Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg anbefaler en pause. Jeg stikker nå, skal på Gamestop en tur før Oslo S. Sees der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ses drugiS! Om et kvarter tar jeg turen selv, må gå innom minibanken som for sikkerthets skyld ligger motsatt vei av togstasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ar nå jeg og. Skal levere et par bøker på Deichman Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da stikker jeg også. Ses snart noen! Detta blir moro med stor p. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) God Morgen. Skulle stå opp kl. 10 men alarmen på mobilen virket ikke Endret 1. august 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Står og skal fikse bærbar på jobben. Den er på nett på msn men ingen andre programmer. Hva skal jeg gjøre? Den er helt ny og det sluttet og funke etter at de innstalerte oppdatering. Endret 1. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Ikke for meg. En kompis fyller året, og han skal ha filmkveld. B) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Ikke for meg. En kompis fyller året, og han skal ha filmkveld. B) Se på noen filmer av David Lynch, dere vil drite murstein! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Ikke for meg. En kompis fyller året, og han skal ha filmkveld. B) Se på noen filmer av David Lynch, dere vil drite murstein! Øm, vi skal se.... Indiana Jones.... -.- Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Ikke for meg. En kompis fyller året, og han skal ha filmkveld. B) Se på noen filmer av David Lynch, dere vil drite murstein! Øm, vi skal se.... Indiana Jones.... -.- Håper for deres skyld at det ikke er Crystal Skull dere skal se? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God Morgen. Dette blir vel en skjedelig dag for oss som er hjemme :-P Ikke for meg. En kompis fyller året, og han skal ha filmkveld. B) Se på noen filmer av David Lynch, dere vil drite murstein! Øm, vi skal se.... Indiana Jones.... -.- Håper for deres skyld at det ikke er Crystal Skull dere skal se? Ja, takk og lov. Det blir nok en av de gamle. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor ikke se alle? Crystal Skull kan jo selvsagt ikke måle seg med de andre filmene, men den er alikevel underholdende. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 La det bli raiders of the lost ark eller the last crusade Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 La det bli raiders of the lost ark eller the last crusade Begge! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi tar nok begge ja. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva skal egentlig folket i dag? Ser at mange skal på forumtreff, men hva med oss andre som ikke vil bli voldtatt av Laland? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke mye her hvertfall. Kanskje ta til å se Evil Dead eller noe Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skal hjem fra jobb så skal jeg vere ute litt, i kveld skal jeg spille HoN. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Går for å se film jeg også. Har kjøpt inn noen filmer av Hitchcock, men tror jeg venter til mørket legger seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå