Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@iharal: Jeg ser ærlig talt ikke hva jeg skal svare deg på i det innlegget. Kunne du fortelle meg det?

Og Villanden, samt andre, har kommet med en del "worship" innlegg etter at tråden ble stengt også. Men som sagt er det bare spøk om moro, akkurat som bildet.

@Lakus: Will do.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Sannheten er vel egentlig at hvem som helst kan bli moderatorer. Jeg tror nesten alle på forumet med et par unntak kunne blitt gode moderatorer.

Mye mulig, men et forum med nesten 4k moderatorer hadde blirr litt for.. kjedelig?

Sa jeg at alle skulle bli moderatorer? Jeg sa at alle kunne blitt det ;)

*snip*

Å kunne diskutere er èn ting. Å kunne begrunne handlinger er en annen. Moderatorhandlinger skjer bassert på retningslinjene, og derfor er de somregel med en begrunnelse derfra.

Kan man ikke bli mod om man har brutt retningslinjene?

Lenke til kommentar
Skjul
Først i SO etter treffet. Win.

Jeg var på Twitter og forum under treffet. Til og med Steam. Som HCG kan bekrefte.
Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^

Ja. Ja, det må du.

AltF4 og Nøtte også.

Pfft, jeg kunne jo vært bestefaren hans.

Du er kinky. Jeg liker det.

Gratulerer Shampoo. Ved siden av ordet velfortjent i ordbøker er det en link til profilen din her.

Lakus har veldig rett. Shampoo kunne ikke fortjent det mer!

*snip*

Å kunne diskutere er èn ting. Å kunne begrunne handlinger er en annen. Moderatorhandlinger skjer bassert på retningslinjene, og derfor er de somregel med en begrunnelse derfra.

Det var ingen avstemning, HCG, administratorene og moderatorene bestemte det internt.

Det stemmer. Offentlige poller kunne veldig fort blitt missbrukt.

Nope, var bare eliten som var der.

Sant. Veldig sant.

HCG prøver å skryte på seg forumtrefftilværelse. Ikke hør på han.

Jeg så dere, dere så ikke meg.

Du skulle sagt hei!

Så det var det det var. Hva er en Sonic Screwdriver, egentlig?

Jeg trodde det var en vibrator. Seriøst.

1. Kan jeg?
2. Jepp.
3. So true.
4. Meh.
5. :D Endret av Laland
satte sitat inn i skjul-tagger
Lenke til kommentar
Kan man ikke bli mod om man har brutt retningslinjene?

Joda, det skal gå fint det, men nå som TCi har fått en erstatter (Shampoo) går det nok en stund før brukerbasen blir stor nok til at vi trenger enda flere. Mediahuset Digital fikk nylig også en lærling som hoppet inn som admin, så nå er vi bemannet som bare det.

Det gjelder bare å ta det til seg hvis en bryter en av de satte reglene. Passer en på å være ekstra oppmerksom for å unngå å gjøre samme feil gang etter gang er det ikke det det skal stå på hvis en er en aktuell moderatorkandidat.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Need a despenser here :) Det var ganske moro i grunn! Ahhh kommer til å ha mange gode minner om treffet!

Jeg og. Det var morro fra en ende til en annen! Gleder meg til neste!

http://www.leekspin.com/

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...