Bloodlines Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Eller kanskje se Watchmen igjen. Visste ingenting om watchmen når jeg så den og syntes den er awesome Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Eller kanskje se Watchmen igjen. Visste ingenting om watchmen når jeg så den og syntes den er awesome Er en del fine sener i den ja Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har så lyst til å sove, men har på følelsen at det vil skje noe episkt snart. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Eller kanskje se Watchmen igjen. Visste ingenting om watchmen når jeg så den og syntes den er awesome Da kan du jo lese den. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 YES! Mamma og de to drittbrødrene mine stikker på fjelltur. Da er det bare mannfolka igjen hjemme. B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 YES! Mamma og de to drittbrødrene mine stikker på fjelltur. Da er det bare mannfolka igjen hjemme. B) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 YES! Mamma og de to drittbrødrene mine stikker på fjelltur. Da er det bare mannfolka igjen hjemme. B) Omg, for noen fantasier du har. :o Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du sov til nå? :o God morgen uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dagens youtube-anbefaling: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">Personen som Dustin Hoffmans karakter i Rain Man er basert på. Forbløffende hjernekapasitet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Benny har fått nytt nick på Diskusjon.no! Benny Avataren jeg har på Diskusjon.no har jeg hatt siden 2007. Jeg skal få TSP til å lage en 100x100-versjon av den, slik at jeg er kliss lik her og på Diskusjon.no! Edit: Wait, jeg har PS selv.. Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Er alene i butikken nå o.O Må ta meg av slutt regneskapet alene... EDIT: Han kom tilbake rett før det stengte og gjorde det Endret 1. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg slo Laland i bowling Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er dere ferdige? :o Det var kjapt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Laland tapte i bowling og avlyste resten av dagen på trass. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) YES! Mamma og de to drittbrødrene mine stikker på fjelltur. Da er det bare mannfolka igjen hjemme. B) Omg, for noen fantasier du har. :o Mhm. Iskrem. Nam. Endret 1. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 http://www.idg.no/computerworld/vg/article...mage=1#karusell Anbefales! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi spiser just nå. Peppes ftw! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har dere tatt bilder? Hadde vært tøft å se hele gjengen samlet på et bilde. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi spiser just nå. Peppes ftw! Hvordan har dere internett tilgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå