøre det med en gang. Å ha vært så nærme 100% skjer stadig vekk. Tror det har noe med at det er for lett (ikke skryting), og jeg blir ukonsentrert. Greide forsåvit Time We Had 100% på Expert. Da var jeg fornøyd, selv om den er lett som fy. Hils til de passasjerere da Sigurd! Er ikke på live akkurat nå jeg heller, så du trenger ikke stresse Har spilt gjennom RB1 de siste par dagene, og jeg syns også at det virker lett. Hvertfall i forhold til GH. Er vant til skryting når det kommer til slike spill, søskenbarnet mitt spiller KUN GH/RB, og har vel hatt et par verdensrekorder på enkelte av sangene også. RB er litt lett i forhold til GH ja, men har alltid likt Harmonix bedre enn Activision sitt underselvskap som jeg ikke husker. Etter GH3 har det gått værre og værre imo. Men Green Grass and High Tides er en plage, selv om jeg har greid den en rekke ganger Edit: Vet noen hvorfor jeg ikke kan bevege musepekeren over til skjerm nr 1? Den er nå "låst" inne i skjerm to, får den ikke ut derrifra. Endret 1. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 200 meter slipp skal bli OL-gren Jeg melder meg frivillig som manageren til den første Norske utøveren! Det blir Beinharde treninger, men skal man bli best så er det en pris jeg er villig til å betale... Jeg er overbevisst om at jeg spilte best sammenlagt. Tar en tur bortom imorra med fattern og brodern hvis det er åpent da, så skal vi se hvordan det går. Dette må vi gjøre flere ganger! Edit: HCG, du betaler bare for det du bruker. Idag betale hver person for seg på bowlingen og pizzaen delte vi åtte veier. Premien spleisa vi også på. Hmmm Sånn totalt sett på de to rundene så hadde vi faktisk akkurat likt med poeng:-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg hater folk som ligger å smatter osv mens de sover, og fetteren min gjør det her nå... Ikke bli forundret om dere hører om en 19 år gammel gutt som var på besøk i Bærum og som endte opp med en pute langt nedi halsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå må jeg desverre krype til senga (sukk, den rakk ikke en gang Sigurd il tærne), får masse besøk i morgen. Takk for i dag alle dere gærninga på treffet! Fantastisk gjeng jeg gleder meg til å se igjen. God natt, folkens! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, jeg legger meg nu. God natt, alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Får legge meg jeg og. Lillesøster har bursdag imorgen, man skal være opplagt for kaker. God natt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Obligatorisk follow-up: The cake is a lie. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å Gud, Dead Space ble plutselig skummelt igjen, kan noen holde meg i hånda mens jeg venter på at en 10 kilotonn boss skal dukke opp? Hvilken boss er det? Den som er inni en vaskemaskin.. den banen med forgiftet luft osv.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Gikk ikke du og la deg lolidude? Uhm, gjorde ikke du det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Leste nettop noe genialt. Once upon a time, back before I reallocated my talent points, I was pretty good at math Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har akkurat lest litt raskt gjennom de foregående innleggene og det virker som dere har hatt det veldig morsomt på forumtreff. Synd jeg ikke kunne vært der sammen med dere, men det tar jeg forhåpentligvis igjen neste gang. God Natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå