Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en drittdag. "Ingen" kunder innom jobb idag. Og vi i Lyd og Bilde som skulle kose oss med Start-kamp på TV-veggen...vel..ble ikke så mye kos det gitt... Og hun jeg skulle treffe ikveld er blitt syk. For en drittdag..

 

Eneste brae med dagen er at iharal3 er blitt big boy ;)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien?

Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min!

 

Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren.

Lenke til kommentar
Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien?

Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min!

 

Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren.

 

Nei, litt dårlig forklart.

Men de fleste tror at alle biler kan bli kjørt som en racerbil, kombiner dette med en uerfaren sjåfør.

Jeg var nettopp ute i farlig situasjon, der jeg faktisk reddet både meg selv og han andre sjåføren.

Han skulle kjøre forbi meg, 50 meter foran oss lå det en rundkjøring.

 

Jeg synes det her er veldig ekkelt, en situasjon der man frykter for sitt eget liv.

Det værste er at det skjer støtt og stadig.

 

Ser at du har en fin avatar, jeg skal titte på en Alfa Romeo 159 neste måned. Herregud for en rå bil.

Lenke til kommentar
Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien?

Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min!

 

Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren.

 

Nei, litt dårlig forklart.

Men de fleste tror at alle biler kan bli kjørt som en racerbil, kombiner dette med en uerfaren sjåfør.

Jeg var nettopp ute i farlig situasjon, der jeg faktisk reddet både meg selv og han andre sjåføren.

Han skulle kjøre forbi meg, 50 meter foran oss lå det en rundkjøring.

 

Jeg synes det her er veldig ekkelt, en situasjon der man frykter for sitt eget liv.

Det værste er at det skjer støtt og stadig.

 

Ser at du har en fin avatar, jeg skal titte på en Alfa Romeo 159 neste måned. Herregud for en rå bil.

 

Helt enig med deg, hadde en skikkelig ufin en der jeg satt i passasjersetet for etpar uker siden.. EN Mazda 626 med kjempefelger og skyggelapp på frontruta kasta seg ut i feil fil for å passere en kø(wtf) med motgående trafikk, sykeste jeg har opplevd et skikkelig ekkelt sug i magen.

 

 

Ang Alfa 159 burde du sjekke testen i Top Gear av den bilen, de har faktisk en meget bra forbrukertest for en gangs skyld:) Lykke til, den er imo den peneste bilen i sin klasse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...