Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ikke mas om været plz. Hadde ca 1 uke sol tilsammen i Troms og fint vær hele tiden på sørlandet, helt til jeg dro på ferie. Da ble det bare sol i Troms og regn på sørlandet. Nå når jeg har kommet tilbake var det 1 dag med sol og nå har det blitt overskyet :( :( :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yay, jeg har kjøpt mange klær! Har også satt meg opp på liste for å få 3GS asap når den kommer inn på Telebutikken. Hvis noen tar alle de hvite 16GB'ene som kommer inn blir jeg sur.

Jeg trodde du bare handlet på Felleskjøpet.

Lenke til kommentar
Jeg spilte nettopp mot han som er ranket som nummer 7 i verden i Halo Wars. Det gikk som det måtte gå. Selv er jeg på stakkarslige 392. Jeg klatrer fort, da. ^_^

Veldig interessant, kan jeg tenke meg.

Ble ikke alle statsa nullstilt her om dagen? Da kan han vel i praksis være en av de dårligere og vært heldig da, eller? Sånn teoretisk. Sier ikke at du ikke passer inn under topp 400.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå tror pappa at jeg skal ut og treffe ei jente i byen. :p Orket ikke å si at jeg skulle på et forumtreff, har hørt at man ikke skal treffe folk fra internett før.

Lenke til kommentar

Han er nok ikke heldig, nei. Man må slå en del veldig gode spillere for å komme så høyt i det hele tatt, og nå spiller alle de beste for å klatre oppover listene. De som ligger på topp er de beste akkurat nå, men det kan være det endrer seg litt etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...