iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Alle som er nogenlunde aktive da. Har forøvrig kjørt bil i trafikken for første gang i dag Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gratulerer! De vokser så fort.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 AltF4 og Nøtte også. Pfft, jeg kunne jo vært bestefaren hans. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Neste bilde som blir postet her i Siste Ordet 1, vil bli min nye og permanente avatar! B) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^ Fikk lyst til å skrive noe mannsjåvinistisk men ombestemte meg. Derfor poster jeg denne linken instead: haha, det var ingen link. Mattulf: Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takker for den nye avataren, Iharal. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå angrer jeg litt på at jeg ikke deltok på forumtreffet Får bli med neste gang! Og, gratulerer så mye Shampoo! Adminene gjorde et virkelig godt valg når de valgte deg! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) ...spurte jeg deg? Nei, men så svarte jeg mattulf. Sannheten er vel egentlig at hvem som helst kan bli moderatorer. Jeg tror nesten alle på forumet med et par unntak kunne blitt gode moderatorer. Uenig. Mange kunne blitt OK en moderator, men det er få som kunne gjort en skikkelig god jobb og faktisk gjøre en forskjell her på forumet. Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere, men det er noen som egner seg mer til jobben enn andre. På samme måte som at noen egner seg bedre enn andre til å bli malere, men som sagt, det gjør dem ikke "bedre" enn ikke-malere. Og takk til alle som har gratulert meg :-) Endret 1. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gratulerer Shampoo. Ved siden av ordet velfortjent i ordbøker er det en link til profilen din her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^ Det må du gjøre. Det var bare litt fælt å møte dem. Jeg forventet at alle sto og ventet på meg, siden jeg kom litt over to, men da sto jeg alene en stund, og de dukket opp en etter en. Carina (en venninde av Ehtram), som registrerte seg på forumet for å være med på treffet. Det var tøft gjort Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Angående ting som har med moderering å gjøre, kunne nok de fleste ha blitt veldig gode moderatorer. Det skal ikke mye til for å se hvilke innklegg som bør fjernes, tråder som burde stenges o.l. Dette er noe jeg mener de fleste her på forumet klarer. Når det gjelder evner til å diskutere, debattere og slikt, er jo det fine evner for en moderator å ha. Men dette er ikke det jeg forbinder med moderering. Sputnik er jo f.eks en mod som modererer mye, men som sjeldent diskuterer mye. Nå ble det jeg skriver veldig merkelig men det jeg prøvde å få frem var: De fleste kan klare å gjøre ting som er veldig nødvendig for en mod å kunne. "Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere" Hvorfor skulle de være bedre overhodet? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 På tide å hoppe i loppekassa, men før det setter jeg på Read Window. God natt, folkens! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 @iharal: Men hva med alle disse som skriver de innleggene som slettes? Disse folkene egner seg som regel ikke som moderatorer, og det er ganske mange av dem. "Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere" Hvorfor skulle de være bedre overhodet? Det kunne virke som om jeg mente det ut ifra hva jeg skrev. Vil ikke at folk skal tro at jeg mener det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 @SMT: Gratulerer, ingen andre hadde passet bedre. Hvor var moderator-avstemningen? Btw, Marthe var hawt på treffet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 HCG prøver å skryte på seg forumtrefftilværelse. Ikke hør på han. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det var ingen avstemning, HCG, administratorene og moderatorene bestemte det internt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nope, var bare eliten som var der. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) @iharal: Men hva med alle disse som skriver de innleggene som slettes? Disse folkene egner seg som regel ikke som moderatorer, og det er ganske mange av dem." Som Laland sier: "Alle skjerper seg når de får på seg den grønne trøya" Jeg har en del innlegg som har blitt slettet. Om jeg hadde blitt mod derimot, hadde jeg aldri kommet til å skrive innlegg som bryter med retningslinjene. Det kunne virke som om jeg mente det ut ifra hva jeg skrev. Vil ikke at folk skal tro at jeg mener det. Mkay, I see. For å quote Sputnik(jeg er enig med det han sier her:) "Jeg ser på meg selv som en vanlig bruker, kun med noen ekstra funksjoner" Endret 1. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 HCG prøver å skryte på seg forumtrefftilværelse. Ikke hør på han. Jeg så dere, dere så ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå