iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 @iharal: Hva i all verden er det jeg skal svare deg på? Mitt øverste innlegg på side 2265. Og det bildet var vel strengt tatt 100% spøk det også? Tråden om meg var bare tull. At du blir moderator er vel ikke tull? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 iharal3: take a chill-pill. Shampoo: have a laugh Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) @iharal: Jeg ser ærlig talt ikke hva jeg skal svare deg på i det innlegget. Kunne du fortelle meg det? Og Villanden, samt andre, har kommet med en del "worship" innlegg etter at tråden ble stengt også. Men som sagt er det bare spøk om moro, akkurat som bildet. @Lakus: Will do. Endret 1. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sannheten er vel egentlig at hvem som helst kan bli moderatorer. Jeg tror nesten alle på forumet med et par unntak kunne blitt gode moderatorer. Mye mulig, men et forum med nesten 4k moderatorer hadde blirr litt for.. kjedelig? Sa jeg at alle skulle bli moderatorer? Jeg sa at alle kunne blitt det *snip* Å kunne diskutere er èn ting. Å kunne begrunne handlinger er en annen. Moderatorhandlinger skjer bassert på retningslinjene, og derfor er de somregel med en begrunnelse derfra. Kan man ikke bli mod om man har brutt retningslinjene? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Skjul Først i SO etter treffet. Win. Jeg var på Twitter og forum under treffet. Til og med Steam. Som HCG kan bekrefte.Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^ Ja. Ja, det må du. AltF4 og Nøtte også. Pfft, jeg kunne jo vært bestefaren hans. Du er kinky. Jeg liker det.Gratulerer Shampoo. Ved siden av ordet velfortjent i ordbøker er det en link til profilen din her. Lakus har veldig rett. Shampoo kunne ikke fortjent det mer!*snip* Å kunne diskutere er èn ting. Å kunne begrunne handlinger er en annen. Moderatorhandlinger skjer bassert på retningslinjene, og derfor er de somregel med en begrunnelse derfra. Det var ingen avstemning, HCG, administratorene og moderatorene bestemte det internt. Det stemmer. Offentlige poller kunne veldig fort blitt missbrukt.Nope, var bare eliten som var der. Sant. Veldig sant. HCG prøver å skryte på seg forumtrefftilværelse. Ikke hør på han. Jeg så dere, dere så ikke meg. Du skulle sagt hei!Så det var det det var. Hva er en Sonic Screwdriver, egentlig? Jeg trodde det var en vibrator. Seriøst. 1. Kan jeg?2. Jepp.3. So true.4. Meh.5. Endret 1. august 2009 av Laland satte sitat inn i skjul-tagger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan man ikke bli mod om man har brutt retningslinjene? Joda, det skal gå fint det, men nå som TCi har fått en erstatter (Shampoo) går det nok en stund før brukerbasen blir stor nok til at vi trenger enda flere. Mediahuset Digital fikk nylig også en lærling som hoppet inn som admin, så nå er vi bemannet som bare det. Det gjelder bare å ta det til seg hvis en bryter en av de satte reglene. Passer en på å være ekstra oppmerksom for å unngå å gjøre samme feil gang etter gang er det ikke det det skal stå på hvis en er en aktuell moderatorkandidat. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Need a despenser here Det var ganske moro i grunn! Ahhh kommer til å ha mange gode minner om treffet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Need a despenser here Det var ganske moro i grunn! Ahhh kommer til å ha mange gode minner om treffet! Jeg og. Det var morro fra en ende til en annen! Gleder meg til neste! http://www.leekspin.com/ Endret 1. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 200 meter slipp skal bli OL-gren Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Likte de gangene AltF4 holdt på å sprute brusen ut av nesa; ting var hysteriske til tider. Dette må vi gjenta! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Og Villanden, samt andre, har kommet med en del "worship" innlegg etter at tråden ble stengt også. Men som sagt er det bare spøk om moro, akkurat som bildet. I'm just in it for the smiles. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Likte de gangene AltF4 holdt på å sprute brusen ut av nesa; ting var hysteriske til tider. Dette må vi gjenta! Og de var det en del av! Absolutt Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Villanden: I like you Men uansett, hvordan så Shampoo ut? Jeg har liksom inntrykk av at han ikke vil fortelle noen om alder eller hvordan han ser ut. Kan jeg få et bilde eller en beskrivelse av Shampoo? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 BAN TIL ALLE SOM SVARER PÅ IHARALS SPØRSMÅL Jeg mener... Sett i gang. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Neste år. Skal se film. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Shampoo så nesten akkurat ut som på det bildet han postet for noen dager siden, bare litt eldre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 På det bildet var jeg faktisk ikke helt ulik damen på avataren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå