psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke mas om været plz. Hadde ca 1 uke sol tilsammen i Troms og fint vær hele tiden på sørlandet, helt til jeg dro på ferie. Da ble det bare sol i Troms og regn på sørlandet. Nå når jeg har kommet tilbake var det 1 dag med sol og nå har det blitt overskyet :( Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hvordan er været i byen Laland? Her er det 30 varme (ca 3 kvarter nord for Oslo). Noe slikt i Oslo? 30 varme, seriøst? Edit: I Drammen er det 20. Ikke heeelt rått men nå er ikke dagens høydare nådd da. Endret 1. august 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mellom 20 og 30 en plass i Oslo i dag! Hvorfor skal man bli lurt med på fylla dagen før forum treff da? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mamma sier at jeg er den kuleste gutten i gata. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Godt og varmt. Sol, veldig lite skyer og i underkant av tyve grader i skyggen. Veldig deilig! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Yay, jeg har kjøpt mange klær! Har også satt meg opp på liste for å få 3GS asap når den kommer inn på Telebutikken. Hvis noen tar alle de hvite 16GB'ene som kommer inn blir jeg sur. Jeg trodde du bare handlet på Felleskjøpet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke når jeg er i storbyen. Da blir det Dressmann, Carlings og H&M. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 ja det er vel vrient å oppdrive FK midt i byen.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg spilte nettopp mot han som er ranket som nummer 7 i verden i Halo Wars. Det gikk som det måtte gå. Selv er jeg på stakkarslige 392. Jeg klatrer fort, da. ^_^ Veldig interessant, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hehe ja det er jo litt spennende da! Selv om jeg aldri har prøvd noe tilknyttet Halo, så er det jo artig å vite at de som topper spillistene faktisk eksisterer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg spilte nettopp mot han som er ranket som nummer 7 i verden i Halo Wars. Det gikk som det måtte gå. Selv er jeg på stakkarslige 392. Jeg klatrer fort, da. ^_^ Veldig interessant, kan jeg tenke meg. Ble ikke alle statsa nullstilt her om dagen? Da kan han vel i praksis være en av de dårligere og vært heldig da, eller? Sånn teoretisk. Sier ikke at du ikke passer inn under topp 400. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå tror pappa at jeg skal ut og treffe ei jente i byen. Orket ikke å si at jeg skulle på et forumtreff, har hørt at man ikke skal treffe folk fra internett før. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Han er nok ikke heldig, nei. Man må slå en del veldig gode spillere for å komme så høyt i det hele tatt, og nå spiller alle de beste for å klatre oppover listene. De som ligger på topp er de beste akkurat nå, men det kan være det endrer seg litt etter hvert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du kjenner det nok best. Men nå skal jeg hjelpe min bror med å flytte ting. Ser dere en grønn Opel cabriolet er det fort oss! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du kjenner det nok best. Men nå skal jeg hjelpe min bror med å flytte ting. Ser dere en grønn Opel cabriolet er det fort oss! For et sammentreff, jeg skal også hjelpe en å flytte idag:) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ha det kult på forumtreffet folkens Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God morgen, folkens. Nå er jeg ferdig med mitt Twin Peaks-maraton, en herlig serie som anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gudd mårning. Mamma klikket på meg siden jeg har drukket for mye kaffe nå nettopp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ha det kult på forumtreffet folkens Takk takk, will do! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har drukket noen par kanner med kaffe de siste kveldene nå, er ikke lett å se på en serie som varer i 29 timer i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå