Lakus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi spiser just nå. Peppes ftw! Hvordan har dere internett tilgang? iPhone ftw Vi spiser just nå. Peppes ftw! Hvordan har dere internett tilgang? iPhone ftw Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Treig internett ftw. Treig internett ftw. Treig internett ftw. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg vil også være på forumtreff, men er så lat. Kjøreturen fra der jeg bor til Oslo er på 30-40 minutter, ettersom hvordan trafikk det er. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg vil også være på forumtreff, men er så lat. Kjøreturen fra der jeg bor til Oslo er på 30-40 minutter, ettersom hvordan trafikk det er. Jeg er skuffet over deg.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg vil også være på forumtreff, men er så lat. Kjøreturen fra der jeg bor til Oslo er på 30-40 minutter, ettersom hvordan trafikk det er. Haha, samme grunden som meg jo. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg bor bare en halvtime unna Oslo, høhø. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Helsike, jeg vil være på forumtreff! ARGH! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Stakkars meg bor 10 timer fra Oslo... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) For en drittdag. "Ingen" kunder innom jobb idag. Og vi i Lyd og Bilde som skulle kose oss med Start-kamp på TV-veggen...vel..ble ikke så mye kos det gitt... Og hun jeg skulle treffe ikveld er blitt syk. For en drittdag.. Eneste brae med dagen er at iharal3 er blitt big boy Endret 1. august 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ehm...Laland så goofy ut. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien? Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien? Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min! Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Overrasker meg over at Benny ikke kom med en kommentar til det forrige innlegget mitt. ^_^ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien? Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min! Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren. Nei, litt dårlig forklart. Men de fleste tror at alle biler kan bli kjørt som en racerbil, kombiner dette med en uerfaren sjåfør. Jeg var nettopp ute i farlig situasjon, der jeg faktisk reddet både meg selv og han andre sjåføren. Han skulle kjøre forbi meg, 50 meter foran oss lå det en rundkjøring. Jeg synes det her er veldig ekkelt, en situasjon der man frykter for sitt eget liv. Det værste er at det skjer støtt og stadig. Ser at du har en fin avatar, jeg skal titte på en Alfa Romeo 159 neste måned. Herregud for en rå bil. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Overrasker meg over at Benny ikke kom med en kommentar til det forrige innlegget mitt. ^_^ Waitwhatthefuck? ER du faktisk på treffet?! Edit: Og Laland er hawt. Ikke goofy.. <_< Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har dere tatt bilder? Hadde vært tøft å se hele gjengen samlet på et bilde. Laland filmet og Marthe tok noen bilder. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva feiler det idioter som nettopp har kjørt opp for bil, og skal drive å kjøre forbi alle på veien? Gratulerer du er 18 år, du har en bil som koster mindre enn laptopen min! Problemet er vel ikke bilen akkurat? Er dårlig kombo dette her; Ræva bil, ræva sjåfør, ræva vei og ræva selskap inni bilen som sitter å heier på sjåføren. Nei, litt dårlig forklart. Men de fleste tror at alle biler kan bli kjørt som en racerbil, kombiner dette med en uerfaren sjåfør. Jeg var nettopp ute i farlig situasjon, der jeg faktisk reddet både meg selv og han andre sjåføren. Han skulle kjøre forbi meg, 50 meter foran oss lå det en rundkjøring. Jeg synes det her er veldig ekkelt, en situasjon der man frykter for sitt eget liv. Det værste er at det skjer støtt og stadig. Ser at du har en fin avatar, jeg skal titte på en Alfa Romeo 159 neste måned. Herregud for en rå bil. Helt enig med deg, hadde en skikkelig ufin en der jeg satt i passasjersetet for etpar uker siden.. EN Mazda 626 med kjempefelger og skyggelapp på frontruta kasta seg ut i feil fil for å passere en kø(wtf) med motgående trafikk, sykeste jeg har opplevd et skikkelig ekkelt sug i magen. Ang Alfa 159 burde du sjekke testen i Top Gear av den bilen, de har faktisk en meget bra forbrukertest for en gangs skyld:) Lykke til, den er imo den peneste bilen i sin klasse! Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 åå, hørte dere hadde forumtreff i dag! ^^ Synd jeg ikke kunne bli med, var nemlig på overnattingstur i Kristiansand og så på løver og tigre i hele dag :/ Men neste gang slipper dere ikke unna meg! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen folk burde ikke få lov å kjøre biler, det verste jeg ser er når det er slike situasjoner- Men at de har et barn i baksetet samtidig. Ja, 159 ser helt rå ut! Av andre biler jeg skal titte på er det Peugeot 407 SW og en Citroen C5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå