Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...spurte jeg deg?

 

Nei, men så svarte jeg mattulf.

 

Sannheten er vel egentlig at hvem som helst kan bli moderatorer. Jeg tror nesten alle på forumet med et par unntak kunne blitt gode moderatorer.

 

Uenig. Mange kunne blitt OK en moderator, men det er få som kunne gjort en skikkelig god jobb og faktisk gjøre en forskjell her på forumet. Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere, men det er noen som egner seg mer til jobben enn andre. På samme måte som at noen egner seg bedre enn andre til å bli malere, men som sagt, det gjør dem ikke "bedre" enn ikke-malere.

 

 

Og takk til alle som har gratulert meg :-)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg må tørre å bli med på et treff en gang ^^

Det må du gjøre. Det var bare litt fælt å møte dem. Jeg forventet at alle sto og ventet på meg, siden jeg kom litt over to, men da sto jeg alene en stund, og de dukket opp en etter en. Carina (en venninde av Ehtram), som registrerte seg på forumet for å være med på treffet. Det var tøft gjort :)

Lenke til kommentar

Angående ting som har med moderering å gjøre, kunne nok de fleste ha blitt veldig gode moderatorer. Det skal ikke mye til for å se hvilke innklegg som bør fjernes, tråder som burde stenges o.l. Dette er noe jeg mener de fleste her på forumet klarer.

 

Når det gjelder evner til å diskutere, debattere og slikt, er jo det fine evner for en moderator å ha. Men dette er ikke det jeg forbinder med moderering. Sputnik er jo f.eks en mod som modererer mye, men som sjeldent diskuterer mye. Nå ble det jeg skriver veldig merkelig men det jeg prøvde å få frem var: De fleste kan klare å gjøre ting som er veldig nødvendig for en mod å kunne.

 

"Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere"

 

Hvorfor skulle de være bedre overhodet?

Lenke til kommentar

@iharal: Men hva med alle disse som skriver de innleggene som slettes? Disse folkene egner seg som regel ikke som moderatorer, og det er ganske mange av dem.

 

"Ikke at moderatorer automatisk er "bedre" enn vanlige brukere"

 

Hvorfor skulle de være bedre overhodet?

 

Det kunne virke som om jeg mente det ut ifra hva jeg skrev. Vil ikke at folk skal tro at jeg mener det.

Lenke til kommentar
@iharal: Men hva med alle disse som skriver de innleggene som slettes? Disse folkene egner seg som regel ikke som moderatorer, og det er ganske mange av dem."

 

Som Laland sier: "Alle skjerper seg når de får på seg den grønne trøya"

 

Jeg har en del innlegg som har blitt slettet. Om jeg hadde blitt mod derimot, hadde jeg aldri kommet til å skrive innlegg som bryter med retningslinjene.

 

Det kunne virke som om jeg mente det ut ifra hva jeg skrev. Vil ikke at folk skal tro at jeg mener det.

 

Mkay, I see. For å quote Sputnik(jeg er enig med det han sier her:)

 

"Jeg ser på meg selv som en vanlig bruker, kun med noen ekstra funksjoner"

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...